לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-12-2007, 10:15
  אוריהZ אוריהZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.12.07
הודעות: 5
סלקום העלאות תעריפים

אני לקוחה של סלקום ,כשהצטרפתי (2003ב) אמרו לי שאני במסלול בו אני משלמת כ 60 0 אג' לדקה
החיובים שלי היו סכומים די קבועים.
בכמה חודשים אחרונים שמתי לב שהם גבוהים יותר ,אבל פטרתי את זה ב"אולי החודש דיברתי יותר"?
וממש נראה לא הגיוני במיוחד וסכום החיוב בלט לי מאוד כאשר בחיוב שבין חודש אוג'-לספט'
קיבלתי חיוב גבוה במיוחד לדעתי(פי 2 + ממה שאני משלמת בד"כ עבור חודש) וזאת עבור מחצית החודש
כשהתקשרתי לברר הכיצד יידעו לראשונה שאני מחוייבת לפי 0.95 אג' לדקה מחודש מרץ
ואז הנציג התחיל לשפוך לי איך הגיע לסכום הנ"ל :"בתאריך 1/6/04 עלה ל0.62
בתאריך 1/3/05 עלה ל 0.72 ב1/10/05 עלה ל0.76033
ב1/1/06 0.81.03
ב17/3/06 עלה ל 0.85.76
ב15/10/06 ל0.90.756
ב6/3/2007 עלה ל 0.95256
אני לתמימותי אמרו לי את במסלול מסוים ,ככה חשבתי עד לאותו רגע הייתי בטוחה שני משלמת 0.60 נאמר לי שהעלת המחירים נעשתה בכול החברות,משהו מטעם הספק
עוד נאמר לי שהודיעו על העלאות.וזה נכתב בחשבוניות(שבאיזשהו שלב הפסיקו לשלוח לי ביידוע שניתן לבדוק באינטרנט,למי שיש)
צומת הלב שלי היתה נתונה למצב בריאותי ועדיין
וגם שהתקשרתי אינספור פעמים לכול מיני ברורים וכיוצב' מעולם לא יודעתי או נאמר לי משהוא בעניין?
האם זה לגיטימי לציין שלקוח במסלול מסויים בתשלום מסויים ואז כול הזמן לשנות
אני לא מחוייבת לחברה מ6/6/06
מה ניתן לעשות
מה החוק אומר
תודה מראש אוריה

חזור למעלה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 27-12-2007, 14:11
  אוריהZ אוריהZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.12.07
הודעות: 5
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי בן שאול שמתחילה ב "תשובה רצינית מצידי מחוייבת..."

שלום ותודה על התשובה
באותו עניין עם חברת סלקום
מול נציג שירות לקוחות של סלקום ניתנה לי הטבה של 120 דקות למשך 3חודשים
הנציג מסר לי שהחל מאותו היום ההטבה הספציפית מתחילה ושאני יכולה לשוב לדבר בטל' (כשמרגע שייודעתי כמה אני מחוייבת 0.95 הפסקתי להוציא שיחות וסגרתי את המשיבון)
מה שהסתבר מול נציגה אחרת כלא נכון,על פיה רק מעוד שבועיים
השיחה עמה הסתיימה שאין בעיות והיא תעדכן את זה ככה שזה יתעדכן על פי מה שסוכם
האם דברים שסוכמו בדיבור מחייבים,האם יש לי מה לטעון על סמך בעל פה
כרגע אני חוששת להוציא שיחות שמא יחייבו אותי
פירוט חשבוניות ביקשתי ממספר נציגים שהבטיחו שבחצי השעה הקרובה יגיע למייל שלי
מאז עבר שבוע
אני במצב בריאותי שבו אין לי אנרגיה לצאת בכלל והעניין הזה מעיק מתיש ומייאש
האם נציגיי החברה יכולים לסכם איתי משהו אחד,ואצלהם במחשב לסכם משהו אחד
מילה שלי כנגד מילה שלהם שווה משהו
תודה אוריה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:54

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר