לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 07-11-2007, 02:22
  Lance Lance אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.04
הודעות: 21,076
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי dash 7 שמתחילה ב "נכון שיש לאל על אפשרות לקנות..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי dash 7
נכון שיש לאל על אפשרות לקנות ATR וכו' (יש להם מספיק כסף בשביל כמה מטוסים
בודדים) אבל אם הם יזמינו מהיצרנית הם יצטרכו לעקב את פתיחת הקו או להתחיל עם 737-700
וכו' כך שאם החברה "לחוצה" לפתוח את הקו היא תיהיה חייבת לקנות/להשכיר מטוסים "יד שניה"
עד הגעת החדשים.
(כך גם בנויה ישראייר :כל הATR התחילו את חייהם לפני 20 שנה בקונטיננטל אקספרס והם עדיין
משרתים בישראייר,והאיירבאסים שהושכרו עד שהחדשים יגיעו)


זה לא משנה לצרכנים אם הם ישכרו או ירכשו את המטוסים, העיקר שלא ישתמשו בסילונים,
זה ממש מצחיק לטוס 300 ק"מ ב 737, פשוט לא שווה את עלות התדלוק והתחזוקת קרקע per קילומטר
חזרה לפורום
  #14  
ישן 11-03-2008, 21:26
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
הבעיה במטוס סילוני בקו לאילת היא שהוא יכול להיות רווחי
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "ואם היום הם ימלאו אותו..."

בעיקר בימי העומס - ראשון/חמישי: אז יש סיכוי טוב (בשעות מסויימות) להציב אותו לשעה מסויימת, ולגזור רווח סביר ממטוס בתפוסה גבוהה בשני כווני הטיסה. המצב הזה הוא כאשר למפעילה יש בכלל מטוס כזה בצי, ובהחלט לא סיבה לרכוש אותו מלכתחילה. לדאבונם של האופטימיסטים, טיסות פנים (ויש לי נסיון מסויים בהיבט הכלכלי-תכנוני) בישראל לא יוכלו להיות ענף רווחי (באופו יחסי) בלי שנחזיר את השליטה בשארם. אין בסיס איתן של ציבור נוסעים משלם "פול-פר" (גם אנשי עסקים ממעמד סוציואקונומי גבוה הם "לא פראירים") ויש הרבה מחפשי/זכאי מחירי רצפה.
_____________________________________
.

חזרה לפורום
  #19  
ישן 20-04-2008, 19:46
  dash 7 dash 7 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.07
הודעות: 187
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי A-380 שמתחילה ב "לא יכול להיות!"

לפי דעתי אם ארקיע תתחיל לבצע טיסות לאל על,יהיה ברדק לא נורמלי בזמני הטיסות לאילת.
ארקיע וישראייר אלו חברות קטנות שבקושי מצליחות לעמוד בעומס.
דוגמא:ישראייר,חברה בעלת כ6 מטוסים בלבד לטיסות פנימיות וכיום רק 5 מהם בפעולה (4X-ATO,מחוץ לשירות למשך חודשיים בעקבות טיפול שהוא עובר) בעקבות זאת שגם יש לחברה את טיסותיה ואת הטיסות לאל על ושבדרך כלל יש לה עיכובים (תקלות) הטיסות מתעקבות באופן לא נורמלי.לפני שבועיים היו ימים שאבא שלי היה חוזר מהעבודה (כבאי בשדה תעופה באילת) ב2 בלילה (3 שעות אחרי שהשדה בדרך כלל נסגר) בעקבות עיכובים של 6 שעות בטיסות של ישראייר.
המצב בארקיע יותר טוב אבל גם להם יש את הטיסות שלהם והטיסות שהם מבצעים לחיל האויר.
החברות צריכות לדעת להשים גבולות לעצמן כדי שלא יקרסו תחת העומס!

אם תראו את לוח הטיסות משדה דב לאילת ליום שני הקרוב תראו שכל הטיסות מלאות (בשתי החברות) והם גם צריכות לעשות טיסות לחיל האויר ואל על.ישראייר תיהיה צריכה לתפקד רק עם 3 מטוסים שבדרך כלל יש בהם תקלות אבל עובדים סביב השעון כי אין ברירה.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:58

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר