לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-02-2008, 16:18
  idan399 idan399 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.06.06
הודעות: 243
[עזרה] אני בונה משחק ואני צריך עזרה בקוד

אני בונה משחק שאסור לגעת באובייקט שנקרא ball ואם נוגעים אז זה מעביר אותך לסצנה הבאה.



עשיתי פקודה שאובייקט ball ישכפל את עצמו מספר פעמים ויפול מלמעלה.



ויש לי בעיה שכשעוברים לסצנה הבאה אז האובייקט ball ממשיך ליפול.



איך אני יכול לבטל את זה שכשיעברו לסצנה הבאה (שיפסלו) אז זה יעצר, סתומרת שאובייקט לא יפול?





זאת הפקודה:



קוד:
objects = 0 // Do not touch this objects counter speed = 3 // Object's falling speed time = 1500 //Time between each object create amount_each = 0 // Amount of objects dropped each time obj_name = "ball" // Object Name objects = 0 // Do not touch this objects counter speed = 2 // Object's falling speed time = 1500// Time between each object create amount_each = 1 // Amount of objects dropped each time obj_name = "ball" // Object Name function makeobj(obj, rndX, Y, amount) { for (c = 0; c < amount; c++) { _root.attachMovie(obj, obj + objects, _root.getNextHighestDepth()) _root[obj + objects]._x = random(rndX) _root[obj + objects]._y = Y - _root[obj + objects].height objects++ } } setInterval(makeobj, time, obj_name, Stage.width, 0, amount_each) function checkheight(obj) { for (i = 0; i < objects + 1; i++) { if (_root[obj + i].hitTest(_root.star)) { removeAllandFinish() } if (_root[obj + i]._y < (Stage.height - _root[obj + i]._height)) { _root[obj + i]._y += speed _root[obj + i]._rotation += speed } else { if (_root[obj + i]._alpha <= 0) { _root[obj + i].removeMovieClip() } else { _root[obj + i]._alpha-- } } } } function removeAllandFinish() { for (object; objects > 0; objects--) { _root[obj_name + object].removeMovieClip() } _root.nextFrame() } onEnterFrame = function() {checkheight(obj_name)} score=0;
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 05-02-2008, 22:07
  idan399 idan399 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.06.06
הודעות: 243
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי coolroy שמתחילה ב "תשנה את לולאת ה FOR בפונקציית..."


לא עובד

ככה זה אמור לצאת?

קוד:
objects = 0; // Do not touch this objects counter speed = 3; // Object's falling speed time = 1500; //Time between each object create amount_each = 0; // Amount of objects dropped each time obj_name = "ball"; // Object Name objects = 0; // Do not touch this objects counter speed = 2; // Object's falling speed time = 1500; // Time between each object create amount_each = 1; // Amount of objects dropped each time obj_name = "ball"; // Object Name function makeobj(obj, rndX, Y, amount) { for (c=0; c<amount; c++) { _root.attachMovie(obj, obj+objects, _root.getNextHighestDepth()); _root[obj+objects]._x = random(rndX); _root[obj+objects]._y = Y-_root[obj+objects].height; objects++; } } setInterval(makeobj, time, obj_name, Stage.width, 0, amount_each); function checkheight(obj) { for (i=0; i<objects+1; i++) { if (_root[obj+i].hitTest(_root.star)) { removeAllandFinish(); } if (_root[obj+i]._y<(Stage.height-_root[obj+i]._height)) { _root[obj+i]._y += speed; _root[obj+i]._rotation += speed; } else { if (_root[obj+i]._alpha<=0) { _root[obj+i].removeMovieClip(); } else { _root[obj+i]._alpha--; } } } } function removeAllandFinish() { for (objects; objects>0; objects--) { _root[obj_name+objects].removeMovieClip(); } _root.nextFrame(); } onEnterFrame = function () { checkheight(obj_name); }; score = 0;


אם כן אז זה לא פועל.. עדיין הם מופיעים בסצנה של הפסילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 10-02-2008, 21:09
  משתמש זכר DeadNight DeadNight אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.06
הודעות: 150
שלח הודעה דרך MSN אל DeadNight
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי coolroy שמתחילה ב "בלולאות דיברתי רק על IF ו..."

מצטער שאני מתפרץ, אבל בשביל ש-idan399 לא ילמד מטעות, אני חייב לציין:
if הוא לא לולאה, if הוא תנאי.
switch גם הוא לא לולאה. הוא גם תנאי.

if משמעו "אם", ובאופן מילולי, מבצע את הביטוי (או הבלוק) שאחריו פעם אחת אם התנאי שבסוגריים הוא אמת, ופוסח עליו אם לא.

switch משווה את הביטוי שבסוגריים למקרים (cases) שמוגדרים בבלוק שאחריו, ומבצע את הקוד שנמצא אחרי המקרה (case) המתאים, ועד ל-break או לסוף הבלוק.

לולאות מבצעות את הביטוי (או הבלוק) שאחריהן כל עוד התנאי שבסוגריים הוא אמת במקרה של while ו-do...while, וכל עוד הביטוי השני בסוגריים של for הוא אמת.

זהו לגבי ההבדל בין תנאים ללולאות.
idan399, ברוך הבא לעולם התכנות

נערך לאחרונה ע"י DeadNight בתאריך 10-02-2008 בשעה 21:12.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:18

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר