לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 23-02-2008, 20:34
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי ofir_bl שמתחילה ב "הדגם של הזכרונות הוא"

היתה לי הרגשה שמדובר בהם. אתה לא הראשון שקיבל מהם תשובה כזו. אני מאמין שהם פשוט לא מבינים את המשמעות של "אחריות", וגם לא ממש מפנימים את תפקידם בשרשרת שמתחילה ביצרן ומסתיימת בלקוח.

בשבוע שעבר שמעתי מהם "שלח לנו את המוצר. אנחנו נראה מה לעשות איתו ואולי תקבל אותו מתוקן תוך 14 ימי עסקים", ומדובר במוצר שהיצרן עצמו מתחייב להחליף במסגרת שלוש השנים הראשונות בחדש, ומדגיש את העובדה שבכך הוא מייתר את מה שנקרא "זמן סבב" - כלומר, אם לא מתקנים את המוצר, הרי שברגע שהוא מתקבל נשלח תמורתו מוצר זהה וחדש.

לו הייתי נשאל, הייתי ממליץ שלא לקנות מהם.

עצתי - פנה ישירות ל-OCZ. ציין במפורש כי לא קיבלת סיוע מהחנות ממנה רכשת את המוצר, וכי אתה מאוכזב מרמת השירות שלהם.

בעריכה - אגב, "נעה מחשבים" דרשה (אני מדגיש - דרשה) ממני להעלות מתחים מעבר לרמה הממולצת והמותרת ע"י יצרן לוח האם שלי, בכדי שזכרונות ה-G. Skill שלי יתחילו לעבוד. וזו אותה חנות שלא מכבדת אחריות, מסתבר, במקרה שנוגעים במתחים. למזלי, העפתי מהר את המוצר הנחות שלהם וקניתי מ-Newegg זכרונות רציניים (שהגיעו, אגב, יותר מהר מהזמן שנדרש לחנות הזו להחליט מה לעשות עם הזכרונות התקולים שלהם).

ש-ו-מ-ר נ-פ-ש-ו י-ר-ח-ק.

נערך לאחרונה ע"י Rationalist בתאריך 23-02-2008 בשעה 20:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 24-02-2008, 21:44
  ofir_bl ofir_bl אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.06.04
הודעות: 181
את העצה שלך ראיתי מאוחר מידי...
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "ראשית, בחיים שלי לא נתקלתי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Rationalist
ראשית, בחיים שלי לא נתקלתי בטופס הזה. אבקשך להעלות צילום שלו לפורום.

שנית (וזהו לא ייעוץ משפטי, או תחליף לאחד), לטופס אין ממש משמעות, משום שחתמת עליו תחת לחץ בלתי-הוגן ותחת אמונה שנוצרה, כביכול, ממידע שקרי שנמסר לך. אגב, OCZ תאבד את כל הקרדיט שנתתי לה אם יתברר שיש לה טופס כזה (ל"נעה מחשבים" כבר אין לי טיפה של קרדיט, אז אין לה מה לאבד).

שלישית, וסלח לי מראש - אתה אידיוט אם חתמת על משהו מצהיר שהוא לא-נכון.

ורביעית, ופה אתה לא צריך לסלוח לי - אתה אידיוט כי לא פעלת לפי עצתי: פנה ישירות ל-OCZ.



ואין צורך להיות כ"כ תוקפני,
על הטופס חתמתי עוד לפני שקראתי לעצתך,
הטופס הוא של נעה ולא של OCZ,
דיברתי איתם שוב היום בעקבות תגובותיכם והם טוענים בכל התוקף שלזכרונות שרופים אין אחריות,
אני עדיין לא בטוח אם נעשה לי עוול מאחר ואיני בטוח אם הם צודקים או לא ולכן איני רוצה להשמיץ מראש.
בכל מקרה בשביל 350 ש"ח שהזכרונות שווים אני לא יתחיל להפוך עולמות
אין לי זמן לזה, אם נעה לא תחליף את המוצר ואגלה שהוא כן היה אמור להיות תחת מסגרת אחריות אני פשוט לא אקנה מהם יותר וגם אפרסם את הסיפורבכל המקומות הרלוונטים.
אם שווה להם ללכלך לעצמם את השם בשביל 350 ש"ח אז שיהיה להם לבריאות.
בכל מקרה אני יעדכן בהמשך...
את הטופס אני יעלה לכאן מחר ותראו על מה מדובר...

נערך לאחרונה ע"י ofir_bl בתאריך 24-02-2008 בשעה 21:48.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 25-02-2008, 11:16
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי ofir_bl שמתחילה ב "בהתאם לבקשתכם הנה הטופס:"

קודם כל - הם ליצנים. כתבו על מסמך שמיועד אליהם "מבלי לפגוע בזכויות". כנראה שזה מה שקורה בעקבות תופעת המכללות-למשפטים שצצות כמו פטריות אחרי הגשם. הדבר משעשע ביותר.

ועכשיו לדעתי:
מצד אחד, הם כביכול מוכנים לשלוח (על חשבונם?) את המוצר לספק (שים לב, לספק ולא ליצרן), למרות שהוא ניזוק וכו'. השורה עם "לפנים משורת הדין" מבהירה בעצם כי הם חושבים שהם עושים לך טובה, למרות שהם ממש לא חייבים. אמנם, אין כל ביטחון שהמוצר יתוקן/יוחלף, אבל אם כן - זה יכול לקחת עד שלושה חודשים (המשמעות של תקופה ארוכה כל-כך, עבורי למשל, היא שאין טעם להתחיל את ההליך הזה).

מצד שני, הם פשוט מתחמקים מאחריות בדרך שקשה לי לתאר אותה במילים עדינות שיתאימו לפורום. הם מחתימים אותך על "הצהרה" שמבטלת הלכה למעשה את זכותך לאחריות (גם אם תפנה ישירות לספק, הם תמיד יוכלו לשלוח לו את ההצהרה ולטעון שלא מגיעה לך אחריות ושאתה מסכים עם קביעה זו).

כמה מילים: התחלתי לעבוד בחנות מחשבים כשהייתי בערך בן 15, כטכנאי. מאז ראיתי לא מעט חנויות, מעבדות, טכנאים ועוד. יצא לי לפגוש גם כמה נוכלים בתחום. מעולם לא נתקלתי בחנות שבמקום לסייע במימוש אחריות מחליטה שאין זה מתפקידה ובמקום מחתימה לקוחות על טפסים שבהם כתוב במפורש כי אין היא אחראית.

החנות הזו, מבחינתי, הצליחה להגיע למעמד המכובד של החנות-שאין-להזכיר-את-שמה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:52

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר