21-03-2008, 22:09
|
|
|
|
חבר מתאריך: 27.01.02
הודעות: 11,262
|
|
א. "מילא ערביי ישראל" - אני מבין שעם טרנספר, עקרונית, אין לך בעיה... יפה.
ב. אם כך, מה ההבדל בין הערבים ממערב לקו הירוק לערבים ממזרח לו?
ג. במלחמות יש פליטים. את רוב ערביי יש"ע לא נצטרך לגרש. הם יעזבו מרצונם, כמו שאחיהם עזבו ב-1948 וב-1967.
ד. קיומם של ערבים ממערב לירדן מסכן את קיומה של מדינת ישראל. זה איום אסטרטגי בדיוק כמו הגרעין האירני, ואולי אף חמור ממנו, כי זה איום סמוי (הרי אף אחד לא יחשוש מערבים "תמימים", שבסך הכל חיים את חייהם פה...). אם אנחנו מעוניינים לקיים פה מדינה יהודית, היא חייבת להיות נקייה מערבים - בדיוק כמו שהפלסטינים דורשים מדינה נקייה מיהודים. עם זה, אני מניח, אין לך בעיה...
ה. כדי להגיע למטרה זו, עלינו להשלים את מהלך חלוקת ארץ ישראל, שבו החלו הבריטים ב-1922. מדינה יהודית, נקייה מערבים, ממערב לירדן, ומדינה ערבית, שבה אין יהודים, ממזרח לירדן.
ו. חלוקת ארץ ישראל המערבית אינה אפשרית, מכל בחינה. המדינה הערבית היא קטנה ואינה בת קיימא. המדינה היהודית קטנה, וגבולותיה בלתי ניתנים להגנה. לא תיתכן מדינה, לאורך זמן, שבירתה היא עיר ספר, הכבישים הראשיים שלה נמצאים במרחק צליפה מהגבול וריכוזי האוכלוסייה שלה נמצאים בטווח קסאם מהגבול.
ז. חילופי אוכלוסין, או אף טיהור אתני, הוא הליך מקובל בהיסטוריה האנושית, הליך שמצמצם סכסוכים (ואף מסיים אותם). כך היה בין טורקיה ליוון, כך היה לאחר מלחמת העולם השנייה באירופה, וכך היה במקומות נוספים. אין כל סיבה שלא ניישם את הרעיון הזה, שהוכח כמוצלח, גם כאן, ובמקומו נעדיף חלומות ואשליות, המתנפצים לנו בפנים.
ח. בלתי אפשרי חוקית: מדוע? מדוע אפשרי חוקית לגרש 8000 יהודים מבתיהם, אבל אסור לגרש ולו ערבי אחד? מה הופך אותם לחסינים?
ט. בלתי אפשרי בטחונית: מדוע? כל הזמן מפחידים אותנו באיזושהי ברית ערבית אדירה שתקום ותילחם בנו למען הפלסטינים. היא עדיין לא קמה, ואחרי נפילת עירק כבר לא תקום לעולם.
י. בלתי אפשרי מוסרית: מדוע? מה יותר מוסרי מהגנה עצמית? מה יותר מוסרי מהגדרה עצמית? מי שמתנגד לזכותנו לחיות כאן, שמתנגד לזכותנו לקיים כאן מדינה יהודית (ולא מדינת-כל-אזרחיה), מי שנלחם במוצהר כדי להשמיד אותנו - מה יותר מוסרי מאשר לסלק אותו מפה? נא לשים לב: לסלק, לא להשמיד.
י"א. מי שממשיך לדחות כל פתרון אפשרי, יישאר בסוף עם 2 אפשרויות בלבד: להשמיד את האוייב (ופה בהחלט מדובר על השמדה מוחלטת), או להישמד. אם נדחה כל פתרון כ"לא מוסרי" (או בכל תירוץ אחר) נישאר בסוף עם שתי האפשרויות האלה. אחת מהן היא בלתי אפשרית - ולכן, השמדתם של ערביי ישראל תהיה אז אפשרית, חוקית ומוסרית כאחד. אני מניח (ומקווה) שאין לך כל כוונה או רצון להגיע ליום הזה. גם לי אין כל רצון להגיע ליום הזה, בייחוד כשיש לו חלופות הומאניות ומוסריות, כמו הטרנספר.
_____________________________________
"אין טעם שהכבשים יקבלו החלטה בזכות הצמחונות, כל עוד הזאבים אינם שותפים להשקפה זו."
ויליאם ראלף אינג'
|