לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה    ברוכים הבאים לפורום צילום!!!       אוסף אתגרי הצילום של כל הזמנים   מצגת-סרטון ישראל 3 מוכנה כעת להפצה, לצפייה לחצו כאן חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > צילום סטילס ווידאו
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #10  
ישן 21-09-2007, 15:16
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי שחף דרור שמתחילה ב "לא משנה. אבל D70 (וגם D40),..."

שחף צר לי לבהס אותך אבל הן לא מצלמות כניסה. (מה שזה לא יהיה) הן חובבניות ולא יותר. עצם העובדה שיש להן אופציות אוטומתיות ופלש פנימי הופך אותן לחובבניות. ה 5 וה 200 גם לא מקצועיות כי הן פשוט לא מסיביות. מי שצילם פעם במצלמה מקצועית מבין כמה המצלמה הזאת צריכה להיות מסיבית. למשל כול הסידרה של ה 1 של קנון וגם הסדרות האלו של ניקון כמו ה F5 F 4 F3 F2 F1 D1 D2 בנויות כמו טנק. הרבה פעמים בארועים ובעיתונות המצלמות העלו חותפות מכות והן צריכות להמשיך לעבוד. גם אילו מצלמות שבנויות לעבוד אחרי כמויות אין סופיות של צילומים. למשל ה 1N שלי עברה בשקט את ה 200 אלף קליקים. ולחבר שלי יש אחת שעברה בשקט את ה 400 אלף. בחיים המצלמות שאתם מדברים אליהן פו לא יכלו לעשות זאת.
אין כזה דבר מצלמת כניסה לא משנה כמה שתרצי. עם תעבדי עם המצלמות האילו בצורה מקצועית אן פשוט ישברו. למשל חבר שלי עבד עם גוף כזה בערוים והיא הלכה אחרי שנה.
אני התן לך דוגמה נוספת לכך. ה D100 וה D200 וגם ה D300 של ניקון בנויות על המצלמה F80 שהיא חובבנית. לאומת הדגם שהם הוציהו F100 שהיא היתה מקצועית בלבל הנמוך אבל ניקון לא בנו על הגוף הזה שום מצלמה דיגיטאלית. בניגון ל D2 וה D3 שבנויות על ה F5 רק הן פחות מסיביות ממנה.
הקנון 5D בנויה על ה EOS 5 שההגדרה שלה על ידי קנון "מצלמה חובבנית לצלם הנילהב" את יכולה לקראו את זה בפורוספקטים של ה EOS 5 . והמצלמה D1 כול שהיא בנויה על ה EOS 1V . להזכיר לך שרק הסידרה של ה 1 היא המיקצועית של קנון. את הגוף של ה 5 החליף ה 3 שהיא יותר מקצועית כי היא מסיבית יותר. אין לה אוטומת וגם אין לה פלש פנימי. את הפלש הפנימי מורידים במצלמות מקצועיות כי הוא פשוט נוטה להישבר וגם צלם מקצועי לא משתמש בו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 22-09-2007, 23:50
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Olegis שמתחילה ב "לא צריך להגזים. מצלמות כמו..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Olegis
לא צריך להגזים. מצלמות כמו 30D, 5D ו-D200 משרתות לא מעט צלמים מקצועיים. כאלה שמצלמים חתונות או ארועים אחרים ולא צריכים את המאסיביות, המהירות והחסינות למזג אוויר של הסדרות הכבדות יותר. הגופים של המצלמות האלה בנויים ממגנזיום ויכולים לשאת התעללויות לא קלות בכלל. בסה"כ מדובר בארועים, לא בצילומי קרב במבצע Desert storm.


אולג אתה שוכח שלא מאתמול אני מצלם ארועים. אני עבדתי עם הרבה מצלמות מקצעיות וברגע זה אני עובד עם ה 30 ותעמין לי היא לא מקצועית. זה מתחיל בדברים הבולטים לעין כמו המסיביות אבל יש גם הדברים נוספים. למשל שאתה מחזיק אותה במשך 4 5 שעות היא הורגת לך את היד. ובתך עם אתה משתמש בעדשת L 2.8. האחיזה שלה כול כך לא טובה. לאומת זאת עם ה 1 וה 3 וה 5 יש לך אחיזה שלמרות שה 1 שוקלת פי 2 אתה לא מרגיש אותה.
לפי דעתי המוסג מצלמת כניסה הוא מוסג לא נכון בעליל. יש רק מצלמה אחת שהיא מקצועית לקנון ואחת מקצועית לניקות. יש את החובבניות הרצניות שהן ה 5 וה 200 . אני לא אומר שזה מה שצריך לקנות. ואני גם מכיר צלם ארועים שעובד עם הפוגי 9500 ומוצי איתה דברים שחבל על הזמן. אבל היא לא מקצועית.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 23-09-2007, 12:54
צלמית המשתמש של Olegis
  Olegis Olegis אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.02
הודעות: 6,709
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "אבל לא תמיד בחתונה אתה מחזיק..."

אני לא רואה איך מצלמה כבדה יותר יכולה להיות נוחה יותר במקרה של אחיזה ביד אחת בזוויות לא שגרתיות, גם אם היא אמ-אמא של סופר ארגונומית. להיפך, קראתי לא מעט תגובות של צלמי חתונות (בפורומים בחו"ל, לא בארץ) ששמחו לעבור ל-5D בגלל הגודל והמשקל. אני בעצמי לא צילמתי ארוע עם גוף מסדרת 1, אבל החזקתי את ה-1D הישנה - כבדה מאוד, משהו כמו 400 גרם יותר מ-10D שלי. רק מלהחזיק אותה כמה דקות כאבה לי היד, שלא לדבר מה היה קורה אם הייתי מצלם איתה ארוע של כמה שעות טובות (ועוד ביד אחת).
הטיעון הזה של קובי שנאלץ לחבוש את היד לא רלוונטי כי כאן מדובר בשני מקרים, זה מול זה. אף אחד לא אמר שאם לקובי היה גוף של 1D, היד שלו הייתה פתאום מתפקדת בצורה טובה יותר. מצד שני אני בטוח שאם הייתה לו 400D עם עדשת 50 מ"מ f1.8 MkII במשקל נוצה, הוא היה צלם הרבה יותר שמח ולא היה צריך להוציא כסף על תחבושות.

אין מה לעשות, הדברים האלה הם סובייקטיביים. לי נוח לצלם עם 10D, לאודי נוח לצלם עם 1D (או whatever) - אין בין הדברים האלה סתירה. מה שלא נכון לעשות הוא לבוא ולטעון טענות שמצלמה אחת לא טובה ומצלמה אחרת כן טובה בהתבסס על דברים סובייקטיביים.
_____________________________________
בכבוד רב,
אולג.
www.Olegis.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 23-09-2007, 22:00
צלמית המשתמש של Olegis
  Olegis Olegis אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.02
הודעות: 6,709
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי אודי גילת שמתחילה ב "תעסה לי טובה אולג. איזה 30..."

אין לי וויכוח שסדרת 1 הרבה יותר חזקה מכל דבר אחר, גם על הנייר וגם בפועל. מה שכן יש לי וויכוח (וגם לא מעט ניסיון) זה עם הטענה שלך ש-30D היא מצלמה לחובבים בלבד. גם 10D שלי קיבלה כמה מכות בחיים שלה ועדיין עובדת מצויין - אין לי בכלל ספק ש-1D יכולה לעמוד במכות פי 10 יותר חזקות, אבל לא דיברנו על זה. כל עוד אתה לא מתעלל בציוד שלך ולא מטיח אותו על רצפות בטון פעמיים-שלוש ביום - אין שום סכנה שיקרה משהו למצלמות האלה. איזה חלקים ראית שעפו מ-20D ? באיזה מקרה זה קרה ? מאוד מעניין אותי.

