לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > אנימה ומנגה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 12-01-2008, 16:04
  משתמש זכר staserman staserman אינו מחובר  

חבר מתאריך: 21.10.05
הודעות: 374
Sasukes fate revealed (ספוילרים)

"Sasukes fate revealed The priority of Hokage is to protect the village. That means using the best means available. There are 2 factions against this, Akutske and Orichimaru.
What's the best way to find and defeat your enemies? Infiltration and spying.

While the show was in sabbatical the last couple of weeks, I watched some old episodes, covering Sasuke leaving Konoha. While I watched them, I began to wonder, and noticed some interesting points, that lead me to believe that either willingly or unknowingly, he is being used to infiltrate Orichimaru's gang, and Itachi is doing the same with the Akutske (spelling not required to be correct )

Some facts back this up,, and all are contained within episodes 120-131, while Sasuke flashes back to his earlier years. First; is the fact of how fast Itachi became ANBU. Everyone knows that is the elite group of Shinobi. They are like the USA's FBI or CIA, highly trained agents, who are used to do very secret and sensitive missions. Itachi told Sasuke that their clan formed the police, and they were responsible for protecting the village. There was also hints that they did secret duties, as well, which reinforces the ANBU aspect.

Next, is the fact that while Sasuke found him standing over his parents' bodies, there was nothing shown to prove he did any killing. There was only suggestion. Along with that, Itachi used the sharingan to cast an illusion on Sasuke, where it's assumed that he saw Itachi killing his clan. I believe Itachi had to do this, so that Sasuke truly believed his brother did kill them. Otherwise, Sasuke would not, and any of Konohas enemies might learn that, and Itachi's deep cover would be revealed.

Lastly, was the talk between brothers in ep 131. Itachi told Sasuke that there were only 3 people who had the potential to use the rare sharingan ability. He and Sasuke are 2 of those people. That means there's 1 person, who has yet to be revealed (as far as I know anyway).

I also find it hard to believe that the Hokage would send only Chenin, on the mission to rescue Sasuke, against known Shinobi class ninja. I think this was because they wanted Sasuke to infiltrate Orichimaru. In the process, they know he could gain immeasurable power.

I realize these are weak points. And, I have some cloud of doubt on Itachi. Is he part of a mission, or is he truly evil. After all, he did partake in the kidnap and death of Gaara."

מצאתי את זה בפורום אחר, וזה מעלה נקודת מבט מעניינת...
מה דעתכם ?

עוד משהו לא קשור (זהירות ספוילרים ב DTB)

בפרק 21 מופיע הזה שהי הרג כבר במלון, מישהו זוכר מה קרה לו שם, אני מתכוון איך הוא הובס ?
חזרה לפורום
ישן 12-01-2008, 18:32
צלמית המשתמש של kino18
  משתמשת נקבה kino18 kino18 אינו מחובר  

חבר מתאריך: 20.06.05
הודעות: 924
שלח הודעה דרך MSN אל kino18
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי staserman שמתחילה ב "Sasukes fate revealed (ספוילרים)"

הממ..חלש..
לא נראה לי שסאסקה הסתנן לאורו, אין לזה מספיק עדויות תומכות בסדרה ולמען האמת יש יותר נגד.
אבל אני אסכים שיש סיכוי קטן שאיטצ'י משחק לטובת הצד של קונואה- העובדה שלא היה מרדף
ממשי אחריו לאחר שרצח שבט שלם די מחשידה, למרות שייתכן שזה היה בגלל שהוא רצח את השבט
ה"משטרתי" היחיד בקונואה. (נתעלם מארגון Root לרגע ונניח שלא היה קיים אז..)

בקשר ל"שרינגאן השלישי" שציינו שם, במנגה העלילה כבר התקדמה ודי יודעים מי היא הדמות הזו,
וגם מתגלים פרטים נוספים על שבט האוצ'יהא בכללי.
מה גם שיש תיאוריה נחמדה שמסתובבת על הדמות הזו שאומרת שטובי (החבר החדש באקטסוקי ובעל
עייני השרינגאן הנ"ל) הוא בעצם אוביטו (-חברו לצוות של קקאשי משבט האוצ'יהא שמת במשימה ונתן את
עיינו השמאלית לקקאשי. החלק הזה לא הופיע באנימה.)
תיאוריה מעניינת ונחמדה שמתאימה גם לאופי המסיכה של טובי (שחושפת רק את עיינו הימנית- השמאלית
אצל קקאשי כאמור). החור היחידי בה היא שהסיפור על אוביטו לא הגיע לאנימה ונחשב לבונוס לקוראי המנגה
בלבד. וזה בעייתי אם טובי יתגלה כאוביטו כשצופי האנימה לא שמעו קודם על אוביטו.

חוץ מזה, התיאוריות שהועלו כאן נחמדות, אבל כנראה לא יחזיקו בסדרה האמיתית.

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:01

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר