לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #21  
ישן 16-01-2008, 17:02
צלמית המשתמש של רגב06
  רגב06 רגב06 מחובר עכשיו  
 
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,904
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי R1pper שמתחילה ב "מה?!! סוויט מרי אנד..."

הסבר ששמעתי היה שלאחר ניסויי הטיסה של המסוקים שנבנו, נותרה בעיה מהותית עם ציר הרוטור הראשי בחלק אליו מתחבריו הלהבים בהיבט של צמצום חתימתו המכ"מית.

בעיה מהותית יותר היתה שלהערכת האמריקאים, כך לטענת מי שהסביר לי, הם חישבו שיצא להם ייותר זול להשקיע באמצעים לניטרול המכ"מים על ידי לוחמה אלקטרונית או חימוש, מאשר לבנות מסוק סביב אילוצי חמקנות ממכ"ם שעדיין יסבול מבעיית שרידות לנק"ל ונשק "טיפש".

מידע נוסף יתקבל בברכה.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 16-01-2008, 18:11
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,196
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי רגב06 שמתחילה ב "הסבר ששמעתי היה שלאחר ניסויי..."

מאתר Global Security:

http://www.globalsecurity.org/milit...raft/rah-66.htm

לגבי סיכוני הפיתוח (כל ההדגשות שלי):
ציטוט:



Before its cancellation, the Comanche underwent testing in 2003. According to the DOT&E, technical challenges remained for software integration and testing of mission equipment, weight reduction, radar signatures, antenna performance, gun system performance, and aided target detection algorithm performance. Since the restructure, the Program Office identified engineering solutions to the known technical challenges. The efficacy of those solutions and identification of the unknown issues woult not have become apparent until developmental testing began in FY05. The approved Comanche test program would have provided ample opportunity to evaluate these technical issues and determine the effectiveness and suitability of the Comanche helicopter. The DOT&E stated that the Comanche program retained a medium-risk strategy for integration and testing of mission equipment on the aircraft.


כלומר- לא היה סיכון פיתוח מיוחד שנותר בעת סגירת הפרויקט ב- 2004

ולגבי המניעים לסגירה:
ציטוט:
The Army said it would use the $14.6 billion earmarked for 121 Comanches between 2004 and 2011 to buy 796 additional Black Hawk and other helicopters and to upgrade and modernize 1,400 helicopters already in the fleet.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 16-01-2008, 15:58
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
הטאו הוא מונחה תייל
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי Morozov שמתחילה ב "ברור ששיטת התקשורת בין הטיל..."

אם תראה את הסרט - תראה שהטייס הקדמי "שם צלב על" המטרה ולאחר השיגור - מכוון את הטיל אליה ע"י ניהוג נקודת האור שבטיל אל מרכז הצלב.

מכך אתה יכול להבין שמדובר בטיל "טיפש" שאינו מצוייד במערכת ביות או עקיבה (בניגוד להלפייר או NT-D) ולכן גם אין לו יכולת לנעול על מטרה.

הטיל עצמו נקרא AGM-71 והכינוי שלו TOW הם בעצם ראשי תיבות לתאור הטיל:

Tube-launched, Optically-tracked, and Wire-guided missile

שיגור מצינור, עקיבה (שים לב - עקיבה ולא הנחייה) אופטית, הנחייה באמצעות תייל.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 16-01-2008 בשעה 16:04.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 16-01-2008, 16:30
  Morozov Morozov אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.01.08
הודעות: 318
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הטאו הוא מונחה תייל"

לא ירדת לסוף דעתי.
אני מכיר היטב את עקרון פעולת ה-TOW.

מה שאני אומר הוא- שהחיבור למערכת תצוגה דיגיטלית וממוחשבת מאפשרת מניפולציה ושדרוג מערכת ההנחייה. אביא דוגמה להסברת דבריי:

אם מותקנת על המסוק מערכת זהה לזו הקרקעית, הרי שמרגע השיגור ועד רגע הפגיעה על המסוק לרחף במקום- אחרת יהיה על הטייס לשנות את מיקום הצלב ללא הרף.
אממה, אם מותקנת במסוק מערכת ניתוח תמונה דיגיטלית, הרי שלאחר השיגור המסוק יכול להחליף עמדה, כך שגם אם תצוגת הכוונת תשתנה, מערכת עיבוד התמונה תוכל "לעקוב" אחרי המטרה ולשנות את מיקום הצלב בהתאם.

פחות או יותר כמו מערכות עקיבה בטנקי מערכה מודרניים. פיצוי צידוד הקנה מושג ע"י ניתוח התמונה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 16-01-2008, 18:16
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "[QUOTE] מטווחים של מעל ל4 ק"מ..."

אני מבין אותך היטב

בצוות המסוק יש שני טייסים (בהגדרת המקצוע) כאשר האחורי מטוס את המסוק, והקדמי "מטיס" את החימוש

מאחר שהכוונת שבחרטום המסוק ניתנת לצידוד והגבהה - ניתן לעקוב גם אחרי מטרות נעות.

מאחר שהמסוק נמצא גבוה ורחוק ביחס למטרה - התנועה של המטרה ביחס למסוק היא זניחה - וניתנת לפיצוי גם מבלי להכניס את המסוק לתמרונים מורכבים - מה גם שהטייסת יכול לסייע בכך למפעיל החימוש שבחרטום.

העקריבה אחר המטרה נעשית מבעד למערכת תצפית (אאל"ט בעלת יותר מדרגת הדגדלה אחת) המאפשרת למפעיל להתבונן במטרה ו"לצוד" את הנור של הטיל המשוגר. הנחיית הטיל נעשית באמצעות ג'ויסטיק קטן הנמצע בצד המערכת האופטית.

אם אצליח - אעלה מיד גם תמונות.

ל-TOW מספר דורות, ומספר רש"קים. בהגדרה - אם יש הנחיית רדיו - זה כבר לא TOW (להזכירך - הנ"ל רשת"ב להנחיית תייל).
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 16-01-2008, 18:18
  משתמש זכר Malchi Malchi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.09.06
הודעות: 1,482
הקבורה אכן קטנה וערמומית אבל גם מצילת חיים
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי xnir שמתחילה ב "וככה זה נראה בתנאי צילום יותר..."

מסוק שלהזכירכם גם הציל את חייהם של 4 לוחמי גולני במבצע "כחול וחום"
ואת הטייס אבירם, הטייס של רון ארד.

ועוד זכרונות מהכלי, אני זוכר שב2 הרב"חים בהם נכחתי, הייתי על גבעה שממנה היינו
קרובים ביותר לזוג הקוברות שביצעו ירי ממש ראיתי את פניהם של הטייסים והתחרשתי
בעוד הם ביצעו "באז" מעל ראשי. בעוד שהם ריחפו במקום וירו, שמעתי ראש מרוחק
של ירי במכונת ירייה ונתזים על החול כמה מאות מטרים מהכלי, וכאשר הרמתי את המשקפת
והסתכלתי על מכונת הירייה, מאות תרמילים נפלו בקצב מהיר.... אוי זכרונות
מכל בחינה שהיא, לא כדי להיתקל בקוברה בסימטה חשוכה...
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.


נערך לאחרונה ע"י Malchi בתאריך 16-01-2008 בשעה 18:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 17-01-2008, 07:09
  Fox450 Fox450 אינו מחובר  
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
 
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
אם מותר לעשות סדר
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי Malchi שמתחילה ב "אכן כן,"

בדור הראשון מינוס (אבות הטיפוס ודגמי G המוקדמים) - צריח אמרסון XM64 עם מקלע מיניגן M134 בודד.

בדור הראשון (דגמי G, Q, P ודגמי ה-S המוקדמים - Step 1) - צריח אמרסון M28, בו ניתן היה להתקין שני מקלעי מיניגן 7.62 מ"מ M134, או שני מקל"רים 40 מ"מ M129, או שילוב של השניים.

בדור השני (דגמי S, E, F ובכל הדגמים הימיים) - צריח GE M97 עם תותח M197 20 מ"מ תלת-קני. במקור היתה אפשרות להתקין בצריח גם תותח 30 מ"מ תלת קני מדגם XM188, אבל תצורה זו לא נכנסה לשימוש בגלל הכובד הרב. מעניין שבארץ בדרך כלל הסירו את החיפוי האוירודינמי של הצריח.

לקרוא ל-M197 וולקן זו לא טעות כ"כ גדולה, כי GE אכן ביססה אותו על הוולקן שלה. חלק ממערכות שני התותחים - למשל המערכת החשמלית ומערכת ההזנה - זהות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 17-01-2008, 19:22
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
לא משתגע על המסוק הזה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "רצועת עזה: טיל בדרך לעוד לקוח מרוצה"

הוא פשוט טס יותר מדי!!! (בישראל)

לא תאמינו כמה מהר סוגרים איתו פג תוקף של 25 שעות טיסה..
הבעיה הכי קשה של המסוק היא כמות הדלק שלו, כל השאר זניח.

זה מסוק שמבחינת אחזקה, אוהבים לומר עליו שככל שמטפלים בו פחות, כך השמישות שלו גבוהה יותר.

והקוברות שלי:

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://farm1.static.flickr.com/174/493620446_8d174d4f31_o.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://farm2.static.flickr.com/1410/710796428_48ba086d2c.jpg]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #61  
ישן 18-01-2008, 07:23
  Cfox Cfox אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.08.06
הודעות: 2,784
בתגובה להודעה מספר 60 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "כן, מכיר, אבל זה לא..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
כן, מכיר, אבל זה לא טאנדם..
(לצורך העניין, למי שלא רוצה לחפש - זאת גרסה של הטיל שבעת חליפה מעל המטרה - צריח, לצורך העניין - מפעילה מטען חלול שמופנה כלפי מטה. זה לא מעשי לבנות גרסת טאנדם כזאת, וכאמור - ממילא הצריח הוא החלק הפחות ממוגן בטנק)


לא מעשי? כבר נעשה!

TOW 2B

http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/tow.htm

BGM-71F TOW 2B The TOW 2B is the newest version of the TOW missile which will provide additional capability against future armored threats, starting production as an engineering change proposal to the FY 1990 production contract. The TOW 2B Missile incorporates new fly-over, shoot-down technology. The TOW 2B entered production in late 1991. The TOW 2B was designed to attack targets from the top. The missile's trajectory places the missile slightly above the target when its two warheads explode downward.






BILL 2

http://www.army-technology.com/projects/bofors/

The missile has a double vertically striking shaped charge high explosive (HE) warhead. The two shaped charge jets are compensated to direct all the fragments of the jets downwards onto the same spot on the surface of the target. First, the front warhead destroys the reactive armour and then the rear warhead has free passage to penetrate the main body armour of the tank


היזימה של הרש"קים מתבצעת בהפרש זמנים שתואם את מהירות הטיל, ככה ששניהם ניזמים מעל אותה נקודה
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #64  
ישן 17-01-2008, 20:24
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 63 שנכתבה על ידי Morozov שמתחילה ב "כן כמובן, טיל שמשוגר מלמעלה..."

לגבי שרשור נכון של התגובות - אם אתה רוצה להגיב להודעה ספציפית, לחץ על הכפתור "תגובה" שבתוך ההודעה, ולא הכפתור שבתחתית העמוד. .

לגבי מה שאתה אומר - זה בכלל לא מדוייק.
טיל שמשוגר מלמעלה, יכול לעשות מסלול "גלישה" (רק דימוי, כי זה ממונע), ולהגיע למבצ שבו הוא יפגע בצד הטנק.
בנוסף, הוא יכול לפגוע מזווית תקיפה עילית באיזור שבו יש מיגון ריאקטיבי כבד יחסית, ויש מקומות כאלה.

לגבי פצצונות נ"ט במצררים - מכיוון שזה בעייתי למגן את המדפים, למשל, יש סיכוי סביר שהטנק ייחדר דווקא שם, גם אם כל שאר השטח יהיה מצופה במיגון ריאקטיבי.
וכיום, כידוע, ממגנים יותר ויותר גם את השטח העליון (מרכבה 4, לדוגמה).

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:00

הדף נוצר ב 0.89 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר