לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 08-02-2008, 07:10
  N242 N242 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.04
הודעות: 321
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי H.S שמתחילה ב "באותה הזדמנות אני ישאל עוד..."

לא כל המשאבות בהזרקה נמצאות בתוך המיכל
קרבורטור מקבל לחץ דלק מקסימלי של עד 7 PSI (קרבורטורים משופרים , דוגמת הולי ) השאר עובדים גם על לח של 3 ופחות .
הזרקה עובדת על לחץ של 2-3 בארים
מבחינת ספיקה קרבורטור צורך הרבה יותר דלק לכן החשיבות היא כמה גלונים המשאבה מספקת
בהזרקה הספיקה פחות חשובה כי יש כניסה מדוייקת

מיקומים
יש לך משאבות לקרב שיושבות בבלוק ונעות על הקאמשפט
ויש לך חשמליות שנמצאות במיכל דלק או מתחתיו .

דחיפה\ יניקה
כל המשאבות החשמליות דוחפות
רוב המכניות מושכות
ויש כאלו שעושות גם וגם


מחזירי שמן
תפקידם "למשוך את השמן אחורה" כלומר שהשמן לא ינזל
נמצא לדוגמא בגירים וכו

במקום לשאול שאלות ולחכות לתשובות
כנס לוויקפידיה תאמין לי יש שם אחלה חומר ותלמד יותר

מה שרשמתי פה על משאבות זה על קצה המזלג
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 10-02-2008, 12:29
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי H.S שמתחילה ב "אוקיי הבנתי .. עוד שאלה..."

יש סליל הצתה שזה כוייל.
הכוייל הוא חלק אשר מייצר ניצוץ בעל מתח גבוהה (מעל 1000V) זה בכדי להזרים ניצוץ לפלאגים כדי שהמנוע יוכל לעבוד.

הפלגים מציתים תערובת של אוויר-דלק בעזרת ניצוץ, אז הניצוץ הזה "מיוצר" ע"י החלק בשם כוייל (סליל הצתה) הכוייל מקבל 12V ומוציא מתח גבוה בשביל ניצוץ.
יש כמה סוגים של מערכות הצתה אחת עם מפלג שהוא חלק חשוב אשר קובע איזה צילינדר יקבל ניצוץ, למפלג מתחבר הכוייל שהוא מייצר את הניצוץ, והמפחג קובע איזה צילינדר יקבל אותו.

יש מערכת הצתה ללא מפלג, שלכל פלאג יש סליל הצתה משלו(כוייל) ומי שקובע איזה צילינר יקבל ניצוץ זה המחשב ניהול.


--------------------------
יש סילילי הצתה, שזה במנועי דיזל(סולר) במנוע דיזל אין פלאגים ואין ניצוץ, התערובת אוויר-דלק(סולר) ניצתים בכוחות עצמם עקב הדחיסה החזקה והחום הרב של המנוע.

אבל שהמנוע קר איך תיווצר הצתה? - לשם כך יש סלילי הצתה, שזה למעשה גופי חימום קטנים שמחממים קצת את הצילינדרים תוך כמה שניות, ואז בזמן ההתנעה של המנוע הסלילים האלה בהתחלה שורפים את הדלק, ממש בשניות הראשונות עד שהמנוע עובד בכוחות עצמו ומתחמם מהדחיסה של עצמו.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 10-02-2008 בשעה 12:31.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:03

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר