20-10-2007, 19:40
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
אם אתה לא מבין בזה כל כך טוב אל תגיב סתם ותגיד שלא מדוייק אומנם לא ניכנסתי לפרטים יותר מידי כי אני הגבתי בלי לדעת את דגם הרכב.
לגבי פאור הכל נכון.
HOLD לא מתחיל בהילוך שני.
בשביל להתחיל בהילוך שני צריך לשים את ידית ההילוכים על 2(S) ואז לילחוץ על הולד ואז הגיר מתחיל משני. לא בכל רכב ניתן להתחיל משני..
כל רכב והפונקציות שלו, צריך לפתוח ספר רכב וליקרוא את כל הפונקציות שיש לגיר.
ואם מתחילים עם הולד לחוץ והידית על D אז הגיר יכול לנצל את כל המהלכים , למשל אם יש 4 מהלכים וההולד ולחוץ אז כל ה4 יכולים לעבד, מה שמפעיל את ההולד זה מחשב ניהול מנוע ביחד עם מחשב גיר. ובמיקרה אם הולד לחוץ ניתן ליסוע במהירות המירבית עם המהלכים המירביים.
הולד יכול גם לסרב לעבוד במהירות מסויימת כי לא תמיד ניתן לעשות קיק דאון.
גם לא בכל רכב ניתן ליסחוט את כל ההילוך ביגלל שהמחשב גיר לא יתן לגיר לעבוד בסל"ד יותר מידי גבוהה זאת ההגנה שלו, גיר אוטומט שעובד בסל"ד גבוהה החיים של הגיר מתקצרים.
אם נוסעים על 20 קמ"ש ולוחצים על הולד לא יהיה שום שינוי.
בקיצור לפתוח ספר רכב וליקרוא על כל האפשרויות.
יקיר
|