לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו. economy.fresh.co.il החברים מוזמנים גם לפורום צרכנות ומשפטים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > כלכלה, עסקים ושוק ההון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 11-10-2007, 18:21
  roeis01 roeis01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
רציתי לפתוח אשכול בנושא לפני יומיים - בגלל נסיון לרשת חבר.
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי בן שאול שמתחילה ב "התייחסתי לנושא אגל כאן בעבר..."

לשמחתי ידעתי (גם בזכות הפורום פה וגם מתפוז) לפחות להסביר למי שהציעו לו את כל העניין.
ניסו להציע לחבר שלי להיות חלק משרשרת המזון בחברה הזו...הוא לא אכל את הפתיון.

אם לא הייתי רואה לא הייתי מאמין באיזו קלות אנשים נתפסים לעניין ללא שום שיווק היסטרי .
אנשים מאמינים ברגע שאומרים להם- את מילות הכסף :"הזדמנות עסקית!!!".

מה שקרה בסוף ,לאחר שהחבר הראה לי דוגמיות ואני שתיתי מסקרנות והקאתי מיד
(לא מתוך רוע לב ובלי קשר לעסק- זה פשוט בעעעע)


יצא ששנינו חזרנו על אותם מנטרות כ"א מהכיוון שלו:

החבר:
- מה אני מפסיד?! 1000 $? נו אז הפסדתי את ההשקעה
- זה הכנסה פסיבית גם אם אני לא עובד על זה
- אנסה ,מה יקרה?
- זה עסק עצמאי,בכ"ז...

וכו' וכו'..


אני:

- לא.
- אל תנסה אפילו.
- זה שטויות.
- זה אחלה דבר - אם אתה זה שמתחיל את השרשרת.
(כאן כמובן החבר מתבאס - הרי מה מכרו לו כאן? חלום ,התעשרות,ציפיות בשמיים -
ופתאום הוא שומע שהוא לא עשיר מזה בכלל)
- אתה נופל בפח ומפיל אחרים.
- מאבד חברים.
- משקיע ומשקיע...
- משלם את המשכנתה לאחרים..
וכו וכו'...

לשמחתי החבר ירד מהעניין.



יש דבר כזה שנקרא בפסיכולוגיה(ממה שאני קצת מכיר)- "רווח עצמי" .(מה יוצא לך מזה?נפשית)
בעסקים קוראים לזה :"פניה לרגש".....
בגדול, אף פעם לא מוכרים לך מיקרוגל -מוכרים לך הרגשה טובה.

אתה שכיר- הופ! אתה עכשיו עצמאי.הרבה יותר טוב!
אתה לא מרוויח משהו- הופ! - יש לך הכנסה...
וכו' וכו'...

זה פשוט מרגיז אותי אבל זה עולם העסקים - למצוא פראיירים שמוכנים לקנות את ההיתממות :
"מה אתה רוצה!? אני מוכר לו מוצר טוב במחיר הוגן,מה עשיתי רע???"


ולשאלתך ,האם ללכת על זה אענה לך את מה שעניתי לחבר:

רוצה להשקיע כסף ? - לך תקנה ותמכור בקבוקי מים בצומת(!)-
יצא לך רווח והחזר השקעה יותר מהירים ויותר טובים..
אפילו אופציות כבר עדיף....:-)
_____________________________________
נאום נתניהו:
ארץ ישראל,שלום לך .


נערך לאחרונה ע"י roeis01 בתאריך 11-10-2007 בשעה 18:28.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 11-10-2007, 18:51
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
אג'ל על גבול התרמית
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "רציתי לפתוח אשכול בנושא לפני יומיים - בגלל נסיון לרשת חבר."

בדרך כלל אני מייעץ נגד שיווק רשתי/פסיבי/שכבתי שאין בו מוצר של ממש כי מאלצים רוקם חלומות למכור את אותו חלום למקורבים לו ביותר - וזה הופך אותו לאיש מכירות מהסוג הכי עלוב שישנו. לכן גם מירב חברות אלה נסגרות ומירב המצטרפים פורשים אחרי שהוציאו כספים מבני משפחתם וממכיריהם.
אבל, במקרה של אגל המצב גרוע יותר. למה? כי המנחים בע"פ כבר עוסקים במצג שווא הגובל בהונאה. לדוגמא, באתר החברה אתה תראה בסוף המצגת משהו שנראה כמו כוכבית האומר: "הצהרות אלה לא נבדקו ע"י ה FDA מוצר זה איננו אמור לשמש לצרכי אבחון, טיפול, ריפוי או מניעת מחלות" - בקיצור אין לנו שום מוצר היכול להחשב למשהו שאפילו מתקרב למעבר ממאכל של תפוח עץ בננה או רימון ובודאי שאין לנו כל מחקר רפואי תומך.
אבל, בע"פ המנחים מטעם אגל עושים, לדוגמא באישורי ה FDA, שימוש שהוא הטעיה והונאה של ממש מתוך כוונה שהמצטרף יחשוב שלפניו מהפכה של ג'ל אנטי אייגינג שאג'ל המציאה שבכוחו להפוך על פניו את כל שוק הויטמינים ומוצרי המזון האחרים. אם רק תשלם 1000 דולר תוכל לזכות בזכיונות משלך ברחבי העולם, להיות למעלה בפירמידה ובקיצור מאושר עם כל אלה שכבר עשו מיליונים ופריירים יעבדו בשבילך.
דווקא במקרה של אגל ציפיתי שמישהו בתמ"ת או ברשויות האכיפה יתעורר ולא רק בפורומים או בבלוגים אך לצערנו מצג השווא של אג'ל נמשך.

יעקב בן שאול
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 19-10-2007, 13:41
  roeis01 roeis01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
שטיפת המוח הצליחה גם עליך - כמו על כולם...:-(
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי gilvv שמתחילה ב "תודה על התגובות"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי gilvv
למכור את המוצר
ולהיות מליונר נראה מה יהיה!!!


שים לב, אתה מתייחס למנטרות שלהם כאילו הם המחשבות שלך - זה בדיוק הרעיון-
קצת כמו -" אהובתי,שלחתי לך SMS כי סלקום זה אהבה..."

למכור- תלוי רק בי-אם אני אשתדל למכור ואעבוד קשה-ארוויח.החברה בסדר אני לא.
מוצר- איזה? שתיה ממריצה? קישקוש.אבל יש מוצר- החברה בסדר.אני לא.
להיות מיליונר- בדיוק כמו במצגת.החברה אמרה -החברה צודקת.אני לא בסדר,שוב.
נראה מה יהיה- יש ציפיה להתעשרות-כבר מכרו לך את המוצר ואת השיטה,נלכדת,עליך רק לעבוד עכשיו!....


אל תרגיש מרומה- כ"א מכיר מישהו עם ראש ובעל משפחה שעושה את זה- לצערי.
_____________________________________
נאום נתניהו:
ארץ ישראל,שלום לך .

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 24-10-2007, 06:14
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "בהקשר למה שהצעתי בתגובה הקודמת..."

פירמידה מאופיינת במצב שבו אין מוצר והכסף של החברים בא מקרב המגוייסים החדשים לפירמידה. על מנת שכל חברי הפירמידה ימשיכו להרוויח הם זקוקים לגייס עוד ועוד חברים לתוך 'המשחק' ואז הפירמידה קורסת באחת.
חברת אג'ל יודעת שמדובר בשיטה לא חוקית והיא מכניסה לתוך 'המשחק' מאין מוצר. אלא שמדובר בהרבה מאד אחיזת עיניים של 'תוכנית עיסקיית', 'רווח פסיבי' ו'שיטת תגמול' בעוד המוצר, אפילו הוא נרכש במינימום של 1000 דולר, שולי להצגה. יתרה מכך בהמשך השחקנים משלמים כסף חודשי כדי להזין את 'השיטה' וכך המשווקים הם הצרכנים, ולכן אין סוף של חברות שיווק רשתי בישראל - קורסות באחת, כמו פירמידה.
לעומת זאת, התיאור שלך הוא לגיטימי. מותר למכור מ'דלת לדלת' או כל שיטה כולל רשתית שבה המוצר אינו הונאה או אשליה מתוחכמת, אשר לואחוזי הרווח שלך הם עניינך, יהיו גבוהים ככל שיהיו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 24-10-2007, 11:10
צלמית המשתמש של Golden Paths
  Golden Paths Golden Paths אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.07
הודעות: 630
פשטות שמטעה
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי בן שאול שמתחילה ב "פירמידה מאופיינת במצב שבו אין..."

אלבניה התקרבה להתמוטטות כלכלית בעקבות התרסקות של מספר פרמידות מקבילות שסחפו את המדינה ב96-97. עפ"י הקרן העולמית, כמעט חצי מהתוצר (GDP) של אותן השנים נמחק כתוצאה מהתעלול הזה כשקצת פחות משני שליש מהאוכלוסיה היו מעורבים בפרמידה כזו או אחרת. ההבדל ש-roeis01 מציין הוא הבדל בין שיווק רב שכבתי ובין פירמידה. יש הבדל משמעותי והוא בעיקר מאופיין (מעבר לכל הממבו ג'מבו השיווקי) בכך ששיווק רב שכבתי יבנה על שכבות של סוכנים המקבלים עמלות ממכירת מוצר בר-קיימא (Viable) כשהמוצר מתאפיין בכך שיש לו יתרון יחסי אמיתי על פני מוצרים הנמכרים שרשתות שיווק רגילות. דוגמאות הן כלי הפלסטיק וערבי האירוח של טאפרוור ורשת השיווק של הרבלייף. אלמנט נוסף המבדיל בצורה די ברורה בין פירמידה ובין שיווק רב שכבתי הוא שיטת גיוס השכבה החדשה. בשיווק רב שכבתי כמעט אף פעם לא תידרש לשלם דמי חבר/כניסה כדי להשתתף בחגיגה. לא תידרש לבצע רכישות מופרזות של מוצרים ע"י חתימה של חוזה מגביל אלא תוכל לווסת את רכש הסחורה שלך. במשחק הפירמידה, הרווח שמניע את הפירמידה הינו הצורך לגייס עוד אנשים ע"מ שישלמו את דמי החבר/כניסה (תרמית Ponzi) או שירכשו כמות סחורה בהתאם לחוזה מאוד מגביל כדי ששכבת השיווק הנוכחית תוכל להפטר מהכמויות העצומות של המלאי שהצטברו אצלה עקב תנאי החוזה (בדרך כלל אתה תידרש לקנות לפחות X סחורה כל חודש לא משנה כמה הצלחת למכור מהמשלוח הקודם וה-X הזה גבוה בהרבה מהיכולת האמיתית שלך למכור).
_____________________________________
The Chrismas Truce

המשכיל בעת ההיא, ידום. (ספר עמוס, פרק ה' פסוק יג')


נערך לאחרונה ע"י Golden Paths בתאריך 24-10-2007 בשעה 11:12.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 24-10-2007, 19:43
  bazu2 bazu2 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.10.07
הודעות: 5
שלח הודעה דרך AIM אל bazu2
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Golden Paths שמתחילה ב "פשטות שמטעה"

צודקים בן שאול וגם הכותב אחרון - מכירהשל "משהו" שאיננו מוצר- אלא רק "שיטת שיווק", תוך שימוש בהטעיה/הונאה במילים "שיווק שבו אתה מרוויח מזה שאחרים מוכרים" ו"אתה מוכר וגם החברים שהבאת -מוכרים ואתה מקבל מהם מעט אחוזים" זו שיטה שמוצלחת בשביל ארצות הברית. שם המוכר מחליף מדינה, עובר ממקצוע למקצוע כ"מוכרן" או "איש מכירות" - מבלי שממש ימכור משהו....
כל אלו הם מעשי תרמית.

אבל למה ללכת רחוק. למה לחפש "מתחת לאבנים"? בואו נישאר קרוב לבית, כאן בישראל...
במקום לספר או להביא דוגמא ממה שקרה, אגיש לכם כאן - "שיווק רשתי של רעיון מסוים מאוד" ומוכר לרובנו - שתסריטו עדיין מתבצע ומתרחש בימים אלו:

קחו לדוגמא - איש מבריק, שפעל שנים בהשגת קשרים וקנה לעצמו שם טוב ב"מקצועו" ואף נבחר בין חברי אגודת- המקצוע שלו - לוועד ההאגודה. הנפיק עם קשריו בבנקים שונים - חברות בת - שינהלו בני משפחתו - ילדיו, חתניו , גיסו/תו, והקבוצת חברות - הקימה את "חברת ניהול הקבוצה". אף נכתב במסמכים מתחת ללוגו של החברה, וזה הוסיף לה פרסום. כך שכל חברה בת, יכלה לפנות לבנק מסחרי זה ואחר - ולבקש הלוואה לצורך הפעלת העסק שלה... והרי בשביל מה יש בנקים. - בשביל לתת הלוואות לחברות מסחריות שהסחורה שלהן היא משהו יציב, שאפשר לראות, להניח על שולחן מצגות ממינים שונים, ולהציג בנים גדולים שכמובן הם מאוד נפוצים ומאפשרים לאנשים נוחות ורמת חיים גבוהה לפי כיסם ורצונם לשלם...
אולם כאן גבר יצר הבצע וההונאה של בעל "קבוצת החברות" ורעיונו הביא לנסות לבלוע בתיאבון רב- כמה שיותר הלוואות ולסבך כמה שיותר אנשים קונים "תמימים" וזאת על ידי "מכירת הונאה".
מה זאת אומרת? אסבי את עצמי:

1. מצד אחד פניה לאנשים בעלי מעמד ופרוטקציה שונים תוך "הצעה" של "אפשרות להרוויח מהצד": בואו תחתמו אצלי בעסק על הסכם/חוזה, ואני נותן לכם ערבות גדולה מנכסיכם- למשכנתא מוגדלת בבנק - עבורכם. תוכלו במשכנצתא כזו - גם לקנות מוצר טוב מהעסק שלי - וגם לשדרג את האוטו שלכם לרכב חדיש יותר וטיחותי יותר, וגם שנראה יותר יוקרתי" . "אנשים כמוך - ראויים לרמת חיים יותר גבוהה מזו שאתה מנהל כעת - מה דעתך שנייפה קצת את הערבות בשביל המשכנתא מהבנק. הרי זו מצווה לסדר את הבנק!". אנשים שרוצים "עוד רווח בלי להתאמץ - ושחברה מסחרית תערוב להלוואתם בבנק" במקום למשכו את רכושם שלהם- נענו וחתמו , תוך עצימת עין לסעיפים מסוימים שלא בדיוק "נראו להם הגיוניים"...
2 מצד שני פניה של חברת "ניהול הקבוצה" לבנקים השונים , באמירה והצעה ל"רווח משותף- בלי סיכון להפסדים"ף אנחנו נביא אליכם הבנקים, כמה "חברות בת של קבוצתנו - שלכל אחת יש "המון לקוחות עם כסף טוב" ואתם תתנו לנו הלוואת לפיתוח עסקינו ולאנשים הקונים תשלימו את מחיר הסחורה שהם קונים מחברות הבנות שלנו - וכערבון - נעמיד לכם הבנק- את רכוש החברות בת" ואם תוכלו - "קצת לעגל פינות ללקוחות - כולנו נרוויח במשותף"...

לא מאמינים? לא מבינים? קחו למשל - את העסק "המולח לכאורהשל קבוצת חברות חפציבה" ואנימכניסו במרכאות, כי מתברר - שהבנקים נתנו הלואות גדולות מהערבונות שלקחו. כמו כן - הבנקים הם שלא ידעו ככלל שהחבה עומדת לקרוס- כלומר חברת חפציבה "האם של כל הבנות", מלבד "איזה בנק אחד או מקסימום-שניים".כך שהבנקים חילקו לאנשים הקונים - בחלקם - משכנתאות מוגדלות, ולחלקן משתאות בדיוק למחירי הדירות שקנו מ"חפציבה" - לחלקם נתנו ערבות ולחלקם - לא נתנו ערבות...
3. ואיך קורה שבכל "פרויקט אזורי" של חברת חפציבה - יש בכל בניין - קונים שקיבלו ערבויות מחברה, אחרים שקיבלו ערבויות מהבנק - ויש גם כאלה שלא קיבלו - לא זה ולא זה...ופתאום מתברר שבנקים שונים - כל אחד מסכים להשלים את הבניה באזור מסוים - אך רק לאלה שהבנק ערב לו ממקודם, ולא מסכים להשלים הבניה לאותם אלו שאין להם ערבות... אבל רגע! אלו וגם אלו - עכשיו באותו בניין!
"אז מה" אומר כעת הבנק "ההסכמה שלנו היא להשלים הבניה למי שיש לא ערבות, ולא ייתכן שאנחנו נשלים בניין כלשהו שיש בו כאלה שאין להם ערבות!!!" - הלו בנק, אומר אנוכי - מי שנתן לכם "בטחונות" כעת ידוע וברור לכל- שנתן לכם פחות ממה שהלוויתם לחפציבה- והקונים של חברת חפציבה אינם אשמים שאתם נעקצתם על ידי חברת חפציבה" אני אומר: הבנקים "רצו להונות את הקונים בשותפות עם חברת חפציבה"- אז כעת שחפצבה פרשה ונעלמה "עם המזומן מהבנק" - זבש"ם של הבנקים, והם אוכלים את הפרי של מה שזרעו... שיסתפקו במה שיש...

והחבים אחרים - כמו ביתהמשפט וה"כונס נכסים(הרשמי-ממלכתי)" - כולם שולטים בכלכלה והחשבונאות של "היתרה" ושל "השלמת הבניה" - אבל חכו עוד לפרק של הרישום בעלות בטאבו -
כי כבר ברור וידוע - שהבנקים גם פעלו באופן לא חוקי - כשחלק מכספי הלקוחות , ששילמו בבנקים - הם העבירו"לחשבון אחר בבנק אחר - רק לא זה של חברות חציבה" - כלומר כרגע יש לבנקים שנתנו ההלוואות לחפציבה ובנותיה- כ 280 מיליון שקלים - שהעבירו כל אחד לבנק אחר לחשבונות "לא של חפציבה". ומה יקרה ם כספים אלו ?
כיום אין כונס הנכסים - יכול לקבלם חזרה, ולקוחות גם הם - לא יכולים לקבל כספם שלא שולם לחפציבה על ידי הבנקים... אבל הכסף, כפי שכולנו יודעים - הוא קיים, ואינו מתכלה, והוא נמצא - בבנקים השונים... אז לדעתי - היחידים שהיתה להם כבר ארכה להעבירם למקומות שלא יהיה ברור המקוות והסכומים שלהם - הם הבנקים השונים שכיום צועקים בריש גלי: משפחת יונה וחברות חפציבה- הונו אותנו".

אז אם אתם חושבים שיש פה משהו הגון, אצל חפציבה, בעליה והבנקים - מי שחושב כך - שיקום.

ומי שלא - שישיר כמו הגשש החיוור: ומפה לשם
מעל ומתחת לגדר -
אף אחד לא קם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 24-10-2007, 23:50
צלמית המשתמש של Golden Paths
  Golden Paths Golden Paths אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.07
הודעות: 630
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "(ויקי). "הרבלייף" ."

קשה להבדיל בצורה ברורה בין MLM ובין פירמידה. בדר"כ ההבדלים המרכזיים יהיו במניע של הסוכנים לשווק את תוצרתם. בצורה מאוד כללית ניתן לומר כי בהונאת פונזי המניע הוא תמלוגים בדמות דמי חבר תוך הבטחה לתשואה גבוהה הנובעת מגיוס תתי-סוכנים נוספים. בהונאת פירמידה המניע של הסוכן הוא להחתים תתי-סוכנים שירכשו דרכו מוצרים ובכך הוא יכסה את המחוייבות שלו לרכישת כמות מוצרים מסויימת (המחוייבות חתומה בחוזה). בMLM המניע לפעולת הסוכן היא עמלת מכירה ולרוב הוא אינו חתום על חוזה המחייב אותו לרכישת כמות מלאי קבועה ובאינטרוולים קבועים. כל הטווח שבין מקרי הקיצון האלו הוא תחום אפור שבו בדר"כ נופלים אנשים טובים.
_____________________________________
The Chrismas Truce

המשכיל בעת ההיא, ידום. (ספר עמוס, פרק ה' פסוק יג')

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 25-10-2007, 17:11
  roeis01 roeis01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
לצורך הדוגמא-טאפאוור כ- MLM חוקי
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי Golden Paths שמתחילה ב "קשה להבדיל בצורה ברורה בין..."