100 אלף קליקים - זה נתון רשמי של קנון, ניתן למצוא אותו גם באתר של קנון וגם בהודעות לעיתונות של dpreview. בפועל המנגנון יעבוד הרבה יותר בגלל מקדם בטחון. ב-10D שלי נתונים לא רשמיים דיברו על משהו כמו 50K קליקים ובפועל המצלמות האלה עשו הרבה יותר מזה, חלקן פי 2 וחלקן אפילו יותר מזה. אם יש לך סטטיסטיקה מפורטת לגבי תקלות במנגנון התריס ב-30D שעדיין לא עברו את ה-100K, אתה מוזמן להציג אותה.
_____________________________________
בכבוד רב,
אולג.
www.Olegis.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 23-09-2007, 23:29
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי Olegis שמתחילה ב "אני אגיד לך מה מרגיז אותך -..."

אתה ממש לא תפסתה אותי בשטות אתה פשוט הוצתה דברים מהקשרם כול האשכול הזה. זה מה שמרגיז אותי. אני אמרתי בהתחלה ואני חוזר על זה שאפילו דברים קטנים כמו אחיזה טובה משנה גורמת למצלמה לא להיות מקצועית. כמובן שיש עוד הרבה הרבה נתונים. וכפי שאתה ציינתה מקודם אתה לא מצלם ארועים לא עבדתה עם הציוד הזה אז תשב בצד ותהיה בשקט. אני לא מבין פתעום מאיפו יש לך ניסיון. לא היה לך בתחילת היום אז גם ברגע זה אין לך. לא עבדתה בחתונות (ברית זה לא נחשב) ולא צילמתה עם הציוד הזה.
כול מה שאתה עושה טוב באשכול הזה זה להוצי משפט אחד ממה שאני אומר ולסובב אותו. כמו האחיזה וכמו שרשמתי שאין לי נטונים טכנים לכמה קליקים ה 30 עשתה אבל יש לי חברים שה 20 יתפרקה להם. אם אתה רוצה אני אתן לך את הטלפון של הטכנאי שלי שהוא זה שתיקן את המצלמות האילו. להחליט שגוף אחד הוא מקצועי בגלל שלך יש אותו זה הדבר הכי דבילי ומפגר ששמעתי. נכון אפשר לצלם איתו חתונה אבל הוא לא מקצועי. אני גם מכיר צלם חתונות שעובד עם ה 9500 ואחד שעובד עם ה 400D זה לא הופך אותה למקצועית. כול השנים גם לקנון וגם לניקון היתה רק מצלמה מקצועית אחת בקנון זאת הסידרה של ה 1 ובניקון זאת הסידרה עם המספר האחר. אני חושב שאתה צריך לכתוב מכתב לקנון ולניקון ותדרוש שהבודים האחרים יכונו מקצועים. כך זה מה שאתה עושה פו.

נ.ב
אפילו לא נתתה סיבה אחת למה היא כן מקצועית חוץ מזה שיש לך אותה.
היא לא מסיבית ומסיבית זה לא מיתוס בתור בן אדם שראה פלש פנימי שבור ושהמצלמה שלו חתפה מרפק בכול הכוח יש לה פלש פנימי יש לה אופציות אוטומתיות ואני לא מדבר על P עלה על צילום נוף וכל החרא הזה. היא עושה חצי מהקליקים של מצלמות אחרות. והיא כלל לא מאוזנת.

נערך לאחרונה ע"י אודי גילת בתאריך 23-09-2007 בשעה 23:35.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 24-09-2007, 06:46
צלמית המשתמש של Olegis
  Olegis Olegis אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.02
הודעות: 6,709
בתגובה להודעה מספר 43 שנכתבה על ידי אודי גילת שמתחילה ב "אתה ממש לא תפסתה אותי בשטות..."

בטח שתפשתי אותך בשטות. אמרת - "ההגדרה של היצרן ל 30 היא מצלמה לחובבנים", "בכול מיקרה ה 30 היא מצלמה חובבנית ביותר" וכד'. אלה שטויות גמורות. ביקשתי ממך חיזוקים למה שאמרת - ולא קיבלתי. הבאתי נתונים סותרים וגם על זה לא קיבלתי תגובה שאיכשהו מתקבלת על הדעת.

אני מוציא דברים מהקשרם ? תן לי דוגמא אחת בבקשה.

תראה לי איפה אמרתי שהמצלמה מקצועית רק בגלל שיש לי אותה (זה הרי משפט מטומטם כשלעצמו).

לגבי ניסיון - יש לי מספיק ניסיון בצילום עם 10D (לאו דווקא ארועים) כדי לדעת למה המצלמה הזאת מסוגלת ובאיזה שימוש היא יכולה לעמוד. אני לא יודע באיזה סוג של ארועים חברים שלך צילמו (אלה שהתפרקו להם 20D), ראיתי מספר ארועים בחיים שלי ואף אחד מהם לא היה דומה לזירת איגרוף או כלוב היאבקות. אני יותר מבטוח שעם הפעלת קצת common sense בריא (למשל לא לדחוף את המצלמה לכל מיני מקומות) היה אפשר למנוע את זה. אם לא יודעים לשמור על הציוד ולא מפעילים את הראש ואת ההגיון הבריא - לא בעיה להרוס מצלמה, גם אם היא נקראת קנון 1D מארק-II או ניקון F5.
_____________________________________
בכבוד רב,
אולג.
www.Olegis.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 23-09-2007, 13:01
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי Olegis שמתחילה ב "אני לא רואה איך מצלמה כבדה..."

שוב אולג בפעם אני לא יודע כמה. לא מדובר פו על המישקל של הגוף. מדובר באחיזה של הגוף. ל 5 ול 1 יש מכום מיוחד לאצבעות. המצלמות מאוזנות כך שהמצלמה לא נמשכת קדימה מהעדשה. המשיקל מרוקז למטה. אם לא צילמתה אורעה שלם עם המצלמות האלו אתה לא יכול להמשיך בדיון הזה כי אין לך נסיון עם המצלמה הזאת. כמו שאומרים שמי שלא יודע מה זה טוב לא יודע מה זה רעה. זה ממש לא סוביקטיבי כי שמעתי את זה מצלמים רבים. בכול מיקרה ה 30 היא מצלמה חובבנית ביותר. אני יודע שאני מצלם איתה אני מפחד כול פעם שהיא לא תחתוף מכה בארועה. אבל ב 1 אין לי חשש. כבר היא חתפה מרפקים ומי שהכניס לה אותם ישב והפסיק לרקוד.
האחיזה הוא רק פריט אחד מהשיקלול. גם המסיביות וכמות העבודה שהמצלמה יכולה לבצעה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 23-09-2007, 13:16
צלמית המשתמש של Olegis
  Olegis Olegis אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.02
הודעות: 6,709
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי אודי גילת שמתחילה ב "שוב אולג בפעם אני לא יודע..."

גם מצלמה כמו 30D לא "נמשכת" קדימה כשיש עליה עדשה בינונית (נניח קנון 24-85 או טמרון 28-75). גופים של סדרת 1 מאוזנים עם עדשות גדולות וכבדות ויש לא מעט עדויות לכך מצלמים שהחליפו עדשות קטנות (למשל 28 מ"מ f2.8) לעדשות גדולות יותר כשהם קנו 1D - כי פשוט מאוד לא היה להם נוח.

לגבי עמידות - גם על זה דיברנו כבר פעמים רבות. בוא נגיד שאם אתה מצלם ארוע עם עדשה כמו קנון 24-85, הרי העדשה הזאת מהווה "חוליה חלשה" בצמד הזה של מצלמה + עדשה, כך שאני לא מבין איך אפשר לפחד שגוף של 30D יינזק ממכה ו-24-85 לא. הגוף של 30D חזק הרבה יותר מהעדשה הזאת ורוב הסיכויים שמי שיחתוף את המכה היא דווקא העדשה שהיא יותר בולטת.

תפסיק להיות שחור ולבן ותתחיל להבין שיש גם גווים של אפור באמצע.
_____________________________________
בכבוד רב,
אולג.
www.Olegis.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #47  
ישן 23-09-2007, 13:38
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 46 שנכתבה על ידי Olegis שמתחילה ב "גם מצלמה כמו 30D לא "נמשכת"..."

העדשה שלי חתפה הרבה מכות בארועים והיא שרדה הכול ללא שום תקלה. התקלה היחידה שהיתה לה היא שהשעלתי אותה למשהו והוא כיסה לי אותה בחול שהייתי צריך ללכת לטכנאי כדי לתקן אותה. וזה לא שאני הולך על שחור ולבן גם ה EOS 5 לא נחשבה למצלמה מקצועית בזמנו אבל היא עבדה כמקצועית כי היא היתה מספיק מסיבית. ההגדרה של היצרן ל 30 היא מצלמה לחובבנים. היא בנויה על הגוף של ה EOS 30 שאף פעם לא הוגדרה כמיקצועית ולא כפתיחה למיקצועית. אם כבר מי שהוגדרה כפתיחה למיקצועית היא ה EOS 3 וה EOS 5. אני לא חושב שזה שהמחירים עלו משנה את העובדות האילו.
באופן כללי כמו שנאמר כבר בעבר. ברגע שיש למצלמה אופציות אוטומתיות ופלש פנימי הישיוך שלה הוא לחובבנים. המסיביות וכמות העבודה כמובן שהם המפתח היקרי וה 30 פשוט לא עומדת בלחץ. בניגוד לעדשה שלי שצילמה הרבה יותר מ 100 אלף קליקים ללא תקלה. וזאת העדשה הפחות טובה שלי. גם הפוקוס של ה 30 לא מספיק טוב במקומות חשוכים. יש כול כך הרבה סיבות למה היא לא מקצועית ואני לא מצליח למצוא סיבה אחת חוץ מיזה שיש אנשים שמצלמים אותה ארועים למה היא כן מקצועית. (שזאת לא סיבה אמיתית).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 23-09-2007, 21:10
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 48 שנכתבה על ידי Olegis שמתחילה ב "[QUOTE=אודי גילת]ההגדרה של..."

בפרוספקטים של החברה. נכון לרגע זה יש לי רק את הישנים אבל אני הסיג במיוחד בשבילך גם את החדשים. ואני לא מדבר על P אני יודע שיש ל 1 P. אני מדבר על אוטומת. ואתה יודע יפה מאוד מה ההבדל. כול הפרחים האנשים והבלגנים. וחוץ מיזה 200 אלף זה פי 2 מ 100 ואני גם אומר שה 5 היא לא מקצועית. אזה נחמד שאתה מנסה להוצי דברים מהקשרם. אני לא מבין בכלל למה אתה רב על זה שה 30 היא מקצועית. לי יש אותה לא לך. ואני אומר לך שהיא צעצוע נחמד אבל היא כלל לא מקצועית. ואין לה אחריות ל 100 אלף קלילקים. ואני התן לך דוגמה נוספת. ה 70 של נרקיס ראתה תקלה ראשונה ב 60 אלף. לאומת ה 1 שלי שצילמה לפחות 300 אלף ללא שום תקלה. יש לי חבר שיש לו את ה EOS 5 שבניה הרבה פחות טוב מה 1 ובנויה בערך לחצי מהקליקים והיא צילמה לו כ 400 אלף קליקים. בחיים ה 30 לא תעמוד בזה. וגם לא במכות שה 1 שלי חתפה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #53  
ישן 23-09-2007, 23:08
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 52 שנכתבה על ידי Olegis שמתחילה ב "אתה ממשיך וחוזר על אותן..."

אולג אתה ממש מתחיל להרגיז אותי כי אין לך שום ניסיון בעבודה בערויים. לא עבדתה עם הציוד אזה אבל משום מה אתה מחליט שאתה מקצוען ויודע הכול. אז צר לי אבל עד שאתה לא עובד בזה ועד שאתה לא מנוסה בציוד בכלל אין לך שום זכות דיבור. אני יכול לתת לך טלפונים של אנשים שכן עובדים עם זה והציוד כן יתפרק להם. אתה אפילו נטונים טכנים לא יכול לתת לי חוץ מיזה שיש לך את ה 10D. לא היא לא מצלמה מקצועית והיא אפילו לא קרובה לזה. עד שאתה לא תצלם עם גוף מקצועי אתה בכלל לא מבין מה זה אומר. ועד שאתה לא תצלם ארועים אז אתה בכלל לא מבין מה המצלמות האילו עוברות ואתה סתם מקשרש. בתניים חוץ מלנסות להוצי דברים שלי מהקשרם לא אמרתה שום דבר בכול הדיון הזה. צר לי אולג אבל אין לך נסיון בתחום הזה. אם אתה רוצה אני הצרף את הטלפון של הטכנאי שלי שהוא תיקן לא 1 ולא 2 מהמצלמות "המקצעיות שלך" .
לא האחיזה שלא לא טובה וגם בית המראה שלה לא מסיבי מספיק. והתריס שלה ושל ה 350 הוא זהה. והוא לא ממש טוב. אז סבבה אני שמח שאתה מבסות מהמצלמה שלך אבל הוא עדיין חובבנית כמו ה 30 שלי. ואני יודע שזה פוגע בך לשמוע את זה אבל גם המחיר שלה הוא באתהם.
אני לא הגיב לך פו יותר כי אין לך שום דבר שווה ערך להגיד חוץ מנטון אחד שיש לך מהאינטרנט והוא מספר הקליקים שגם הוא מצדיק את מה שאני אומר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #69  
ישן 24-09-2007, 08:33
צלמית המשתמש של coolpix
  coolpix coolpix אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.05
הודעות: 1,520
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shlomy_b שמתחילה ב "מצלמת כניסה מקצועית"

סורי שאני נידחף לכם לשרשור.. אך איני מבין דבר אחד קטן.. איפה מצויין שסדירה 1 של קאנון זה מקצועי ושאר הסדרות מתחתייה נחשבות לסמי מקצועי? איפה זה כתוב ? באיזה אתר? מבחינתי ומבחינת הרוב המוחלט כול מצלמה מסוג SLR ניחשבת למצלמה מקצועית בהגדרה. תריצו חיפוש בכול אתר אפשרי לגביי מצלמות מקצועיות תיפלו מיד על 20D 30D D70 וכדומה.. זה שאתם מגדירים מצלמה מסוג כולשהו למקצועי לא אומר שכולם מחשיבים אותה אותו הדבר... זה כמו שצלם אופנה יגדיר את המארק 3 כצעצוע לעומת פורמט בינוני.. או מישהו בעל פורמט גדול יגדיר פורמט בינוני כצעצוע....ולא יודע באמת מה כולם מתלוננים על הנדסת האנוש של ה30D היא אצלי כבר המון זמן ובחיים לא סבלתי מכאבים נוראים בכף היד או סימנים כולשהם.. אחריי שהתרגלתי אלייה ...קשה לי לעבוד עם ציוד שונה. עיניין הנוחות בכלל לא אמור להיות מדובר פה כי זה סובייקטיבי לכול אחד ואחד. ואודי אישית אני לא מכיר הרבה אנשים שמצלמים אירועים עם סידרה אחת... ממה שאני הבנתי ויודע שרוב האנשים מעדיפים לקחת את ה5 מאשר את הסידרה 1. ה1 שוחררה לעולם לא כמצלמה לאירועים אלה בעיקר לתחום הפוטושורנליזם והספורט. ועוד משהוא שאני ממש לא מבין מדוע רכשת את המצלמה עם אתה כול כך לא מרוצה ממנה?
_____________________________________
"There is one thing the photograph must contain, the humanity of the moment. This kind of photography is realism. But realism is not enough - there has to be vision, and the two together can make a good photograph." Robert Frank

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:09

הדף נוצר ב 0.15 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר