13-12-2007, 01:56
|
|
|
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
|
|
שמע,
לא יודע מה בדיוק עונה להגדרה שלך של "bushplane", אבל אני בהחלט מבין את דן137 - והנה רק כמה דברים שעלו לי בראש, אני בטוח שהוא יידע להוסיף בתור מי שבאמת נחת שם:
- איך תהיה בטוח שהחול יחזיק את משקל המטוס ושהמטוס לא ישקע בו?
- אילו "הפתעות" יכולות לחכות בתוך החול ולפגוע בצמיגים?
- מה לגבי רוחות צולבות הנושבות מן הים?
- באור יום אתה בוחר לעצמך סטריפ מספיק ארוך ומספיק רחב, מוודא כל מה שצריך ונוחת. איך תעשה את זה בחושך? איך תבחין מה הוא "חול" ומה הוא "ים"? ושאין מכשולים? ושאין אנשים? וכו' וכו'
- ועוד נקודה למחשבה לגבי לילה - הסיכוי להיכנס לוורטיגו במצב הזה עולה פלאים. אומרים שגישה בלילה חשוך לנושאת מטוסים היא מאוד קשה ויחסית "קל" להכנס לוורטיגו כשאתה מכוון את עצמך לשני פסי אורות באמצע החושך (גם מי שנחת בלילה חשוך במנחת שכוח-אל בארץ, כמו קציעות, מכיר את ההרגשה פחות-או-יותר).
עכשיו תדמיין איך זה מרגיש כשאפילו שני פסי אורות אין לך... ואתה פשוט מנמיך לתוך החושך בלי שום נקודת-מכוון...
_____________________________________
" Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. "
- Albert Einstein
|