15-09-2007, 19:38
|
|
אדמין לשעבר
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
|
|
תנוח דעתך, אני לא מנסה לשכנע אותך באמיתות של הפסיקה הזו, זה חסר טעם...
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "זה שאתה טוען שהיתה אין משמעה שהייתה אלא אם כן תיתן הוכחה כלשהי"
אם יש דבר שלמדתי מהניסיון, זה שמי שמאמין במשהו באמונה שלמה, אין דרך בעולם לשכנע אותו.
גם לו הייתה כאן הפסיקה, הייתה מזהה שהיא נכתבה בפונט אחר מפס"ד קציר, ועל כן המקרים
שונים - ועל כן אין לי טעם להשקיע מאמץ בחיפושים...
אתה יכול לטעון עד מחרתיים מתי יש ואין לבג"ץ סיבה להתערב, אבל בפועל בג"ץ מחליט לבדו מתי
יש לו עילת התערבות, בהתאם לשיקוליו הפרטיים. הנימוקים מגיעים רק אחרי ההחלטה, ולשם כך
נוצר הליך ה"פרשנות", שבמסגרתו כבר הגדיר ברק את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו כ"חוקה
שלמה".
השטויות שכתבת על הימין ובג"ץ, כמובן שלא עומדות במבחן המציאות. עובדתית, לו הוצע להקים
בי"ד לחוקה שישקף את החברה הישראלית, הימין היה תומך - והשמאל היה מתנגד בהיסטריה.
אין מסתורין בעולם - בייניש, ארבל, ריבלין, פרוקצ'יה, נאור, גרוניס ושות', באים בדיוק מאותו מילייה.
זה לא מקרה שבשביל להכניס לשם את רובינשטיין ולוי, צריך להגדיר "כסאות דתיים"...
בג"ץ הוא לא חזות הכל. הוא חלק נכבד מהכל. אין מדינה מערבית עם בית משפט עליון מעורב כמו
שלנו, ואין מדינה מערבית שביה"מ העליון שלו, ממנה בפועל את שופטיו בעצמו - ושמחנה פוליטי
שלם סבור שהוא מוטה נגדו, בעוד שהמחנה השני סבור שיש לבנות לו מזבחות...
|