שלום לכולם .
גולף 1600 ידנית שנת 90 .
האם ממלאים מים כשהמנוע קר , חם , או תוך כדי פעולת מנוע ?
ושאלה שניה , יש לי מספיק מים אבל שעון החום עובר קצת את קו החצי , האם קיימת בעיה בקירור?
תודה .
ממלאים נוזל קירור כאשר המנוע קר לחלוטין ושהמנוע כבוי.
ולא ממלאים מים ממלאים נוזל קירור יעודי!
לרכב גרמני צריך למלא נוזל קירור בשם G12+ או G12 צריך לבדוק את זה.
ואת הנוזל קירור הזה צריך ליקנות במוסך צ'מפיון שם תבקש נוזל קירור לרכב שלך כבר יביאו לך משהו מתאים.
אם המנוע עובר את הטמפ' עבודה (מעל החצי) אז צריך שלב ראשון לבדוק מתי הוחלף הטרמוסטט.
במידה והטרמוסטט לא הוחלף מעל שנתיים, מומלץ להחליף אותו מייד כדי שלא יתפס לך במצב סגור ואז ילך הראש מנוע.
בקיצור אם לא הוחלף טרמוסטט מעל שנתיים החלף אותו כצעד ראשון, מאחר וטרמוסטט מקורי לרכב שלך יקר מאוד תסתפק בטרמוסטט חליפי אבל שיהיה גרמני ומשהו איכותי!.
תיקנה טרמוסטט מתאים בדיוק כמו שלך לא ליקנות משהו שקרוב או בערך לקיים זה חשוב מאוד!.
אחרי שתחליף טרמוסטט אם החום מנוע לא יהיה נורמלי פנה למכון רדיאטורים יתכן וקיימת סתימה ברדיאטור או פנה למוסך מורשה.
אתה משתמש במים או בנוזל קירור? אם איני טועה הנוזל קירור אצלך בצבע ורוד.
טפל בבעיה בהקדם האפשרי לפני שתצטרך לשפץ ראש מנוע!.
אני עם יקיר אבל באם כבר נתקעת בלי מים,עדיף שתמלא מים מהברז ולא ממים מינרלים למינהם!
המים המינרלים עשירים בסידן=אבנית שסותמת את המערכת!
חידוד לחידוד:
לאיזה מים אתה מתכוון מזוקקים א מינרלים כמו "מי עדן" וכד'?
וכן אם אין לך נוזל קירור וחסר רק קצת אז אפשר להוסיף מים מהברז.
ובשום אופן אין להוסיף נוזל קירור שאינו מתאים וזהה לנוזל הקיים זה עלול ליצור תגובה כימית וליגרום ללחצים וקורוזיה.