18-11-2007, 14:56
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
|
|
תראה, לו היה לי פתרון קסם, מן הסתם לא הייתי מקבל ספאם
אני פשוט מנסה לצמצם את התופעה (מלבד שימוש בג'ימייל, שגם עבורי מספק פתרון נהדר, או לפחות - פתרון הכי טוב לכרגע).
אכן, יש ברשותי כרטיס ביקור עסקי, והצגת המייל כשהוא חסום הוא דבר גרוע.
אמנם, אני יכול להסביר ללקוח שלי שהמייל נעול עבור כתובות שאני לא מכיר, אבל זו בעיה.
לי אישית, לא יצא לקבל כל-כך הרבה מיילים מאנשים דרך כרטיס הביקור.
פתרון שחשבתי עליו, הוא ליצור תיבת ג'ימייל אשר לשם ישלחו לי כולם את המיילים הראשוניים שלהם... משם אוסיף ל"רשימה הבטוחה" ואעשה "העברה" לתיבה האמיתית והנקיה שלי (שתעבור שני סינונים למעשה.. פעם אחת את הספאם הכללי, שאותי לא כל כך מעניין, ובפעם השניה את הסינון של הרשימה הבטוחה).
כך אוכל למעשה לסנן 100% מדואר הזבל, ולקבל רק את המייל הרצוי.
זה ידרוש ממני בכל מקרה, להעביר מבט על תיבת הג'ימייל לסריקה אחר דואר חשוב, שלא נמצא ברשימה הבטוחה שלי (נניח באאוטלוק או משהו), לצרף אותו לרשימה הבטוחה ולהמשיך לעבוד.
בד"כ, המצב הנורמלי הוא שאני עובד עם אותם מיילים כל הזמן, ומיילים חדשים נוספים מדי פעם... לעיתים לא תכופות. בד"כ אם המייל חשוב, אני אקבל טלפון או הודעה אחרת בנוגע ל"קיבלת את המייל שלי?" או משהו בסגנון.
פתרון אולי למשתמש ביתי רגיל - כמובן לא לעסק שעובד עם מליון מיילים של חברות שונות. דרך הניהול של דבר כזה מסורבלת מדי.
בנוגע להוטמייל - במקרה שלי הם גרועים, הרבה מאוד ספאם ואני לא משתמש בתיבה שנים... (רק בשביל המסנג'ר... מצד שני, אויל הספאם מגיע משם?).
במיוחד כשהם עצמם כל הזמן שולחים מייל פרסומי פנימי של ה"לייב"-וואט-אבר שלהם. טמבלים. גם כשאני מסמן שזה זבל, זה חוזר אלי P:
סיפור מצחיק, אפרופו זבל פנימי - פעם בוואלה, כשהם רק פיתחו את מנגנון הגנה מפני זבל, הוא זרק לספאם את הפרסומות של וואלה-שופס שלהם
זה היה מאוד משעשע... יש לי צילום מסך של זה איפה-שהוא
|