לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה אשכול שאלות נפוצות ותשובות עודכן ב-30.10 בנושאי באנרים לפרש. אתם מוזמנים להכנס. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > פרש > משוב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 02-03-2008, 11:10
  vadimg88 vadimg88 אינו מחובר  

חבר מתאריך: 29.02.08
הודעות: 24
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "[LEFT]I didn't say not to..."

Ohh i see what you mean, I always set the image quality in the Photoshop to the heighst available, Tryed to save the image under JPEG format with LOW quality level which really makes the image look bad and still the size of the image is over 20kb, So to make things short and to avoid further hassle i will just save the file in GIF and upload it in a high quality,I think it's better to have diffrent image format in a high quality then having another image format with low image quality (and still not be able to upload the image cause of size limits) So eventually i will just use the GIF image format.
So thanks anyway for trying to help out. And i think the Profile picture and signature are two diffrent things, I dont think so putting a picture of yourself in the signature area will be smart.

*P.S
I am a web developer myself, That's what i do for a living and i am kinda familiar with the way forums work (I used to/still develop mods and applications for IPB forums software never really got into VB so i am lacking in that area).

Thanks again, vadim.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:11

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר