לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 03-03-2008, 17:29
  dash 7 dash 7 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.07
הודעות: 187
נחיתה קשה

תראו את זה.מדהים שהמטוס שרד את פגיעת הכנף השמאלית בקרקע והצליח להמריא.
http://news.walla.co.il/?w=//1243541
הנה סרטון יותר ארוך:
http://www.jetphotos.net/news/index...1&c=1&tb=1&pb=1
לדעתי המטוס ניצל בזכות זה שהטייסים האלו מנוסים ומגיעם מחברת תעופה ברמה גבוהה (לופטנזה).
אני לא בטוח שטייסים בחברות פשוטות כמו ישראייר(בלי לפתוח פה לשטן) היו מצליחם לעשות דבר כזה עם הA320 שלהם.
אני מרחם על הנוסעים.לא נראה לי שיש מישהו שירד מהמטוס בלי בחילה.
אפשר רק לתאר מה עבר עליהם.
אם אנשים מתלוננים על הטיסות המזעזעות שיש לארקיע וישראייר בחורף לאילת(מערבולות,קפיצות,ברקים וכו') נראה מה יגידו על זה.

אם כבר אני מדבר על הטיסות של ארקיע וישראייר לאילת בחורף,יש הבדל ביכולת הטיסה של ATR בסערה לבין יכולת טיסה של דאש-7 בסערה? (לי נראה שכן כיוון שהדאש הגיע מקנדה ששם מזג האויר יותר קיצוני) וגם האם הנוסעים ירגישו הבדל בסערה בATR לבין ב753?

נ.ב אני אשמח לשמוע על חוויות שלכם מטיסות במזג אויר סוער (אני טסתי בATR-72-500 לשדה דב בזמן שהייתה סופה דרומית באילת וזה לא הדבר הכי נעים)

נערך לאחרונה ע"י dash 7 בתאריך 03-03-2008 בשעה 17:42.
חזרה לפורום
  #2  
ישן 03-03-2008, 19:55
  haboob haboob אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
דעתך לא רצינית
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dash 7 שמתחילה ב "נחיתה קשה"

ואם לצטט:
לדעתי המטוס ניצל בזכות זה שהטייסים האלו מנוסים ומגיעם מחברת תעופה ברמה גבוהה (לופטנזה).
אני לא בטוח שטייסים בחברות פשוטות כמו ישראייר(בלי לפתוח פה לשטן) היו מצליחם לעשות דבר כזה עם הA320 שלהם.

אין לי שום קשר לישראייר - אבל על בסיס מה בדיוק אתה קובע את דעתך? ומדוע ישראייר חברה לא רצינית? טייסים טובים תמצא בכל מקום ובכל חברה, ללא קשר למטוס עליו הם טסים, ולהיפך.
ודוגמאות יש למכביר.

אגב, טייס מנוסה באמת - לא היה משפשף את הכנף במסלול. טייס מנוסה באמת - היה הולך סביב מוקדם הרבה יותר או אולי אפילו לא מנסה לנחות.


ולגבי ההשוואה בין דאש ו-ATR בכל הקשור להתמודדות עם תנאי מז"א - אין שום קשר לעובדה שהדאש יוצר בקנדה (ואגב, מה השטח של קנדה? אתה יודע כמה אקלימים שונים שוררים בקנדה בכל רגע נתון?).
כל מטוס מיוצר לשימושים כאלה ואחרים והיצרן מנסה לקלוע לפלח שוק שלדעתו צריך את המטוס שלו ויהיה רווחי עבורו. מטוס שמיוצר בקנדה לאו דווקא נבנה עם יכולות ספציפיות שאין למטוסים אחרים בתחום ההתמודדות עם מז"א.
הדבר העיקרי שבדרך-כלל יגרום להבדלים ביכולות ההתמודדות עם מז"א הוא דווקא גיל המטוס. ככל שמטוס מיושן יותר כך הסיכוי שלא תמצא עליו כל מיני מערכות להתמודדות עם מז"א (החל מחימומי כנפיים וכלה במכ"מ מז"א).

ולגבי שאלתך האחרונה לגבי ההבדל בין ATR לבין 753 -
באופן עקרוני, ככל שמטוס כבד יותר וטס מהר יותר (למשל מהירות גישה גבוהה יותר) - כך הוא מושפע פחות מרוחות צולבות / רוחות משתנות בנחיתה.
וכמובן שיש עוד הרבה מאוד פרמטרים שמשפיעים על מידת ה"היחשפות" של הנוסעים לתנאי מזג האוויר.
_____________________________________
" Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. "


- Albert Einstein

חזרה לפורום
  #6  
ישן 10-03-2008, 09:00
צלמית המשתמש של PERE1
  PERE1 PERE1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.01.06
הודעות: 285
מידע לופטהנסה ומזג אויר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dash 7 שמתחילה ב "נחיתה קשה"

קודם כל רמה נמוכה של ביקורת.
ממתי אתה מומחה לנחיתות של חברות תעופה "רציניות"
נסיון הנחיתה כפי שהוא נראה בסרט היה לא במקום והיה צריך לוותר -הליכה סביב - מקדם יותר
בגבה בטוח ולא לאנוס את המטוס וכמעט להתרסק.
ביצוע ההליכה סביב אכן היה טוב - לזכותם.
טייסי ישראייר לא פחות טובים או מנוסים מאלו של לופטהנסה - לידיעתך.
צוות טוב - ולא חשוב באיזה חברה הוא טס - היה הולך סביב בגובה ולא מנסה את מזלו בתנאי גזירת רוח.
לגבי ATR במזג אויר - יתרון עיקרי מול ה DASH הוא היכולת לטפס בזמן קצר מעל למזג אויר בנתיב
בד"כ 20000 רגל יספיקו לפעמים 24000 די נדיר. בכל אופן לא נכנסים לענני CB בנתיב.
ה DASH בנוי חזק יותר והיות ומהירות השיוט נמוכה בהרבה הקפיצות מורגשות פחות אבל ימשכו לפעמים
זמן רב בגלל גבה טיסה ויכולת טיפוס מעל למזג האויר (מעל לשיכבה הפעילה)
נכון הוא שכנף ה ATR אוספת קרח מהר מאוד לעומת DASH אבל לנוסעים זה לא משנה בתנאי שהמטוס
ממשיך ליעד ובסוף נוחת בשלום.
מטוסי סילון אחרים יבצעו טיפוס מהיר דרך מז"א וכעבור 7-8 דקות יגיעו לאזור שקט יחסית, לפעמים זרם
סילון בגובה יגרום לסבל רב לנוסעים וגם למטוס.
מסוקים טסים מתחת למזג האויר - הכוונה מתחת לשכבת האויר הטורבולנטית.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:54

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר