לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #9  
ישן 02-10-2007, 15:36
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי BUBY שמתחילה ב "אז למה המלצת לו עליה??? או..."

סליחה לא שמתי לב חשבתי שאתה לא הבנת את העיניין עם הקורולה.
הפוקוס החדשה יותר משופרת ולא מפסידים כלום אם עושים עליה נסיעת מבחן כדי להרגיש בהבדל.
וכן יש הבדל מקודמותיה, הרכב קצת "כבד" אבל עמיד בלי הרבה תקלות ונוח מאוד (תלוי למי)
ועוד משהו גם בפוקוס כדאי ללכת על מנוע 2.0 כי המנוע 1.6 לא משהו ביכלל והרכב מטבעו "כבד" אז כדי להרגיש יותר בהבדל צריך ללכת על מנוע 2.0, אהבתי מאוד את הדשבורד של הפוקוס ממש יפה!

ושוב לגבי המאזדה 3 מנוע 1.6 הרכב לא סוחב טוב וצריך לגשת למוסך מאזדה כדי לבצע עדכון תוכנה ואז מרגישים שיפור טוב יותר בביצועים במנוע 1.6, אז כדי לחסוך עדכון תוכנה ולקבל יותר כ"ס מומלץ ללכת על מנוע 2.0 עם ביצועים הרבה יותר טובים ויש שיפור משמעותי בין 1.6 ל 2.0 (הצריכת דלק לא משתנה הרבה)
יקיר

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 02-10-2007 בשעה 15:45.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 05-10-2007, 00:27
צלמית המשתמש של Discover
  Discover Discover אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.11.01
הודעות: 6,813
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי GARFILD שמתחילה ב "תגובה לדיון בעבר שעדיין אקטואלית....(גם בדגם הרכב!)"

לא ראיתי את תגובתך באשכול המדובר ולכן לא יצא לי להגיב, על-כן אנצל את הבמה פה ואגיב למה שאמרת שם.

נכון, פעם כל המכוניות היו ידניות ואז יצא הגיר האוטומטי שהוריד את עול הקלאץ' מהאנשים.
בארה"ב ובישראל מאוד נפוץ גיר אוטומטי. באירופה דווקא הגיר הידני שולט למרות שבשנים האחרונות עם התפתחויות הגיר האוטומטי (DSG, SMG וכן הלאה) גם שם התיבה האוטומטית מתחילה לצבור תאוצה.

אז למה לא להתקדם למשהו חדש? למה לא ללכת עם ראש פתוח?
כי כשאתה מתקדם למשהו חדש אתה רוצה משהו שמחפר על בעיה במוצר קיים. אחרת אין לך סיבה להתקדם.
כשבא הגיר האוטומטי הוא פתר הרבה בעיות שהיו לגיר הידני ויצר כמה בעצמו.. בארץ רוב האנשים החליטו שהגיר האוטומטי פותר יותר בעיות מאשר יוצר. באירפה חשבו להיפך.

הגיר החצי אוטומטי של טויוטה לעומת זאת, "פותר" רק בעיה אחת. הוא מוריד את צריכת הדלק.
פרט לזה הוא לא פותר שום בעיה. ולדעתי ודעת הרבה מאוד אנשים אחרים - הוא יוצר בעיות אחרות.
העיקרית שבהן היא באגרסיביות של ההעברת ההילוכים.
אז למה שאני ארד מתיבה אוטומטית סטנדרטית לטובת תיבה חצי אוטומטית כשהדבר היחיד שזה נותן לי זה קצת חסכון בדלק מצד אחד אבל פוגע לי באיכות הנסיעה מצד שני?

וכשאמרתי שאני לא צריך להתרגל לאוטו, האוטו צריך להתרגל אלי, התכוונתי שאני רגיל לרכב עם תיבה X.
כשאני ניגש לקנות רכב אני רוצה אותו עם תיבה X או משהו טוב יותר. לדעתי התיבה שטויוטה מציעה היא לא X ולא משהו טוב יותר מX.
מה שהיא כן, זה חסכון כספי לטויוטה. חסכון כספי שלא מגיע לכיס שלי כי הטויוטה עולה בדיוק כמו המתחרות שלה, ומציעה פחות.
אז למה שאני אעדיף את הטויוטה? למה שאני אתרגל אליה? אני אקנה אותו שאני כבר רגיל אליו.
_____________________________________
2007 Porsche 911 Carrera 4S Coupe (White)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 03-10-2007, 16:07
  lolin1 lolin1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.02.07
הודעות: 13
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי XeNo שמתחילה ב "טויוטה קורולה חדשה, או פורד פוקוס חדשה?"

קודם כל כמו שאחרים כבר אמרו טויוטה קורולה קצת מציקה בנהיגה שלה בהעברת הילוכים.....
מאזדה 3 במנוע של מכסחת דשא בקושי זזה ואתה יכול להירדם בתוך האוטו.
אותו דבר לגבי הפוקוס[לאחותי יש אותה אחרי שנגמר לה הליסינג של הלאנסר]
אז מה שנשאר לנו זה לאנסר או אימפרזה, ששניהם מכוניות מצוינות
אם אתם משלמים על הדלק הייתי מציע ללכת על הלאנסר ללא ספק
ואם לא זאת כבר החלטה שלכם הלאנסר פשוט נמרה בזינוק שלה והיציבות של האימפרזה מדהימה
עם הלאנסר יש לי ניסיון ולחבר שלי יש נסיון עם האימפרזה וגם עם הלאנסר והוא אמר לי שהאימפרזה יותר יציבה
תחשבו טוב לפני שאתם בוחרים אוטו כי הוא הולך לשרת אותכם לפחות שנה
וכמו שלפני אמרו תעשו אפילו נסיעות מבחן ל כמה מהמכוניות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 04-10-2007, 00:48
צלמית המשתמש של Discover
  Discover Discover אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.11.01
הודעות: 6,813
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי XeNo שמתחילה ב "טויוטה קורולה חדשה, או פורד פוקוס חדשה?"

לא קראתי כלכך את התגובות בשרשור לכן אתייחס ספציפית לדגמים.
הקורולה החדשה היא פשוט זוועה. אני מכיר כמה אנשים עם הרכב הזה ואף אחד מהם לא מרוצה ב100 אחוז מהרכב. הסיבה העיקרית: התיבה.
בנוסף יש גם טענות על נסיעה קשה מידי.

הפורד פוקוס בגרסאת ה2 ליטר היא רכב מצויין. כיוון שהדגם הזה לא עומד על הפרק אלה רק ה1.6 ועוד בגרסאת הליסינג לא הייתי קופץ עליו.
מנוע ה1.6 עצלן במיוחד והפוקוס פשוט כבדה. וזה מאוד מורגש בנסיעה, בעיקר בתוך העיר שם צריך כח זמין בסל"ד יחסית נמוך.

מכל המכוניות האחרות שרשמת, ודווקא בגלל שזה רכב ליסינג, הייתי הולך על הסיטרואן C4.
הרכב הזה פשוט מצויין! הוא מאובזר יותר ממרבית המתחרים שלו בגרסאת הליסינג, נוח מאוד לנסיעה ובטיחותי.
בארץ יש 2 סיבות עיקריות למה לא לקנות סטרואן, הראשונה והעיקרית היא האמינות.
ידוע בארץ כי לסיטרואן יש בעיות אמינות. אמנם אין בעיות מיוחדות בדגמים החדשים, אבל זו פשוט סטיגמה שנדבקה לסיטרואן בתור מכונית לא אמינה.
הסיבה השניה היא סחירות. לסיטרואן פשוט אין ביקוש בשוק המשומשות ולכן המחירון שלהן לא רק נופל, הוא גם צונח בצניחה חופשית ומתרסק.

מה שיפה במקרה הזה, שבליסינג לא אכפת לך מ2 הדברים האלה. אתה לא צריך לדאוג למכירת הרכב בעתיד וגם לא אכפת לך כמה ערך הוא שומר כי לא אתה קנית את האוטו ב120 ומשהו אלף שקל..
וכשיש תקלה ברכב לא אתה משלם למוסך על התיקון אלה חברת הליסינג.

בקיצור - הסיטרואן תתן לך את החבילה הטובה ביותר.
למעשה, המגרעות היחידות של הסיטרואן יורדות מהפרק בגלל שמדובר על ליסינג.

בכל מקרה, אסור להחליט בלי לעשות נסיעת מבחן מקדימה לראות באמת עם איזה רכב הכי מסתדרים.
וטיפ קטן וחשוב: אין שום צורך להגיד בסוכנות אליה אתם הולכים שאתה מתלבטים איזה רכב לקחת בליסינג.
אם תגידו לסוכן שאתם לוקחים את הרכב בליסינג תראו את ההתלהבות שלו יורדת ואיך הוא כבר לא שמח כלכך לתת לכם נסיעת מבחן וכן הלאה..
מהסיבה הפשוטה - אם הוא ימכור את הרכב הוא יקבל עמלה. ליסינג לא קשור אליו. ליסינג אפילו לא קשור לסוכנות שהוא עובד בא. פשוט אין לו טעם להשקיע בך כי אתה לא לקוח והוא מעדיף לתת את הזמן של הנסיעת מבחן למישהו אחר שאולי באמת יקנה ממנו רכב.

בכל בחירה שתעשו - בהצלחה.
_____________________________________
2007 Porsche 911 Carrera 4S Coupe (White)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 04-10-2007, 14:01
  XeNo XeNo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.05.05
הודעות: 3,570
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי Discover שמתחילה ב "לא קראתי כלכך את התגובות..."

תודה רבה על התגובה, ניקח בחשבון את הסי4.
הבעייה איתה הייתה שמבפנים היא...זולה בטירוף, הפנים של הרכב בייחוד הידית הילוכים, מצ'וקמקת ביותר. סיטרואן ניסו לתת תחושה יוקרתית באמצעות חומרים דמויי חומרים יוקרתיים כמו פלסטיק כסוף במקום אלומיניום וכו'. מה שבסוף מתקבל זה פנים די מצ'וקמק. בטויוטה ובפורד לפחות לא ניסו אפילו לעשות אותן יותר ממה שהן.

באוטו שלנו כיום, מאליבו שנת 2000, כל הפלסטיקים גם היו מצ'וקמקים, גם האוטו היה הרבה מאוד פעמים במוסך (יותר מדיי ,אולי קשור בזה שהוא עשה 300,000 כמעט..) ככה שקיים רצון עז לקבל רכב כמה שיותר אמין. זה סתם בזבוז זמן לנסוע למוסך כל פעם לחכות ואז להבין שבמוסך לא בדיוק יודעים מה הם עושים ושוב חוזרים לשם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:42

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר