07-01-2008, 19:51
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.02.05
הודעות: 17,595
|
|
|
רועי מה קרה ללהסביר, זוועה
ולפותח האשכול
זאת פונקציה שפועלת על mc ומקבלת בערך את mc2 ומחזירה אמת אם הריבועים שעוטפים את 2 ה mcים חופפים אחד בשני, זאת הפונקציה המובנת הכי טובה לבדיקת חפיפה בין 2 אוביקטים ב as2 ולצורך העיניין זאת הפונקציה למצב שלך
עכשיו צריך תנאי משפט if שעליו חיפוש קצת בגוגל יתן לך יותר תוצאות מאנשים בישראל
והקוד יהיה
קוד PHP:
if(mc1.hitTest(mc2)==true){
//code
}
עכשיו הקוד שתסים בין ה {} יבוצע רק אם 2 ה mcים נוגעים אחד בשני
קוד שמעלים אחד מהם יכול להיות
הפרמטר _visible קובע האם mc מסויים נראה למשתמש (ב as3 היית משתמש ב removeChild שהרבה יותר יעיל מכיוון שהוא מוריד את ה mc מהמחלקה הגרפית לחלוטין אבל זה לא משנה כי אתה כותב ב as2 )
אז הקוד הסופי שלך הוא:
קוד PHP:
if(mc1.hitTest(mc2)==true){
mc2._visible=false
ברגע שתריץ את הקוד הזה אם שני ה mc נוגים אחד בשני mc2 יעלם (למראית עין הוא ישאר בזיכרון)
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|