..."בMLM המניע לפעולת הסוכן היא עמלת מכירה ולרוב הוא אינו חתום על חוזה..."

תודה על ההסבר הברור - אתייחס לנקודה שציטטתי -

למעשה MLM אינו שכבתי אלא סה"כ סוכני מכירות רבים שבאימפרגנציה מוכרים ועושים רווח
מכמה שהם מוכרים.ושקל לא יותר.
ז"א הם מפיצים מורשים - מכרו - קיבלו עמלה מטאפוור . לא מכרו -אז לא.
(הרישות הוא רוחבי...לדעתי אפילו רק קו אחד - כולם מתחת לחברה המשלמת והמייצרת).

נ.ב

רציתי לשתף אתכם בחווית MLM קטנה

היום הייתי באופיס דיפו-בין שאר הספרים למכירה היה גם הספר -
"שנתכם הראשונה ב- MLM - איך לא לאבד חברים בשיווק הרב שכבתי"

ככה רשום בכותרת(!!)

.....יש כאן פרדוקס מסויים,לא?

החברה מודה מראש שאתה הולך להפסיד משהו חשוב-בתמורה לרווח עתידי.

זה בערך כמו שמורה יכתוב על הלוח:
"כיתה ,אין הפסקות עד מחר - שבוע הבא אולי נצא לים"...

נערך לאחרונה ע"י roeis01 בתאריך 25-10-2007 בשעה 17:21.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 25-10-2007, 17:34
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "לצורך הדוגמא-טאפאוור כ- MLM חוקי"

אנשי השיווק הרשתי מודעים לצורך לשמר את החברים במערכת כיון שלא מדובר רק על 'אנשי המכירות' שלהם, אלא על הצרכנים עצמם. שהרי חברי השיווק הרב שכבתי/או רישתי תמיד ממשיכים לשלם 'דמי חבר' וכך מזינים את המערכת. באג'ל הביאו את זה למודל של חוצפה, בשל העלויות והאין מוצר. אבל, ראה תוכנות למט"ח, גם שם כדי להישאר במערכת אתה נדרש לשלם חודשית.כדי שהצרכן שלנו ישאר במערכת, ואפילו יתעלם ממבטי הבוז של מכיריו המרגישים מנוצלים ונאנסים להכנס למערכת צריך מחד לשמר אצלו את החלום, "השיטה עובדת... מי שמתמיד מרוויח"... ומאידך לספק לו תגמולים מיידיים ע"י עמלות שיטתיות המראות לו שהרווח אפשרי (שיטת "2 הרגליים"... "שיטת התיגמול היחודית"... וכו)
וגם תיאור של כלל השיווק הרשתי כחלוץ החכם והעתיד האמיתי... שהטפשים הנאיבים, השכירים, אלא השבויים 'במלכודת העכברים' של קיוסאקי עדין לא מבינים את מה שאתה המצטרף החדש כבר יודע.כשהטפשים האומללים ידעו זה יהיה מאוחר עבורם, ואילו אתה כבר תהיה עשיר ע"י 'רווח פסיבי'... כמובן בלי לעבוד עוד לעולם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 25-10-2007, 19:40
צלמית המשתמש של Golden Paths
  Golden Paths Golden Paths אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.07
הודעות: 630
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "לצורך הדוגמא-טאפאוור כ- MLM חוקי"

אאל"ט במספר חברות ישנה אפשרות לזכיינות והעמקת ערוץ השיווק (העמקה=גיוס תתי-סוכנים ולקיחת עמלת תיווך בינם ובין הרמה שמעליך. הרחבת ערוץ=גיוס מספר סוכנים מקבילים אליך במעמד וביחסי העבודה מול הרמה שמעליך). תחום נרחב שאפשר לבנות יופי של מודלים כלכליים שמדגימים כיצד להרוויח בצורה פאסיבית (אהבתי את ההערה על העכברים של קיוסאקי) ולעטוף את זה בעטיפת שיווק מתוחכמת במיוחד. יש אלמנטים פסיכולוגיים מאוד חזקים הטמונים בססמאות של המשווקים. לדוגמא, כשאתה שומע משפט בסגנון "שאתה המצטרף החדש כבר יודע. כשהטפשים האומללים ידעו זה יהיה מאוחר עבורם" בעצם עושים עליך מניפולציה פסיכולוגית. מדריכים אותך בצורה סמוייה לשנות את תפיסת העולם שלך ממצב של קבלת החלטה עתידית (שבה פועלים מנגנוני ההגנה הרגילים שלך) לתפיסת עולם של קבלת מציאות כפי שהמשווק מתאר אותה. בדרך כלל כשהם נתקלים בספקן, הם ינזפו בו על ספקנותו בצחוק ויבקשו ממנו לדמיין בשבילם איזה שקר כלשהו ומשם הם ימשיכו במלאכת השינוי התודעתי. דוגמא שחבר שלי אוהב להשתמש בה:
משווק: "אהה, אני רואה שאתה מהסקפטיים! אדם שיודע מה הוא רוצה.."
(שתי דקות של חנפנות כדי ליצור קשר רגשי עם הצד השני).
משווק: "בוא אני אתאר לך מצב היפותטי ותאמר לי מה דעתך. נניח לרגע כי..."
(תיאור מילולי של אירוע דומה למה שהמשווק מעוניין להשיג אבל ללא קשר ישיר כדי שמנגנוני ההגנה לא יקפצו).
משווק: "אתה איתי?" כשאתה עונה כן, אתה למעשה מאותת למשווק כי קיבלת בצורה לא הכי מודעת את תפיסת העולם שהוא מנסה להטמיע בך וכל מה שנשאר לו לעשות (וזה לא הכי פשוט אבל הוא כבר בחצי הדרך) זה להסב את תשומת ליבך כי המצבים מקבילים (מה שהוא מנסה למכור ומה שאתה הסכמת שנשמע הגיוני) תאוריית הערך במיטבה.. זדוני ומגעיל במיוחד!
_____________________________________
The Chrismas Truce

המשכיל בעת ההיא, ידום. (ספר עמוס, פרק ה' פסוק יג')

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 26-10-2007, 00:44
צלמית המשתמש של Golden Paths
  Golden Paths Golden Paths אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.07
הודעות: 630
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב ":-)))) ""אתה איתי?" " - מעיר.שמירת קשר והמשך דיבוב.ניתוח יפה.."

לא חובה. זה תלוי. אם אתה לקוח שנכנס לחנות ומביע עניין (בצורה מילולית או התנהגותית) אז, לרוב, המוכר / משווק / סוכן / Whatever לא יפגין התלהבות יוצאת דופן כדי שלא להרתיע אותך (התנהגות מתלהבת מדי מרתיעה אנשים וגורמת להפעלת מנגנוני הגנה) אלא ישאל מהן התכונות הרצויות שאתה מחפש. ושלא תחשוב שאין אלמנט פסיכולוגי מניפולטיבי בשאלה הזאת. הוא רק רוצה שתודה שאתה באמת מעוניין במוצר כלשהו וההודאה שלך מחזקת אצלך את ההכרה שאתה "צריך" (בהגדרה שלו) / "רוצה" (בתודעה שלך) איזה צעצוע חדש ואתה חייב לשמוע שהמכונת כביסה הזאת מיוצרת בטורקיה שזה בדיוק כמו גרמניה והרבה יותר טוב מ... ושאתה תמות אם תחשוב על זה שהיא יודעת להסתובב ב1000 סל"ד ושאם תכניס את החתול המציק של השכנים (בדיחה שמיועדת לקשר אצלך בין התכונות שהמוכר רוצה להבליט ובין הרגשה טובה. עוד מניפולציה).
אקיצר, נראה לי שהבנת כבר שאם נפלת על סוכן מכירות שמבין עניין, אתה ממש צריך ללכת על קצוות האצבעות ולתת את הארנק לאישתך גם אם היא תלך להשתולל בקניית בשמים ברשת אפריל. נזק של 500 שקל על בשמים שגורמים לאישתך להריח טוב עדיף על טלויזיה שלישית בבית (פלוס אתה תמיד תוכל להאשים אותה שהיא הבזבזנית משניכם!).
אם הוא נדרש לפנות אליך וליצור קשר ראשוני (מוכרי דלת לדלת, ערוץ הקניות וכדומה) הוא אמור להיות מודע לכך שאתה תסרב לשתף פעולה. אז הוא ינסה לפרוץ את הקרח ע"י התנהגות מגרה או התנהגות יוצרת קשר רגשי. לדוגמא, אנשים נוטים להתעלם מבקשת תרומות בקניונים. אז עמותה אחת החליטה שכדי ליצור קשר רגשי עם הסביבה, הם יחלקו פרחים לזוגות או לקבוצת חברים (ותמיד יעשו עיניים לבחורות. נופלות בפח כמו שה תמים) ויבקשו תרומה לעמותה בצורה עקיפה כלשהי. הקשר הוא קשר של נתנו לי אז אני לא אתן וזה בכל מקרה תרומה. על פרח מצ'וקמק ששווה אולי חצי שקל הוצאת 10. לא שווה? אתה אולי תזהה את המניפולציה אם תחשוב על האילמים / חרשים / שקר בוטה שמסתובבים ליד השולחנות במערכי המזון המהיר בקניונים ושמים פתקית עם צעצוע שבו רשום עד כמה הם מסכנים. האמת המרה שהם ממש (לפחות השקרן שאני פגשתי שיכל לדבר ואפילו פתח סניף בקניון ב"ש ובמלחה) לא כאלו ושהם פשוט מנסים לפרוץ את ההגנות שלך כדי שתקנה איזה מחזיק מפתחות טיפשי בסכום מגוחך לחלוטין. אפילו יכולת לראות מתי נפל להם האסימון והם הפסיקו למכור טלכרדים ומציתים ועברו למחזיקי מפתחות עם צורות של חיות חמודות.
_____________________________________
The Chrismas Truce

המשכיל בעת ההיא, ידום. (ספר עמוס, פרק ה' פסוק יג')

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 28-10-2007, 10:09
צלמית המשתמש של Golden Paths
  Golden Paths Golden Paths אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.07
הודעות: 630
אני מניח שאתה מתכוון לבידול ולמיצוב המוצר
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי בן שאול שמתחילה ב "אני רק מבקש להיות הוגן עם..."

שתי תכונות שיווקיות שאנשי השיווק אוהבים לפמפם בצורה אינסופית. הבעיה העיקרית בהתמקדות בהם היא קוצר ראיה שיווקי או Marketing Myopia באנגלית. דרך אגב, כל תוספי המזון הם כאלו. גם התוספים היותר מכובדים כמו המולטי ויטמינים, כמוסות ע"ב טבעי ותוספי מזון אומגה 3 למניהם לא הוכחו כיעילים במחקר אובייקטיבי. החומרים מהם התוספים מורכבים הוכחו במחקרים בלתי תלויים אבל המחקרים הנוגעים ישירות למותג כזה או אחר תמיד ממומנים ע"י החברה וככאלו מבחינתי הם חשודים מאוד.
_____________________________________
The Chrismas Truce

המשכיל בעת ההיא, ידום. (ספר עמוס, פרק ה' פסוק יג')

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 28-10-2007, 11:00
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי Golden Paths שמתחילה ב "אני מניח שאתה מתכוון לבידול ולמיצוב המוצר"

פה אנו גולשים מחוץ לשיווק אל עולם הרפואה אבל בכל זאת אתקן אותך. עולם תוספי המזון הויטמינים והקואינזימים אינו - חס ושלום - עולם של שרלטנים. אלא, שרלטנים התמקמו בשוליו. אין זה נכון שאין מחקרים לגבי תוספי מזון ויעילותם ואפילו לגבי הפירות עצמם. אני כן יכול להפנות אותך למחקרים ולתצפיות בהם ג'ינגר או דובדבנים או יין אדם או מיץ רימונים או יחס בין אומגה 3 ל 6 או צורך בהשלמות של ויטמינים או מחקרים תומכים בקו אינזימים כמו Q10 - אכן מסייעים ורבות לשורה של מחלות וליקויים. ההבדל בינם ובין אג'ל ו"חבריהם" הוא בדיוק בנקודה שהם כן מתבססים על מחקרים ובמקרים רבים הרפואה הקונבנציונאלית נעזרת בהם - כרפואה משלימה לגיטימית.

יעקב בן שאול
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 28-10-2007, 11:32
צלמית המשתמש של Golden Paths
  Golden Paths Golden Paths אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.07
הודעות: 630
אולי לא הייתי ברור
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי בן שאול שמתחילה ב "פה אנו גולשים מחוץ לשיווק אל..."

לא התכוונתי שתוספי מזון לכשעצמם אינם בעלי תועלת בריאותית כשהתזונה אינה מקיפה מספק או שיש לאדם חוסר הנובע מסיבות בריאותיות. אבל, וזה אבל גדול! המרחק בין המחקרים הרפואיים בנושאים של תוספי מזון ובין הפרקטיקה של חנויות תוספי המזון כדוגמאת GNC / המדף בסופר פארם הוא מרחק גדול. לדוגמא, ידוע כי תרכיז מיץ אוכמניות מסייע בהימנעות היווצרות דלקת בדרכי השתן עקב חומרים אקטיביים מסויימים (אל תשאל אותי לגבי פעילות ספציפית, לא התחום שלי). המרחק בין המחקרים הרפואיים ובין הגלולות מיץ אוכמניות טבעי שמוכרים ב-GNC הוא כ"כ גדול, שלדעתי הסתמכות על פסואדו-מחקר רפואי עלום שם הוא על סף הטעיית הציבור. כנ"ל לגבי יצרני המולטי-ויטמינים ששנים הטביעו בקרב קהל הלקוחות שזה ה-Next best thing. יעילות הספיגה של המולטי-ויטמינים הוסתרה ע"י חברות הייצור והן הפגיזו את העיתונים בכתבות מטעם. דוגמא נוספת היא האקטימלים למיניהם. מחקר עדכני הראה שצריך לשתות את המיץ חיידקים הזה בכמויות סיטונאיות כדי לקבל אפקט. האם זה עוצר מהבחורה שעושה יוגה בפרסומת מלקשקש על איך שזה שיפר לה את מערכת העיכול? (דרך אגב, אחת הבחירות הגרועות ביותר שאפשר לעשות בתחום המיתוג הסמוי. "אני אשתה את זה=אני אחרבן יותר בקלות")
ההשוואה בין המחקרים האלו ובין המחקרים הממומנים ע"י תעשיית הנפט והסיגריות מתבקשת.
_____________________________________
The Chrismas Truce

המשכיל בעת ההיא, ידום. (ספר עמוס, פרק ה' פסוק יג')

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 28-10-2007, 16:47
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי Golden Paths שמתחילה ב "אולי לא הייתי ברור"

יש ביננו הסכמה לעובדה ששוק תוספי המזון מכיל שלל שרלטנים, הטעיות וחוסר ידע.
עכשיו נחזור לשתי הדוגמאות שהבאת: לגבי GNC אנחנו בליגה הלאומית של התוספים. אני מסכים איתך שישנם ויטמינים שיכולת הספיגה שלהם כלל לא הוכחה, אבל אין ויכוח לגבי המשמעות של חוסר בויטמיןA ועודף, כיון שאינו מסיס במים, ובכלל מה המנה המומלצת ליום ומה יקרה עם לא תיחשף לשמש וגם לא תקבל ויטמין D. רופא קונבנציונאלי לחלוטין יכול להפנות אותך לקבלת תבליות של אבץ או חומצה פולית - אני מסכים איתך שרק רופא לא קונבנציונאלי ימליץ על שורש הנקרא DEVIL'S CLAW ושהמחקרים על ויטמין C מעוררים מחלוקת.
עכשיו לשטראוס ולהבדל בינה ובין אגל: אין ויכוח מדעי על חשיבות היוגורט, הם מצהירים בפניך 'שהאקטימל נבדק מחקרית', והם אכן חשופים לביקורת ולמחקרים סותרים. אך בעוד שתי הדוגמאות מוכרות לך בפרונט, ע"י חברות עם ותק של עשרות שנים כמו 'דנונה' העולמית, ע"ג המדף, ואפילו אם זה חומר שמתיימר לגרום לך שובע התכולה ברורה ויש להם מיגוון אין סופי של מוצרים, בסכומים של כמה שקלים ועד עשרות בודדות, לעומתם, השיווק הרשתי עושה זאת בחדרי חדרים, בהטעיות, במכירת חלומות ובמחיר כניסה של 1000 דולר, וכל זאת מבלי שהמוצרים נבדקו מחקרית.
אגב, נדמה לי שכשאני לימדתי שיווק המושג של 'קוצר ראיה שיווקי' טרם נולד. אשמח אם תרחיב. תודה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 29-10-2007, 08:40
צלמית המשתמש של Golden Paths
  Golden Paths Golden Paths אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.07
הודעות: 630
קוצר ראייה שיווקי
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי בן שאול שמתחילה ב "יש ביננו הסכמה לעובדה ששוק..."

Marketeing myopia זה קצת ישן כבר. התחילו עם זה בשנות ה-60. בקצרה, זה מתאר מצב שבו אנשי השיווק מתמקדים בתכונה או קבוצת תכונות שבהן הם חושבים שלמוצר ישנו יתרון יחסי. הכשלון הוא בהתמקדות יתר בתכונה הזו ללא חקר שוק מעמיק, דבר שמוביל להחטאה של צורכי הלקוח ואובדן שוק. דוגמא קלאסית היא שוק תקליטי הויניל לעומת הדיסקים או הדיסקים לעומת שיתוף קבצים. כשלון זה מאפיין חברות בשלב הבגרות שלהן (אם כי הרבה מנפילות הסטארט אפים נובעות מאשליות כאלו).
לא חסרות חברות שנפלו במלכודת הזו.
יש כשל לוגי בסיסי שחברת דנונה מסתירה מאיתנו והוא כשל של סמיכות. נכון, ישנה חשיבות לשמירה על רמת חיידקים פרו-ביוטיים במערכת העיכול ונכון שבדנונה יש חיידקים כאלו.. אעפס, שכחנו לומר לכם שהחולייה המחברת בין שני הטיעונים האלו קצת חסרה. אין הוכחה משמעותית שצריכת דנונה בכמויות אנושיות. שביזות שכבר חשבו על זה לפני והגישו תביעה ייצוגית.
_____________________________________
The Chrismas Truce

המשכיל בעת ההיא, ידום. (ספר עמוס, פרק ה' פסוק יג')


נערך לאחרונה ע"י Golden Paths בתאריך 29-10-2007 בשעה 09:06.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 29-10-2007, 01:35
  roeis01 roeis01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
הערה לגבי "שמות גדולים" כ-"דנונה","שטראוס"...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי gilvv שמתחילה ב "שאלה על חברת agel"

הייתי החנות חשמל קטנה ותפשתי בדיוק את המוכר מספר לבחור ששאל "איך סוני בפלאזמות?"
על כך שפיליפס וסוני (אם אני זוכר נכון) הם בעצם מחלקים ביניהם ייצור מוצרים,מלאים ביחד וכו'
LG רצתה להצטרף ולא הצטרפה לבסוף.

ואתם שואלים -מה הקשר?

הקשר הוא שהויטמין של GNC אולי הוא של איזה חברה "מתחרה" - והויטמין שלהם לא נבדק מחקרית מדעית או בכלל על בני אדם והוא משווק תחת רשיון של GNC... פחות או יותר ,כמובן.

א"א לדעת זה כמו טרנדים בכל דבר- פעם המילה בשיווק הייתה "מבצע" היום "הטבה" ו"בונוס"
היום וטמינים מחר חול ים - העיקר שמישהו עושה מזה כסף - מה זה משנה שזה מסחר סכום אפס...

:-(((( לילה טוב.

אישית ,מעולם לא שתיתי אקטימל (אולי פעם אחת וגם אז- לא לטעמי).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 04-11-2007, 14:36
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "תביעה ייצוגית נגד בעלי AGEL -אפשרי?"

אני מטיל ספק באפשרות שהפתרון לחברות בשולי תוספי המזון היא בתביעה אזרחית. אני נותן קרדיט לאגל ולמתחריהם האחרים בשיווק הרשתי שהם מוכנים לכל תביעה. יתכן וצריך להקליט את השותפים ל'תוכנית העיסקית' ב'חוגי הבית' ולהראות שמדובר במצג שיקרי שיטתי. אלא, שמי שיראה היום בידיעות אחרונות ובאינטרנט איך תוספי מזון ללא בקרה יכולים להזיק ולסתור תרופות, צריך להבין שהשוק החשוב פרוץ ומה שנידרש זה תקנות מטעם המדינה. מצד אחד למדינה אסור להרשות למכור מוצרים שנושאים תארים כמו FDA, רישום פטנטים, אישור משרד הבריאות, צוות מחקר - הכל מיועד שההדיוטות יניחו שמדובר במאין תרופה נגד הזדקנות, כשבעצם אין להם בעצם דבר. מנגד צריך גם להזהר ממוצרי אמת. איך עושים את זה? שקיפות - לאלץ את אג'ל לכתוב ישירות מה יש במוצר שלהם וחד משמעית למה הוא 'מועיל ולא תיאורים מטעים'.
מנגד גם חברות האמת צריכות להזהר. לדוגמא. אם נותנים לך אבץ נגד התקרחות, כנראה שרע לא יקרה אבל אם ממליצים בבית טבע על ויטמין A הרי העודף יכול להביא לבעיות כבד או אם ממליצים על אומגה 6 יוצרים הרעה ביחס בגוף לאומגה 3, וכן הלאה. מוזר שבמדינה מתקדמת כמו שלנו הרשויות טרם עושים את מה שתביעה אזרחית כנראה לא תיפתור.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 05-11-2007, 07:13
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "אתה מדבר בעצם על FDA ישראלי..."

אין fda ישראלי. למה? כי מקובל בעולם שאם רשות התרופות האמריקאיות מאשרת מוצר כתרופה כל העולם מיישר קו, בשל הדרך הקשה לעבור ההליך. עכשיו הולכת חברת שיווק רישתית ל FDA ומאשרת שם שתמצית הפירות שלה הינה תוסף מזון, קרי תמצית פירות לא מזיק, השלב הבא לרשום פטנט, שזה עניין של תשלום שאין בו כלום אלא תואר שנועד להגן שלא יגנבו ממך, השלב הבא ללכת למשרד הבריאות הישראלי. ואכן משרד הבריאות מאשר שאין כאן מוצר מזיק (תמצית פירות, זוכרים?) עכשיו כבר יש לנו 'מוצר' שבחוגי הבית אומרים עליו: רשמנו פטנט על המוצר, קיבלנו FDA משרד הבריאות אישר ואנחנו בדרך לקבל כשרות...
ברור שחברה כמו 'שטראוס' לא תעז לאמר על מוצר הדנונה שלה בראש חוצות אלא אמת מדוייקת: "נבדק מחקרית", "מסייע בפעולות העיכול" אבל בשיווק מדלת לדלת עם שליחי החברה, שחייבים למכור אחרת הם לעולם לא יחזירו את הכסף שהשקיעו ב'כניסה' ומדי חודש..,
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 10-11-2007, 13:12
צלמית המשתמש של it5ik
  it5ik it5ik אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.02.05
הודעות: 180
נכון מאוד
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי בן שאול שמתחילה ב "הבאת מאמר מצויין ואכן מסכם את..."

ותוספת קטנה אך משמעותית:
במאמר באנגלית שקראתי לא מזמן, לא זוכר איפה אבל אפשר לפשפש באינטרנט, נמסרה בין יתר הדברים שנאמרו בכתבה בעברית עוד נוסחה קטנה לזיהוי פירמידה לא חוקית ולא ריווחית:
מספר השכבות שמפיץ מתוגמל עליהן גדול מ- 5.
אג'ל, אם כך, פשוט עוברת את גבול התרמית בצורה אקפוננציאלית... החוק הזה פשוט מסביר שככל ששכבות התגמול רבות יותר, נוצר פער גדול יותר בין אנשים למעלה שמרוויחים לבין אנשים למטה שמשלמים, במקום שיהיה מודל שיפזר את העמלות בצורה שווה. באג'ל, לצורך העניין, לכל מפיץ מספר שכבות אינסופי (וגם זה על פחות מחצי האנשים שתחתיכם, בגלל השיטה עם שתי הרגליים והתגמול ניתן רק על הרגל הקצרה יותר).

לסיכום, אני בעד שיווק רשתי כפי שאמרתי בעבר, אבל אג'ל, לדעתי, זה פשוט מסע פרסום מסחרר של בוץ טובעני בשיווק אגרסיבי.

נ.ב.
לגבי השיווק האגרסיבי:
רנדי גייג', תותח השיווק שמפיץ את אג'ל בין היתר(למיטב ידיעתי), מופץ באינטרנט בסרטים וקלטות על שיווק רשתי.
בכל המאמרים שלו ובכל ההסברים רנדי מסביר ששיווק רשתי אמור להיות מופנה לאנשים שכן רוצים ומוכנים לעסק פרטי וכל השינוי העצמי וכו' וכו'. רנדי מתנגד בתוקף לצירוף אנשים שאינם מוכנים רגשית או שכלית, ולצירוף אגרסיבי של אנשים שאינם מסוגלים לזה ושלא יקדמו גם את עצמם וירוויחו מזה.
רק בארץ, עד כמה שאני יודע, השיטה כ"כ שונה והצירוף של אג'ל כ"כ אגרסיבי מבלי שיהיה אכפת להם מה הכישורים והרצונות שלך ומה תהיה מסוגל לעשות.
במקרה של אג'ל, לא תהיה מסוגל לעשות הרבה. חשבון פשוט.

נערך לאחרונה ע"י it5ik בתאריך 10-11-2007 בשעה 13:22.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 14-11-2007, 09:20
  roeis01 roeis01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
הצעה של כותב המאמר לשיווק רשתי
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי בן שאול שמתחילה ב "הבאת מאמר מצויין ואכן מסכם את..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי בן שאול
'האם מבטיחים לכם שהמוצר עושה פלאים מבלי להראות לכם הוכחות ותוצאות אמיתיות'.
יעקב בן שאול


הנה 10 כללים להצלחה - ובסוף המאמר -הצעה ממר יוסי דגן !
(שאני מניח שהוא לא AGEL אבל כל הצעה צריך לבדוק ב-7 עיניים).
http://www.asakimplus.co.il/Business-Article-06-heb.htm

"עשרת הדברים שאתם צריכים לדעת"
כדי לעשות ששיווק רשתי יצליח ויעבוד בשבילכם
מאת ר. רולף
תורגם על ידי יוסי דגן ויוספה דגן

לפני מספר שנים, התבקשתי לדבר בסמינר על הדברים שעשיתי כדי להגיע להצלחה. מעולם לא שאלו אותי על כך לפני כן, ולכן התחלתי לחפש את הדברים שעבדו בעבורי. הסמינר הפך להיות סמינר בעל ערך רב ואני התבקשתי להציג אותו מספר פעמים רבות לאחר מכן. המידע שהעברתי באותו סמינר, נכון גם להיום. אלו אבני היסוד שאתם צריכים לבחון על מנת להביא את העסק שלכם להצלחה.
1.התייחס לעסק ההפצה שלך כעסק לכל דבר....

עריכה!!!!

אם זו ההצעה: http://www.touchyourlife.com/ אז כנראה שגם זה "אג'ל"!!!
מה זה 3000 דולר על מוצרי הדגמה?? הוא כנראה 'מתחמן'
ובמקום לקרוא לזה "דמי כניסה" הוא קורא לזה "ערכת הדגמה" ...

נ.ב
אנשים חושבים כנראה ש"עסקים" זה - "מצא מספיק פראיירים שישלמו לך".

ואם חשבתם שיש איזשהו MLM כלשהו חוקי וישר- כנראה שטעיתם.



נערך לאחרונה ע"י roeis01 בתאריך 14-11-2007 בשעה 09:29.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 14-11-2007, 10:10
  roeis01 roeis01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
עריכה נוספת :ראיון עם מנכ"ל "סנריידר ישראל":
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי gilvv שמתחילה ב "שאלה על חברת agel"

חלק מהראיון -עם התיחסות ל3000 דולר ---


....המפיצים: אנשי עסקים וסייעות לגננות


עובד לוי, מנכ"ל חברת סאנריידר (אחת מחברות השיווק הרשתי המבוססות בישראל) בשנתיים וחצי האחרונות הסביר ל-nrgכיצד מצליחה החברה שבבעלותו הפועלת בישראל מזה 13 שנה, לגלגל מחזור מכירות של מיליוני שקלים בשנה בעזרת למעלה מ-5000 מפיצים ברחבי הארץ. זאת, לצד מחזור מכירות עולמי המוערך בכמיליארד דולר לשנה ב–35 סניפים ברחבי העולם, המתופעלים על ידי כמיליון מפיצים בשיטת השיווק הרשתי.

אם אני רוצה להצטרף לחברה, כיצד אני יכולה לעשות זאת?


"ניתן להצטרף לחברה אם חבר שכבר פעיל בה - מזמין אותך. בכדי להצטרף באופן רשמי, יש לקנות מוצרים ב-50 דולר, ולשלם 140 דולר בלבד. לאחר שהפעיל החדש משלם הוא מקבל ערכת מוצרים וחומרי רקע על החברה והתוכנית העסקית. במידה ולאחר זמן מה לא יהיה מרוצה או יתחרט - יוכל לקבל את 140 הדולר בחזרה".

מי יכול להצליח כמשווק רשתי?

"אין קווי אופי ברורים למי שיצליח או ייכשל בשיווק הרשתי. בחברה שלי יש מהנדסים בהייטק למול נשים שהיו עוזרות גננות. יש אנשים שלא גמרו תיכון, עולים חדשים, מהנדסים ומורים".




כיצד פועל מנגנון החברה?

"החברה לא מעודדת כמו בחברות שיווק רשתי אחרות רכישת מלאים של מוצרים. היא בעיקר מעודדת צירוף אנשים חדשים, כאשר על כל צירוף של פעיל חדש - המצרף מקבל 50 דולר. במקביל, חברי הרשת - צורכים בעצמם את המוצרים האיכותיים ללא כל התחייבות מצידם למכור או לצרוך את מגוון המוצרים. עם זאת, אנו מעודדים את אלפי החברים ברשת לבנות ולפתח עסק, כיוון שככל שהרשת החברתית תפותח ותעמיק על ידי הפעילים - הם יקבלו עוד כסף. זוהי הדרך המרכזית להרוויח בשיווק הרשתי".

מהם ההבדלים העיקריים בין חברות הפרימידה לחברות השיווק הרשתי?

"בחברות פרמידה אין מוצרים ולא מוכרים דבר. העניין בחברות אלה הוא הזכות להשתתף במבנה. כמו כן סף הכניסה בחברות פרמידה מוגזם. דמי הכניסה הם 1000-1500 דולר לאדם. הייתה גם חברה ישראלית שביקשה 3000 דולר. אצלנו כאמור משלמים רק 140 דולר. בנוסף, בחברות הפרמידה תמיד מי שמצרף אנשים - יקבל יותר כסף ממי שהוא צירף. בחברות שיווק רשתי - כל עובד מקבל תגמול כספי לפי הקושי בו הוא עובד. כמו כן, חברות הפרמידה פועלות בהיחבא


ועוברות תוך כמה חודשים ממדינה למדינה - אנו פועלים באישור ממשלתי, משלמים מס הכנסה ובשנת 2005 אף זכינו בפרס העסק המצטיין של משרד התמ"ס".

ואיך עושים את המיליונים בשיווק הרשתי?

"אני שמח לשבור את המיתוס. בחברות השיווק הרשתי לא עושים מיליונים תוך יומיים ולא תוך שנה או שנתיים. צריך לעבוד מאוד מאוד קשה בכדי להצליח. לבנות רשתות גדולות ועמוקות, להתאמץ ולמכור מוצרים. רק אנשים שיעבדו קשה יוכלו לאורך זמן להרוויח מכך הרבה כסף".

באילו ביקורות אתה נתקל כמנכ"ל הרשת?




נ.ב
הרבלייף שונים במאג'ל? אני לא בטוח..:-)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #47  
ישן 19-11-2007, 09:55
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 46 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "מתוך מייל מצחיק:"איך להגיע למיליון?""

כן, אבל עדין מדובר בתופעה שיווקית מדהימה: ראה אשכול לפני כמה ימים של חבר שלנו כאן המצטרף לחברת ניקן. רפרפתי בגוגל וכצפוי מצאתי שמדובר בתואמת אג'ל מכל כך הרבה בחינות. יש להם 'רצון לסייע לאנשים'... 'בהשגת איזון ושלמות'.. והכל בטכנולוגיות 'מוגנות פטנט' הקשור איכשהו למגנטים לגוף. אתה הבנת את זה ברוך? כמובן שהם עושים שימוש בתואר FDA כדי שנחשוב שבאמת יש להם מוצר רפואי, בעוד ההכרה שלהם הינה רק בתוספי מזון וכן הלאה. אבל להבדיל מאגל הם דווקא נראים חברה עם שנות ותק שעושה הרבה זמן הרבה כסף מהאין מוצר שלהם. קרח לאסקימוסים ומגנט דקורטיבי לבני אדם, כנראה שבאמת אפשר למכור הכל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:08

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר