לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 03-02-2008, 06:19
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי iverson2006 שמתחילה ב "בעקרון, 96 יותר נקי מ95. 95..."

אל תכתוב דברים שמטעים אתה טועה!

דלק 95 לא יותר נקי מ96 אתה עובד בחברת נפט ויש משהו חדש שם?..

אוקטן 95 + תוספים מעכבי בעירה כמו אשלגן ועוד זהו אוקטן 96.

פשוט מאוד מה שעושים בחברות הזיקוק נפט, לוקחים אוקטן 95 מוסיפים לו תוספים מעכבי בעירה וכך נוצר אוקטן 96.

בג'אסטי משנות השמונים ומעלה ניתן לתדלק ללא חשש אוקטן 95.

אוקטן 95 נשרף בצורה טובה יותר ולקבל קצת כוח.
אגב כבר ממזמן לא משתמשים בעופרת באוקטן 96 כי הוא מזהם את האוויר אז עברו לאשלגן ועוד כמה.

למה צריך אוקטן 96?- הוא נועד למנועים ישנים שזקוקים לריפוד בתי השסטומים במנוע, כידוע השסטומים שבמנוע כל הזמן בתנועה, ובמנועים ישנים ה"חורים" של השסטומים מתחילים להשחק אז אוקטן 96 מונע הישחקות והשסטומים ניסגרים בצורה חלקה יותר.

כבר בשנות השמונים שחיפשו פתרון התחילו בתהליך ייצור מנועים חזקים יותר שהשסטומים כבר לא זקוקים לריפוד.

ליסכום סובארו ג'אסטי ליתר בתחטון משנת 87 ניתן לתדלק אוקטן 95.

לסובארו DL משנת 83 ומעלה גם אפשר לתדלק 95.

כל רכב שמתודלק באוקטן 95 יכול לתדלק ללא בעיה 98.

מנוע שמתודלק ב96 אסור לתדלק בו 98 כי יתחילו צלצולים מהמנוע, ונזק בטווח הארוך.

גם אוקטן 95 + תוספים משפרי בעירה זהו אוקטן 98.
למעשה 98 זה אקטן 95 עם תוספים 2 הדלקים אותו הדבר מבחינת זיקוק אין יותר נקי פחות נקי.

מקווה שהבנתם, אם יש שאלות לא להסס לשאול.

לרכבים מוזרקים אסור בהחלט לתדלק 96 תיגרם סתימה ונזק לממיר הקטליתי בעקבות התוספים שיש בדלק.

אוקטן 95 ימנע סתימות בקרבורטור למשל בג'אסטי.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 03-02-2008 בשעה 06:24.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 03-02-2008, 16:25
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי iverson2006 שמתחילה ב "בעצם אתה אומר, ש95 יותר טוב..."

בוא נגיד ככה, אוקטן 95 הוא בנזין טהור זהו.
עכשיו מ95 אם אני רוצה אוקטן 96 אז אני לוקח 95 מוסיף לו חומרים כמו אשגלן,גפרית ועוד וכך אני מייצר אוקטן 96, הוא יקר יותר כי מוסיפים חומרים שעולים כסף.

אוקטן95 - בנזין "טהור"
אוקטן96 בנזין מכיל תוספים מעכבי בעירה.
אוקטן98 בנזין מכיל תוספים משפרי בעירה (95 קצת מזוקק יותר+תוספים משפרי בעירה)

הישנות משלמים יותר כי הם מקבלים עוד חומרים בדלק.

עכשיו אם אתה רוצה לחסוך קצת במחיר הדלק ולמנוע סתימות בקרבורטור תתדלק בנזין "טהור" 95.
זה בתנאי שהמנוע שלך "תומך" באוקטן 95.

95 מיועד למנועים סטנדרטיים.
98 מיועד למנועים בעלי יחס דחיסה גבוהה כדי למנוע הצתה עצמית עקב דחיסה חזקה.
96 מיועד לרכבים ישנים שהמנוע דורש ריפוד שסטומים.

עוד משהו חשוב, גם אם המנוע לא זקוק ל"ריפוד שסטומים" זה לא אומר שהאוקטן יתאים.
מה שצריך לעשות זה לתדלק פעם-פעמיים את האוקטן 95 במקום 96 וליראות איך המנוע מגיב ושאין רעשים.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 03-02-2008 בשעה 16:30.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 29-06-2009, 18:36
  azougi azougi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.06.09
הודעות: 5
יקיר אתה ניראה לי מבין עניין יש לי גם שאלה
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "אל תכתוב דברים שמטעים אתה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי yakir1111
אל תכתוב דברים שמטעים אתה טועה!

דלק 95 לא יותר נקי מ96 אתה עובד בחברת נפט ויש משהו חדש שם?..

אוקטן 95 + תוספים מעכבי בעירה כמו אשלגן ועוד זהו אוקטן 96.

פשוט מאוד מה שעושים בחברות הזיקוק נפט, לוקחים אוקטן 95 מוסיפים לו תוספים מעכבי בעירה וכך נוצר אוקטן 96.

בג'אסטי משנות השמונים ומעלה ניתן לתדלק ללא חשש אוקטן 95.

אוקטן 95 נשרף בצורה טובה יותר ולקבל קצת כוח.
אגב כבר ממזמן לא משתמשים בעופרת באוקטן 96 כי הוא מזהם את האוויר אז עברו לאשלגן ועוד כמה.

למה צריך אוקטן 96?- הוא נועד למנועים ישנים שזקוקים לריפוד בתי השסטומים במנוע, כידוע השסטומים שבמנוע כל הזמן בתנועה, ובמנועים ישנים ה"חורים" של השסטומים מתחילים להשחק אז אוקטן 96 מונע הישחקות והשסטומים ניסגרים בצורה חלקה יותר.

כבר בשנות השמונים שחיפשו פתרון התחילו בתהליך ייצור מנועים חזקים יותר שהשסטומים כבר לא זקוקים לריפוד.

ליסכום סובארו ג'אסטי ליתר בתחטון משנת 87 ניתן לתדלק אוקטן 95.

לסובארו DL משנת 83 ומעלה גם אפשר לתדלק 95.

כל רכב שמתודלק באוקטן 95 יכול לתדלק ללא בעיה 98.

מנוע שמתודלק ב96 אסור לתדלק בו 98 כי יתחילו צלצולים מהמנוע, ונזק בטווח הארוך.

גם אוקטן 95 + תוספים משפרי בעירה זהו אוקטן 98.
למעשה 98 זה אקטן 95 עם תוספים 2 הדלקים אותו הדבר מבחינת זיקוק אין יותר נקי פחות נקי.

מקווה שהבנתם, אם יש שאלות לא להסס לשאול.

לרכבים מוזרקים אסור בהחלט לתדלק 96 תיגרם סתימה ונזק לממיר הקטליתי בעקבות התוספים שיש בדלק.

אוקטן 95 ימנע סתימות בקרבורטור למשל בג'אסטי.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:34

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר