לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > הסטוריה ותיעוד
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #9  
ישן 06-12-2007, 10:26
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
למרות שלא רואים
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי shlomz שמתחילה ב "הארוע הוא העלאת עצמותיהם של..."

העצמות דווקא שייכות דווקא לאחרים ו... אני לא מקבל תשובות חלקיות.

אז מה היה לנו?

לו הייתי כזה...
הייתי סומך על אחי
שיעביר לארץ - אותי וגם את אשתי.

אמרנו שאחי זה אח"י - אז מה הקשר בין "הייתי סומך" לאח"י?

ובאותו הקשר: מדובר באח"י הראשונה (מתוך אלו בהן מדובר). השנייה שמורה היטב.

מכאן דווקא לח"א: איזו יחידה עוסקת בטיסנים? ומה היה מספרה כטייסת?

קיבלתם את זה - עיברו לגימטריה של מספר הטייסת - ותקבלו את מספר הדופן של הספינה הראשונה...

ומכאן לעצמות:

מדובר בזוג - מי הם?

ומה הקשר לזה:
אילו רציתי לשוב לקיסריה - לא הייתי עושה זאת אחרת (גם אם הייתי מגיע בסוף לירושלים).

לבני! איפה אתה?
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 06-12-2007, 13:57
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
לו הייתי רוטשילד - הייתי בוטח באח"י מבטח. [ואם הייתי סנש - גם]
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "למרות שלא רואים"

מתוך אתר חיל הים:

הגעת הפריגטה "מבטח"

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www1.idf.il/NAVY/Site/Shared/Images/pixel.gif]

תאריך: 21/02/1949
פרטי האירוע
אח"י "מבטח", הפריגטה הראשונה, הגיעה לחיפה. במקור פריגטה קנדית שנכנסה לשירות מבצעי לאחר שיפוץ כללי והתקנת תותחים ב-20 באפריל 1949 .
הפריגטה שימשה כבי"ס לכל מקצועות הימאות הקרבית ונטלה חלק בהפלגות אימונים ממושכות ברחבי הים-התיכון ובתמרונים לאורך המדינה.
למרות שאח"י "מבטח" לא זכתה להשתתף בקרבות, נזקפים לזכותה אירועים שהעניקו לה מקום בדפי מורשת החיל, דוגמת : הבאת ארונה של חנה סנש מאירופה ב-1950 לקבורה בהר-הרצל, השתתפותה בטיפול וחילוץ נפגעי הרעש באיי קאפאלוניה, באזור יוון, באוגוסט 1953, העלאת עצמות הברון רוטשילד ורעייתו ב-1954 מצרפת לקבורה בארץ. בסוף 1956 הקיפה את יבשת אפריקה וסיימה את שירותה בחיל ב- 1959 עם מכירתה לצי הציילוני.

נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 06-12-2007 בשעה 14:19.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 06-12-2007, 14:50
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
להסתפק בזה?
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "לו הייתי רוטשילד - הייתי בוטח באח"י מבטח. [ואם הייתי סנש - גם]"

אז מה היה לנו?


לו הייתי כזה - אכן "לו הייתי רוטשילד"...
הייתי סומך על אחי - סומך -> בוטח אחי -> אח"י ... אח"י מבטח הראשונה
שיעביר לארץ - אותי וגם את אשתי - אכן סיפור העלאת עצמות הברון ורעייתו לקבורה בארץ הקודש.

אילו רציתי לשוב לקיסריה - לא הייתי עושה זאת אחרת (גם אם הייתי מגיע בסוף לירושלים) - כפי שכבר נאמר - גם עצמותיה של חנה סנש (הליכה לקיסריה) הועלו בספינה. חנה סנש נקברה בהר הרצל בירושלים.

בתמונה אח"י מבטח ומשמר כבוד לארונות הברון ורעייתי (הפעם שם הספינה אינו מוסתר).

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ועכשיו להמשך: היכן נמצאת אח"י מבטח השנייה (השנייה שמורה היטב)?

מכאן דווקא לח"א: איזו יחידה עוסקת בטיסנים? ומה היה מספרה כטייסת?

קיבלתם את זה? עיברו לגימטריה של מספר הטייסת - ותקבלו את מספר הדופן של הספינה הראשונה...
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 06-12-2007, 20:10
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
טוב. בואו נעשה לזה סוף.
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "עורכת בקור תרבותי ביחד עם חברתה הצוללת במוזיאון חיל הים בחיפה."

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אח'י מבטח ק-28

לשעבר הפריגטה HMCS VIOLETTA, מטיפוס RIVER בצי הקנדי, נבנתה במלחמת העולם השנייה לתפקידי ליווי שיירות אספקה לאנגליה ורוסיה.

בחיל הים הישראלי הוכנסה לשרות פעיל באפריל 1949, ואחרי מבצע סיני הועברה לשרת באיזור ים סוף.

עם תום תקופת השרות בחיל הים, בשנת 1959, נמכרה לציילון (היום -סרי לנקה) יחד עם אחותה אח'י מזנק ק-32.

ספינת אח"י מבטח השנייה היתה אחת מספינות שרבורג, וכיום מוצגת במוזיאון ההעפלה וחיל הים בחיפה.

באשר לגימטריה - ק-28 = 128.

טייסת 128 בחיל האוויר, הייתה בעצם גדנ"ע אוויר, כאשר נקלט בחיל האוויר לאחר שנות בדידות בגדנ"ע ה"ירוק".

למה צריך לתת מספר טייסת למי שמטיס טיסנים? כי אז הופעלו בגדנ"ע אוויר גם מטוסים (AT-6 הארוורד וכמה דאונים מסוג קירבי קאדט, שיוצרו ברשיון בתעשייה האווירית שלנו).

היחידה הופעלה במתכונת זו במשך מספר שנים, ואז הועבר שוב הגדנ"ע לידי פיקוד גדנ"ע - עש שנחלץ משם שוב בשנות השמונים - אז בסטטוס של יחידה, וכבר לא טייסת.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:39

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר