לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 20-09-2007, 17:55
  Roeen Roeen אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.10.05
הודעות: 687
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי cen שמתחילה ב "סרט על הפעילות בתא הטייס"

סרט כזה אין לדעתי אבל הנה מה שהתכוונת במילים:

הקצין הראשון נכנס למטוס ומגדיר את הנתיב טיסה דרך ה FMC. אחר כך מצטרף אליו הקברניט ומוודא שהכל כראוי מוכן לטיסה. הטייסים יוצרים קשר עם פיקוח הDELIVERY של אותו שדה תעופה ומבקשים אישור לטיסה על פי תוכנית הטיסה שהוגשה למגדל מבעוד מועד. הטייסים מקבלים את האישור ביחד עם פרטים נוספים כמו SID (מסלוס בשימוש, יציאת מכשירים מאותו מסלול, לחץ אטמוספרי וכו...) לאחר שהם עושים READBACK על הקריאה הנכונה הם מופנים אל פיקוח ה GROUND (קרקע) ובו מבקשים אישור לדחיפה והתנעה (PUSH AND START), אחרי שהאישור התקבל מהמגדל, צוות הקרקע שעומד מתחת למטוס מתחבר אליו במעין רכב ומתקשר עם הטייסים דרך טלפון שעובר דרך גלגל האף והקברניט אומר לו שהם קיבלו את האישור והם מוכנים לדחיפה. לאחר דחיפה והסתובבות צוות הקרקע מתנתק מהמטוס והטייסים מניעים את המנועים. לאחר הנעת המנועים הטייסים מבקשים מפיקוח ה GROUND אישור הסעה למסלול. הם מקבלים את האישור ומסיעים. בהגיעם לנקודת ההמתנה שליד המסלול פקח הקרקע מפנה אותם לפיקוח המגדל TOWER. פיקוח המגדל נותן להם אישור להתיישר על המסלול ולהמריא. לאחר ההמראה פיקוח המגדל נותן לטייסים הוראה להחליף לפיקוח הDEPARTUE (גישה) של אותו שדה והוא מכוון אותו לגבי טיפוס. לאחר גובה מסויים שנקבע(משתנה משדה לשדה) פיקוח הגישה מורה לטייסים להחליף את הפיקוח לCONTROL של אותו איזור. (לדוגמא בתל אביב, לאחר טיסה בפיקוח BEN GURION APPROACH יש להעביר בהמראה אל TEL AVIV CONTROL/CENTER).
בפיקוח זה הטייסים מגיעים אל גובה השיוט וממשיכים טיסה רגילה. כמו כן בין החלפת איזורי פיקוח ומדינות יש עליהם להחליף את התדר של ה CONTROL באותו איזור כפי שאומרים להם.
בהגיעם אל גובה שהFMC מציג והם יכולים להתחיל הנמכה הם מבקשים רשות מה CONTROL להתחיל הנמכה לגובה מסויים. כמו כן הם מכינים את המטוס לקראת הנחיתה. לאחר גובה מסויים שנקבע שוב ומשתנה משדה לשדה עליהם להחליף ל APPROACH (גישה) של אותו שדה ובו הם מכוונים את המטוס לקראת יירוט הLOCALIZER של תדר ה ILS (בד"כ ככה, לפעמים יש גישות ידניות), לאחר שהמטוס מיוצב על ה ILS הטייסים מקבלים הוראה להחליף למגדל של אותו שדה והוא נותן להם את הרשות לנחות: עכשיו זה מתפצל:
1) אם המטוס מחמיץ מסיבה כלשהיא את הגישה הוא מחליף את התדר ל APPROACH עפ"י הוראת המגדל.
2) המטוס נוחת טוב, מפנה את המסלול ומועבר אל הGROUND. בפיקוח קרקע מורים לו להסיע לגייט שלו. לאחר ההגעה לגייט הוא מבקש לכבות מנועים והפיקוח מאשר זאת.

אלו היו 60 שניות על מטוסים!
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:11

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר