לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 25-11-2007, 19:12
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,244
Facebook profile
צוללות חדשות לפאקיסטן

במחצית 2006 פירסם חיל הים הפאקיסטני מכרז לרכישת צוללות העתיד שלו לשם החלפת שתי צוללות Agosta-70 המיושנות אך עדיין פעילות שלו וארבע צוללות ה Daphne שהוצאו מהשירות לא מכבר.

אל המכרז ניגשו חברת DCNS הצרפתית (DCN לשעבר) ו HDW הגרמנית.

הצרפתים הציעו את המרלין - צוללת בעלת הנעת דיזל-חשמל המבוססת על צוללת התקיפה

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן. (גם כן הנעת דיזל-חשמל) עם מערכות מסויימות מצוללת התקיפה Barracuda בעלת ההנעה הגרעינית.
הגרמנים הציעו את ה U-214 החדשה (בעלת הנעת AIP)

מאפריל 2007 מתנהל מו"מ בהילוך גבוה בין הגרמנים והפאקיסטנים על רכישת 3 צוללות U-214.
בעיתונות הגרמנית פורסם שהצדדים הגיעו להסכם ראשוני ומתקיימות פגישות עבודה על עיסקה בגובה של 1.03 מיליארד אירו על מכירת הצוללות לפאקיסטן.

HDW היא החברה שבנתה את שלושת צוללות הדולפין I שלנו (מבוססות על הדגם U-212 עם שינויים מסויימים כגון הנעת דיזל-חשמל ולא AIP, מערכות אלקטרוניקה ונשק ישראליות וכד')
שתי צוללות הדולפין II שישראל הזמינה מ HDW יהיו מבוססות על הדגם U-214 (עם הנעת AIP) ומערכות נשק ואלקטרוניקה ישראליות (ע"פ דרישות חיל הים) אמורות להימסר ב 2012.

חיל הים הפאקיסטני מנסה לפתח גירסה מותאמת לצוללות של טיל השיוט Babur שע"פ פירסומים הוא בעל יכולת נשיאת רש"ק גרעיני.

לא מין הנמנע שבעתיד צוללת U-214 + Babur פאקיסטנית תהפוך להיות האחות האיסלאמית הכמעט תאומה של הדולפין II שלנו.

צוללת U-214 יוונית
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 27-11-2007, 22:42
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,244
Facebook profile
בגדול הכל ניתן
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי צופה ורואה שמתחילה ב "שאלה-האם ניתן לשדרג את צוללות הדולפין הקיימות?"

השאלה אם זה מצדיק את ההשקעה ומין הסתם השאלה הזו תישאל בבוא הזמן יחד עם שידרוג מערכות אחרות בצוללת.
הדולפין וה 214 חולקות מבנה גוף וטכנולוגית בניה די זהים עם יתרון מסויים ל 214 בזכות טכנולוגיה חדשה יותר (מבנה מתכות מיוחד של חברת MAN, עם יכולת ניטרול מיגנוט ועוד מספר תכונות חמקנות ייחודיות וסודיות המקשות על איתור וזיהוי), אבל לא אותם מימדים (אם כי די דומים - לשתיהן כ 1900 טון משקל צלילה).
2 הצוללות החדשות מתוכננות להתווסף לקיימות ולא להחליף אותן.

הנעת הדולפין:
3 מנועי דיזל של חברת MTU מסידרה 396 גירסת צוללות (SE) בעלי 16 צילינדרים כ"א בצורת V המייצרים כולם ביחד הספק משוקלל של 3.12MW
1 מנוע חשמלי (Permasyn) של חברת Siemens המייצר 2.85MW.
3 אלטרנטורים של 750kW כ"א הטוענים את מצברי הדולפין.
1 גל-הינע שקט המסובב מדחף יחיד

הנעת ה 214:
1 או 2 מנועי דיזל (לפי בחירה) של חברת MTU כמו של הדולפין (משמשים כגנרטורים)
1 מערכת AIP של Siemens/HDW מסוג תאי דלק עם 2 מודולי PEM בעלי 120kW כ"א או 9 מודולים של 30-50kW כ"א
1 מנוע חשמלי כמו של הדולפין (Siemens Permasyn)
1 גל הינע שקט המסובב מדחף יחיד

המנוע החשמלי
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

מנוע הדיזל
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 27-11-2007 בשעה 22:58.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:03

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר