30-11-2007, 18:40
|
|
|
חבר מתאריך: 30.11.07
הודעות: 4
|
|
עילה לתביעה?
שלום,
אספר לכם סיפור קטן ואז אשמח אם תוכלו לומר לי האם יש לי עילה לתביעה לא משנה באיזה נושא.
בתחילת ספט' רכשתי חדר שינה מיטה 2 שידות ומזרון. נאמר לי שזמן האספקה הוא 21 ימי עסקים
לאחר שעברו 21 ימי עסקים ולא הגיעו עם חדר השינה התקשרתי כדי לברר ונמסר לי שהמוצרים יגיעו עוד מס' ימים וקבעו איתי למתי, גם לתאריך החדש לא הגיעו וכך במשך 4 פעמים!!! רק בפעם הרביעית אחרי שצעקתי קצת הבטיחו לי שיביאו את החדר שינה יומיים לאחר מכן.
לאחר יומיים אכן התקשרו אליי המובילים והודיעו שהם בדרך, שמחתי.
כשהגיעו המובילים הם הביאו את המיטה, אך בעיה קטנה את השידות הם שכחו ומזרון לא היה להם אז הביאו לי מזרון זמני והבטיחו שהמזרון יגיע ביום ראשון, לגבי השידות הוציאו מישהו עוד באותו יום ואחרי זמן מה הגיע עם השידות.
נחשו מה... יום ראשון הגיע וכמובן אין זכר למזרון, רק לאחר שיחה הובטח לי שהמזרון יגיע למחרת.
למחרת הגיעו שוב המובילים והביאו את המזרון.
פה חשבתי שהסתיימה הסאגה עם השירות הגרוע שקיבלתי אך לשווא.
כשהיה לי את המוצר המלא נוכחתי לדעת שגובה המיטה הינו מעל 65 ס"מ!!! שזה מאוד גבוה למיטה ומאוד לא נוח. ולא כפי שראיתי אותו בתצוגה בחנות, החלטתי לגשת לחנות לברר את פשר העניין.
הגעתי לחנות עוד באותו ערב, קיבל אותי אדם שהציג את עצמו בתור המנכ"ל של העסק וגם נתן לי כרטיס ביקור שלו. סיפרתי לו את הבעיה והוא אמר לי ש"ככה זה" כי בחרתי מזרון שהוא יחסית גבוה (30 ס"מ) וגם להוסיף ארגז מצעים ובגלל זה הגענו לגובה הנוכחי. הסברתי לו שאם הייתי יודע שכך זה יהיה הייתי מוותר על משהו או שהייתי בודק אופציות אחרות ובשעת הקנייה אף אחד לא אמר לי שהצומר יהיה שונה ממה שנראה בחנות (לפחות 15 ס"מ פחות). ה"מנכ"ל" אמר לי שמבחינתו הוא רוצה שנהיה מרוצים ויעשה כל מה שנבקש, אבל ביקש מאיתנו שבכל זאת ננסה כמה ימים את המיטה כי אולי בכל זאת נתרגל ונרצה להשאיר, הסברנו שגם לא נוכל לבדוק את טיב המזרון כי אנו מחוייבים לישון עליו עם הניילון, בו ברגע הוא אמר לנו שאין בעיה מבחינתו והוא מוכן שנוריד את הניילון וגם אז נוכל להחזיר אותו אם נרצה.
לאחר מס' ימים החלטנו שלא מתאים לנו ונרצה מזרון דק יותר (20 ס"מ) הגענו לחנות במוצאי שבת והמנכ"ל ביקש מאיתנו שנחזור ביום אחר כי לא טוב במוצאי שבת. חזרנו אחרי מס' ימים המנכ"ל לא היה והיה בחר אחר שטען שהוא אחד המנהלים הסברתי לו את השתלשלות האירועים ואת החלטתי להחליף מזרון, ודבריו היו שאני לא יכול להחליף מזרון כי הורדתי את הניילון אמרתי לו שזו הייתה הנחיה של המנכ"ל ולא עשיתי זאת על דעת עצמי ואז הוא אמר לי שצחי (המנכ"ל) לא מחליט...
מרב עצבים אמרתי שאני רוצה להחליף מיטה ואז גם פה הוא אמר לי שאני לא יכול להחליף כי ביקשתי הזמנה מיוחדת שזה היה בסך הכל הוספה של חתיכת עץ מקדימה שתסתיר את הארגז מצעים.
אז יש חוות דעת?
|