לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 05-03-2008, 10:59
  rlsf rlsf אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 15,910
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי americium שמתחילה ב "יבין, כפי שכתבתי לך..."

צר לי, אך כנראה שאתה לא מעודכן בחקיקה במדינת ישראל.
החוק "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)" שנחקק בשנת 2006, מגדיר אחריות "רגילה" על מוצרים ככזו שתופסת גם לאחר מכירת המוצר מהקונה המקורי לקונה "יד שניה".
את החוק אתה מוזמן לקרוא כאן: http://www.justice.gov.il/NR/rdonly.../11884/6468.pdf
פרק ד' סעיף 17 מציין:
ציטוט:
. זכויות הנתונות לצרכן על פי תקנות אלה או על פי תעודת האחריות או חוזה השירות,
לגבי טובין אשר הבעלות בהם הועברה לצרכן אחר, יהיו נתונות לנעבר.


ולפני כן (סעיף 15) מצויין:
ציטוט:
. (א) יצרן, שנטל על עצמו חיובים נוספים על אלה המפורטים בתקנות אלה, לרבות
תקופת אחריות ארוכה יותר, יפרט אותם בתעודת האחריות; היו החיובים הנוספים מסויגים
ביחס לאלה המפורטים בתקנות, יצוינו בתעודת האחריות בנפרד, ובאותיות בולטות לעין,
תחת הכותרת "אחריות נוספת מוגבלת"


לכן, אלא אם "נועה מחשבים" ציינה שהאחריות היא בתנאים מוגבלים בצורה בולטת, הטענה של yaviny נכונה וזכותו לממש אחריות על המוצר.
_____________________________________
הראל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 05-03-2008, 12:07
  rlsf rlsf אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 15,910
מזל שיש אינטרנט
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי americium שמתחילה ב "אם כך, אתה צודק ובאמת לא..."

להלן נוסח האחריות שמופיע באתר של החנות "נועה מחשבים":


ציטוט:
אחריות

האחריות הינה אחריות יבואן או יצרן.פריטים אשר מיובאים על ידנו האחריות הינה של היצרן.
תנאי האחריות הם בכפוף לתנאיו והחלטתו של היבואן בארץ ו/או היצרן בחו"ל.
האחריות תינתן במעבדת נעה מחשבים, ללא שום קשר למגוריו של הלקוח, במידה ולא קיימת תחנת שירות במרחק של 15 ק"מ מנעה מחשבים , יובאו המוצרים לתיקון לחנות נעה מחשבים.
פגיעה פיזית , נזק פיזי או שבר גורמים לפקיעת האחריות.
האחריות לא תחול במקרה של פגיעת ברק,קצר חשמלי , שריפה , רטיבות או שימוש לא נאות במוצר.
אין אחריות על מוצרים שניזוקו כתוצאה מהצטברות אבק או גורם אחר, או כל נזק הנגרם כתוצאה מהזנחה וחוסר טיפול בסיסי במערכת.
הרכבה לקויה של חלקים עלולה לגרום לפקיעתה של האחריות.
נא לשים לב,כל שינוי במוצר עלול להפקיע את האחריות כולל החלפת מאוורר,הדבקת גופי קירור וכ"ו ולכן
חשוב לשמור על כל החלקים המקוריים ולהביא את הכרטיס במידה ויש תקלה עם החלקים המקוריים מורכבים.
מוצר תקול אשר הופסק ייצורו או לא ניתן לספק אותו תוך זמן סביר, רשאית החברה או לחילופין היבואן, לתת מוצר זהה שווה ערך וביצועים של חברה זהה או מוצר מתקדם יותר של אותה חברה או חברה זהה.


מוצר שיבדק ונמצא שנעשה בו שימוש לקוי - א. כח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר. ב. זדון או רשלנות של הצרכן, כולל שימוש בניגוד להוראות השימוש. ג. תיקון על ידי גורם שאיננו מוסמך ,יחוייב בדמי בדיקה ע"פ שיקול החברה.
מומלץ לגבות את ההדיסק הקשיח לפני מסירת המחשב או הכונן למעבדה ,אין אחריות על תוכן הדיסק.
אין אחריות על מאווררים , כולל מאווררים על ציפסט או כרטיס מסך.


אין אחריות על אוזניות. כולל אוזניות של נגנים.
מסכי LCD בעלי PIXEL פגום יוחלפו אך ורק בהתאם לתקנות יצרן ו/או יבואן.
פריט מחשב אשר תבוצע לו המהרה (OC) דינו כדין פגיעה בזדון במוצר ולכן תסור האחריות עליו באופן מיידי ללא כל הסבר או פירוט.
ביצוע המהרה היא באחריות הלקוח ובידיעתו בלבד .
אי איתור יצרן/יבואן - במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן/יבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה על 400 ש"ח, תחול אחריות על העסק המוכר והוא יכנס בנעליו של היצרן/יבואן.





מקור: http://www.noacomp.co.il/ShowPage.aspx?page=terms

עד כמה שראיתי, לא מצויינות כלל החרגות בנוגע לאחריות על מוצרים שונים, ולכן, לדעתי yaviny צודק בטענתו.
כמובן שאינני מתיימר לספק יעוץ משפטי אבל רצוי מאוד לפנות לגופים האחראים להגנת הצרכן - המועצה לצרכנות לדוגמא כדי להמשיך טיפול במקרה מול החנות.
_____________________________________
הראל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 05-03-2008, 19:57
  yaviny yaviny אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.03
הודעות: 556
אחריות של נועה מחשבים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי yaviny שמתחילה ב "אחריות של נועה מחשבים"

הנ"ל היה רק סופו של הסיפור. להלן עוד עובדות על המסלול שעברתי
1. הבחור ממנו קניתי הראה לי מדבקת אחריות על הכרטיס טען שנועה מחשבים מאד אמינים. בקשתי ממנו שימצא את הקבלה שלו וישלח לי בדואר אבל זה לא קרה ולא נידנדתי לו.
2. אני מחפש אותו היום. בטלפון הנייד שלו אין תשובה ובעבודה עונה אדם אחר.
3. צלצלתי לנועה וצינתי במפורש שאין לי קבלה. נאמר לי אין בעיה שלח בדואר. אם היו עוצרים אותי בשלב זה הכל היה נראה אחרת.
4. לאחר מספר ימים צלצלו אלי מנועה ואמרו שאכן הכרטיס מקולקל והוא יוחלף.
5. רק שבוע לאחר מכן צלצלו שוב והמנגינה השתנתה - תראה קבלה ואם קנית משומש אין אחריות.
6. כדי לקבל את הכרטיס חזרה הם ביקשו תשלום דמי משלוח. אין גבול לקטנוניות.
7. אין לי כוונה להתעסק איתם בבתי משפט.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:31

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר