29-03-2008, 02:49
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי MONOCHROME שמתחילה ב "פרוייקט פסט-פוד: השוואת מודעה למוצר המתקבל בפועל"
יש כמה בעיות עם הנקודה שאתה מעלה, שחלקן שייכות אמנם לפרסום ולאוכל, אבל חלק לא קטן גם לצד טכני.
אתה לא יכול להשוות צילומי מזון מקצועיים כפי שאתה רואה בפרסומות, לצילום לא מוקפד ואפילו גורע מבחינה טכנית, של המוצר שאתה קיבלת.
תיאורתית, יש מצב טוב מאוד ששנינו נקבל את אותה המנה בורגר קינג, שנינו נצלם את האוכל, ובכל זאת שלי יראה מגרה יותר...
זה נכון מה שסירפד אמר בנוגע לחומרים שמשתמשים בהם לצילום... ספריים, דבקים, קיסמים, צבעים...
אני מודה שאפילו אני חטאתי פעם, ובצילום מזון נתבקשתי ע"י הלקוח לצבוע את המזון בגוון אחר (בפוטושופ).
אבל עדיין, כשאתה לוקח את המנה שלך לצילום, אתה משתמש בבצל ועגבניה טריים ולא עייפים (כפי שניתן לראות במנות שצולמו), אתה משתמש בתאורה נכונה, ציוד מקצועי מתאים, ידע מקצועי שנותן לתמונה אופי אחר לגמרי (לחיוב), וכמובן, אי אפשר לשכוח את הריטושים הפוטושופיים.
אז נכון, חלק מהמוצרים אכן נראים זוועה לעומת הפרסומות, אבל חלק לא נראו כל כך גרוע.
בנוגע לחוקיות - קשה לי להגיד שהפרסומות לא חוקיות. מצד אחד, אתה צריך להיות מספיק אינטלגנט בשביל לא להאמין לדרעק הזה (אגב, זה נכון לגבי כל דבר ולא רק מזון. זה נכון במיוחד בכל מה שקשור לתעשיית היופי [איפור וכו']), ובנוסף, אם אתה צלם טוב שיודע לצלם מזון כמו שצריך, אתה יכול לקחת גם מנה פשוטה של מקדונלד ולצלם אותה בצורה יותר מוצלחת מכפי שהוצג בפרסומת.
|