לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 02-04-2008, 21:16
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה

חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי ISHPUZ שמתחילה ב "עד כמה שידוע לי ההבדל הוא בשם..."

למקלע האמריקאי מתפסים (מה שלא תמצא בישראלי)

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
ישן 03-04-2008, 09:40
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי ISHPUZ שמתחילה ב "ולישראלי יש חתיכת צינור כיבוי..."

וידית פינג'ן בתור ידית הסתערות... ותחבושת אלסטית על הדורגל!

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 03-04-2008, 20:38
  kick_the_reverb kick_the_reverb אינו מחובר  

חבר מתאריך: 05.10.07
הודעות: 252
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "יש כמה הבדלים"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי סירפד
הדגם הנוכחי מסומן M240H והוא כולל כמה שיפורים בהשוואה למאג הצה"לי:
- מתפסים ומקרן, המשפרים את תפעול הנשק והבטיחות.
- סתרשף קצר יותר
- מסילות ARMS על מכסה הגוף והמתפסים, שמאפשרים
- התקנת כוונת אופטית ייעודית למקלעים (MGO), וגם
- התקנת סמן לייזר על המתפסים
- ידית דריכה מוגדלת
- קת משופרת, דומה בעיצובה לקת של Mk48 (דגם משופר של SAW)

בתערוכה בבסיס מיראמר השנה שיחקתי קצת ב M240, והמתפס בהחלט מקל על האחיזה (יותר טבעי מאחיזה בדורגלים). לא שאני מאגיסט מנוסה, אבל זכרתי את ההבדל הזה לעומת המאג שבצה"ל. אולי כספי סיוע יכולים לרכוש את ה-M240 (בשל היצור בארה"ב).
ישן 05-04-2008, 23:49
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון

חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,801
כוונת MGO
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי -mino- שמתחילה ב "אתה יכול להרחיב קצת על הכוונת הייעודית למקלעים?"

כוונת M145, מכונה בצבא ארה"ב MGO - קיצור של Machine Gun Optic (ובתרגום פשוט - כוונת אופטית למקלע). הכוונת מיוצרת ע"י ELCAN הקנדית (כיום חלק מקבוצת Raytheon האמריקאית), בעלת הגדלה x3.4 ושוקלת 700 גרם. למרות שלכוונת יש מבחר צלבים עבור רובים שונים, הדגם שנרכש ע"י צבא ארה"ב מיועד ספציפית למקלעי M240 ו-M249.

מה שמייחד את דגם הכוונת לשימוש במקלעים (M145C) הוא שאין צלב סטנדרטי אלא "סולם" של פסים אופקיים לירי מכוון לטווחים עד 1200 מטר. הסולם מואר ע"י LED המוזן מסוללה 3V (מופעל ע"י חוגה בת 11 רמות תאורה).

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הכוונת

תמונת הכוונת

ישן 06-04-2008, 12:48
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי TANK שמתחילה ב "מנצל את האשכול לשאלות נוספות ...."

m249,mk46 הם 5.56
mk48, M240 הם 7.62

בעוד שלמינימי מתייחסים בתור רוס"ר אוטומטי (או מקלע קל) ברמת החוליה, המקלע הבינוני מוצא את עצמו כחלק מכיתת/מחלקת מקלעים גדודית, או כמקלע סיוע מחלקתי.

ישן 08-04-2008, 06:59
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "ביטיס, מישהו בארה"ב שומע אותך?"

הוא נראה זהה. ואגב, לי לא היתה בכלל בעיה איתו, ולאחר שיפצור קל, הוא גם הגן יפה על הביצים...

ישן 07-04-2008, 20:13
צלמית המשתמש של zragon13
  zragon13 zragon13 אינו מחובר  

חבר מתאריך: 19.09.05
הודעות: 1,280
why is the neighbor's lawn always greener?
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי עומר מסינג שמתחילה ב "גם מעניין, שימו לב שבכל..."

Loose belts vs assault pouches

For years I read about how US soldiers complained that their standard way of carrying belts loose or in hard packs was problematic and that they should get a soft assault pouch like the British and Israelis used.

As a former part-time magist myself, I think that carrying belts loosly is sloppy when you are on the move and will cause jams. Belts are better for sustained firing positions. I would keep a single pouch on the gun and the rest of the ammo as belts. For quick reloads you can run the belt over the pouch and then stuff the belt in the slit/flap on the pouch if you have to move again soon

M240B "improvements
Most of the M240B additions add no real utility to the original MAG58 and just extra weight. I read several times of American soldiers complaining about it. Fact is that the USMC, which seems to be a little more sensible than the US Army, uses the M240G model which is almost the same as ours except it has the shorter flash suppressor.
http://www.lejeune.usmc.mil/soi/images/2.jpg

The only thing that I would add is a front hand guard - not like in the M240B, but in the place where the soldier is holding it here:
. This would make it easier to lift a hot gun in order to change positions, not necessarily for shooting. I used to think about creating one from an extra galil handguard

Of course a picatinny rail adaoptor on the top cover is a good idea. Maybe with the price of metals these days, they can finally take the unused SLS adaptor bracket off all the thousands of IDF MAGs and use the profits to pay for it.

תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:27

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר