לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו. economy.fresh.co.il החברים מוזמנים גם לפורום צרכנות ומשפטים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > כלכלה, עסקים ושוק ההון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-10-2007, 18:49
  roeis01 roeis01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
הצד של הלקוח - כך תתגבר על איש מכירות.

כל "איש העסקים "מצוי ,החל ממוכר פלאפל ועד בעל תאגיד לא חושב על הלקוח --
הוא חושב איך לדחוף לו עוד מוצר.ועוד מוצר...ועוד ...שדרוג.
אז כדי לא להיות קפיטליסטים לגמרי -הנה הצד של הלקוח בתרבות הצריכה המכתיבה לו את הסלוגן -
BUY OR DIE.... :-)

כתבה יפה איך להתמודד מול טכניקות מכירה -למי שרוצה אפשר גם ללמוד מזה על איך למכור : http://mymoney.nana10.co.il/Article...=435049&sid=130

הנה קטע מעניין:

הכירו את הטכניקות שלהם!
מוכר בפיצוציה לא עובד קורס להפעלת מניפולציות פסיכולוגיות.אבל מי שמוכר מוצרים יחסית גדולים ויקרים כמו ביטוחים,דירות והזדמנויות עסקיות משונות,בדרך כלל עובר קורסכזה.במידה ותזהו אצל איש מכירות אחת מהטכניקות שלהלן, אל תניחו מיד שהוא שרלטן ושאין לכם עניין במה שהוא מוכר.יתכן שיהיה לכם עניין.אבל אל תתנו לטכניקות המכירה ליצור את העניין הזה.


ומי שיקרא בפנים יוכל גם להגיד.. כן,זה אג'ל... :-)
_____________________________________
נאום נתניהו:
ארץ ישראל,שלום לך .


נערך לאחרונה ע"י roeis01 בתאריך 20-10-2007 בשעה 18:54.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 21-10-2007, 08:38
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "הצד של הלקוח - כך תתגבר על איש מכירות."

ההקשר לפירמידה של אגל שאותו אסף אביר כתב את שתי הכתבות. אינני מכיר אותו, אבל כתחקירן הוא עושה רושם מצויין, אבל. אבל... להיות איש מכירות אינה מילת גנאי ואינני מכיר עסק מצליח שאינו מעסיק בגאון אנשי מכירות אשר הטכניקות הנרכשות שלהם משפרות עוד יותר את יכולת המכירה שלהם. ההבדל הוא אחד ומאד מאד חשוב: באג'ל איש המכירות מוכר הכל חוץ ממוצר, ולכן זה שלילי ולא מוסרי. במקומות אחרים איש המכירות מוכר מוצרים של ממש. לכן איש המכירות כה חיוני לעסק ובעל מקצוע מוערך ומתוגמל. גם פרסום בעיתון או באינטרנט מכיל מראש מידה מניפולטיבית, שאנו מראש מסננים ממנה ויודעים איך לקרוא אותה (כאמור כשאינה תרמית).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 21-10-2007, 17:01
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "לא שמתי לב לכותב :-) ושאלה-"

כמובן שאיש מכירות טוב יוצר מצג מניפולטיבי המציג רק את הפן החיובי של המוצר ומגזים בצורך שלנו בו. גם במודעת פרסומת רגילה בעיתון אנחנו מקבלים מניפולציה באוירה, בשימוש בסקס או הכוונה אמוציונאלית. ברור שאנחנו כאן, בפורום עם מבט עיסקי, נקודת המוצא שלנו איננה שהפרסומאי אדם לא מוסרי וגם לא שולחיו בשיווק או אנשי המכירות מהקצה האחר, אלה אנשי מקצוע. התנאי שהם מתמודדיםשלא עם חסרי ישע ושיש להם מוצר אמיתי.
רק אם אנשי מכירות מחתימים קשישה בביתה והתחייבות לרכישת מוצרי קוסמטיקה, כפי ששמעתי לאחרונה ברדיו, או אם איש המכירות משתדל אותך לקניית שקיות גל "אנטי אייגינג" שאין בהם כלום, אז הוא איש מכירות שלילי ולא מוסרי. אם יש לו מוצר אמיתי וחוקי והוא עושה שימוש בטכניקות של מכירה לבוגרים הוא אינו שלילי בעיני יותר מעורך דין שמייצג לקוח - שניהם מרוויחים מהצגה מאד מסויימת וחלקית של האמת... דעתי, כמובן.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 21-10-2007, 22:13
  roeis01 roeis01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.06
הודעות: 1,492
הסוד של קוקה-קולה- "קניית תווית ולא מוצר" ...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "הצד של הלקוח - כך תתגבר על איש מכירות."

מוכיח את טענתך שהכל זה מניפולציה פסיכולוגית-רגשית-ערכית ותו לא.
(או כמו שקוראים לזה היום - שיווק)...:-)))

http://news.nana10.co.il/Article/?A...ypeID=1&sid=126

אותי הכתבה הרשימה - ז"א - יש את אותו טעם-ובכ"ז אתה מרגיש טעם שונה??אדיר!

....האמת היא שהרבה חברות מייצרות קולה, ורוב האנשים לא מסוגלים להבחין בהבדל. חוש הטעם שלנו מושפע מהתווית, זו עובדה, ולמרות שהמון אנשים חושבים שהם טועמים את ההבדל למעשה רק בודדים מצליחים לזהות קולה "אמיתית" לפי הטעם. כל הסיפור הזה הוא רק תעלול פרסומי. שם נמצא הכח האמיתי של קוקה-קולה, בפרסום. זה מה שהפך את המשקה להצלחה מסחררת. אפילו אם מישהו יצליח לשחזר במדויק את הטעם של קוקה-קולה, הוא לא יוכל להשתמש בשם "קוקה-קולה", וזה מה שמוכר.....

ציטוט ממקום אחר: "היום כבר לא מספקים מוצר טוב יותר כדי למכור - מספקים לך חוויה טובה יותר"...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:31

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר