לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 31-12-2007, 09:04
  משתמש זכר LinkBomber LinkBomber אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.03.02
הודעות: 400
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי רמבו 6 שמתחילה ב "רשיון 12-15 טון בארץ לעומת ארה"ב"

אתה צודק חלקית. כעיקרון, חוקי התנועה בארה"ב תלויים במדינה, אבל לדוגמא זה מה שקראתי באתר הDMV של ניו-יורק:
-לנהג בעל רשיון מסוג D מותר לנהוג ברכב עד 26,000 פאונד (קצת פחות מ12 טון) ואשר גורר מטען עד 10,000 פאונד נוספים (ביחד יוצא בערך 16.3 טון), או אשר גורר מטען יותר כבד מ10,000 פאונד אם המשקל הכולל של המטען והרכב הוא פחות מ26,000 טון (שוב, במקרה הזה יוצא קצת פחות מ12 טון). האמריקאים עם שיטת המדידה הטיפשית שלהם
-לפי חוק חדש (משנת 2005), לנהג בעל רשיון סוג C (לפי הבנתי זהו רשיון "רגיל" למכונית נוסעים) יונפק רשיון מסוג D, או במילים אחרות, סוג C בוטל.
לפי זה אכן ניראה שמותר לנהוג במשאית עד 12-15 טון (תלוי במטען הנגרר) במדינת ניו-יורק עם רשיון נהיגה "בסיסי". לא לשכוח אבל שבניו-יורק הנהג צריך להיות לפחות בגיל 18, אחרת הוא יכול לנהוג רק תחת רשיון מוגבל (מגיל 16). החוקים במדינות אחרות עלולים להיות שונים, אבל כעיקרון זה די הגיוני שמדינות אחרות גם הוציאו חוק חדש כזה. בכ"ז, אני ממליץ לבדוק באתר הDMV של המדינה הספציפית שבה אתה מעוניין. גם כן, הרשיון הישן מסוג C (שוב, במדינת ניו-יורק) איפשר נהיגה ברכב עד 18,000 פאונד, שזה בערך 8 טון, ונידמה לי בכ"ז יותר ממה שבישראל כרגע מותר עם רשיון מקביל (למיטב ידיעתי, עם רשיון מסוג B בישראל מותר רק עד 3.5 טון). יכול להיות שזה נובע חלקית מהמשקל הממוצע היותר גבוה של רכבים בצפון אמריקה.

אבל עכשיו, עוד דבר חשוב מאוד. בסטנדרטים של צפון אמריקה, רכב בעל 12-15 טון הוא לא ממש משאית, או במקרה הטוב יכול להיות מוגדר כמשאית קטנה. המשאיות שבד"כ נוסעות בכבישי ארה"ב וקנדה ענקיות מאוד ובעלות משקל הרבה יותר גבוה מ15 טון (במיוחד הדאבל-טריילרס למיניהם), וגם דורשות ידע מיוחד בתפעול ותחזוקה של בלמי אוויר. שוב, החוק כאן משתנה ממדינה למדינה, אבל זה כבר מהווה רשיון מסוג יותר גבוה (בניו-יורק זה יהיה כניראה סוג A או B), ולעיתים קרובות דורש לקחת קורסים מיוחדים שיכולים לעלות בסביבות ה2000 דולר. רשיון כזה דרוש כדי לעבוד בחברות התובלה הגדולות בצפון אמריקה שהמשאיות שלהן נוסעות למרחקים גדולים מאוד שחוצים את כל הייבשת.

אני אישית יכול לומר לך יותר מדוייק בקשר לקנדה, כי אני גר כאן (יותר מדוייק במחוז אונטריו). כאן מותר לנהוג ברכב עד 11 טון עם רשיון נהיגה רגיל, וכדי לנהוג במשאיות גדולות צריך רשיון מסוג אחר אשר גם כולל רשיון מיוחד לבלמי אוויר.
_____________________________________
סרטוני הנהיגה שלי

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.fresh.co.il/scripts/birthday.php?date=29/04/1987]


נערך לאחרונה ע"י LinkBomber בתאריך 31-12-2007 בשעה 09:14.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 02-01-2008, 00:30
  משתמש זכר LinkBomber LinkBomber אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.03.02
הודעות: 400
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי רמבו 6 שמתחילה ב "לא שאני מתכנן להיות נהג..."

ת'אמת אני לא מומחה בתחום וקשה לי להגיד, במיוחד בנוגע לארה"ב. כעיקרון, נהגי משאית מקבלים משכורות די גבוהות בצפון אמריקה, אבל אני רק הכרתי אנשים שנהגו במשאיות הגדולות, ולא 12-15 טון. זה תלוי בעיקר במרחק. למשל, הכרתי בנאדם פה בקנדה שנהג במשאית למרחקים מאוד גדולים, לדוגמא מטורונטו לסן פרנציסקו ובחזרה (נסיעה של יותר משבוע), והוא קיבל משכורת בסביבות 5000 דולר בחודש. זה היה בקנדה, ובארה"ב המשכורות נוטות להיות עוד יותר גבוהות.

אבל בשביל לנהוג במשאיות כאלה, הבנאדם בהתחלה היה צריך להוציא בערך 2000 דולר (ניראה לי, זה היה מזמן) על קורס נהיגה במשאיות גדולות, וגם כן צריך להוציא תאוריה מיוחדת לבלמי אוויר. מעבר לזה אני לא יודע.
_____________________________________
סרטוני הנהיגה שלי

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.fresh.co.il/scripts/birthday.php?date=29/04/1987]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 06-01-2008, 05:56
  משתמש זכר LinkBomber LinkBomber אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.03.02
הודעות: 400
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי רמבו 6 שמתחילה ב "5000 דולר לחודש........"

תיראה, הכל יחסי. אם מדובר בקנדה, אחוז גדול מזה הולך למיסים. דיור + כל מה שקשור זה 1500 או יותר. כמובן, עדין נישאר די הרבה, כי 5000 בחודש זאת משכורת טובה מאוד, לא הרבה אנשים "ממוצעים" מקבלים משהו כזה, אבל כשאתה עובד בחברת תובלה כזאת למרחקים כמו שתיארתי, אתה חוזר הבייתה פעם בשבוע או שבועיים, ועל זה משלמים. כמובן, לא בכל מקום גם, יש אנשים שמקבלים פחות, בסביבות ה4000, אבל כמובן הכל תלוי. יש כאלה שאחרי כמה שנות עבודה קונים כמה משאיות משלהם (עם הלוואה כמובן) ולוקחים כמה נהגים, ולאט לאט מתפתח עסק, אבל זה כרוך בעבודה קשה.

בכל מקרה, הכסף טוב, אבל העבודה לא קלה, ובהחלט לא ישיג לך פנסיה בגיל 30 . אני לא בעסק הזה (אפילו לא קרוב) ולכן מעבר לזה אני לא יודע. בסה"כ אני מתעניין בכבישים וכל מה שקשור להם, אז אם יש שאלות על נהיגה בצפון אמריקה, אני יכול לעזור.
_____________________________________
סרטוני הנהיגה שלי

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.fresh.co.il/scripts/birthday.php?date=29/04/1987]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:39

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר