לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #16  
ישן 29-04-2008, 18:01
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי Air Knight שמתחילה ב "אני לא אמרתי שכל הדלק נמצא..."

מיכלי דלק במטוסי קרב כמו הרעם והסופה מחולקים כך:
1. מיכלי דלק אינטגרליים - מיכלים שמובנים בתוך גוף המטוס והכנף. ב-F-16, למשל, כמעט כל החלק העליון של המטוס משמש כמיכל דלק (מחולק למחיצות שונות), ומהשרטוט שהובא כאן נראה שכך גם ברעם.
2. מיכלי דלק נתיקים (בידונים) - ניתנים להצמדה לכנפיים, ולעיתים גם לגחון..
3. מיכלי דלק תצורתיים (CFT) - מיכלים חיצוניים שניתנים להסרה, אך כשהם מורכבים הם למעשה "חלק מהמטוס". ברעם ובבזים (אלה שיש להם..) הם נמצאים בצידי כונסי האוויר. בסופה הם מעל הגוף, בחיבור בין השדרה לכנפיים.


התגובה הקודמת שלי היתה ליואב בן צוריה, שמתגובתו ניתן היה להבין שכל הדלק נמצא בכנפיים בלבד..

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:49

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר