לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 27-01-2008, 22:07
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי H.S שמתחילה ב "קודם כל לא מדובר על מקרה שקרה..."

ככל שהרינג נשחק יותר ויותר ככה המנוע סוחב פחות טוב.

אין דבר כזה רק הרינג של הקומפרסייה, כל הרינגים שעל הבוכנה נשחקים ביחד.

אבל נגיד מצב שהרינגים הראשונים של הדחיסה נשחקים, המנוע לא יסחב טוב ובמיקרה הגרוע ביותר המנוע לא יתניע.

זה מתחיל בקשיים בהתנעות קרות כמו בבוקר..

בדיקת לחץ בצילינדרים תדע כמה יש בריחת קומפרסייה.

שקונים רכב אז במכון לבדיקת רכב, הבדיקת קומפרסייה היא לא אמיתית ולא אמינה, כי הבדיקה מתבצעת ע"י קפיצות זרם מהאלטרנטור.
פשוט מאוד, מנתקים את חוטי ההצתה מהפלאגים, מחברים מכשיר אני חושב שזה סקופ למצבר, נותנים סטרטר לכמה שניות ולפי זה ניתן לדעת בערך את בריחת הקומפרסייה מהצילינדרים.

הבדיקה האמיתי והאמינה ביותר היא חיבור שעון לחץ לצילינדר ובודקים לפי הלחץ שיש בצילינדר כמה אוויר בורח מהצילינדר בזמן מסויים וזה הולך באחוזים.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:29

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר