לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 29-04-2008, 20:06
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי H.S שמתחילה ב "ועוד שאלה.. יש מצבים שהמשאבה..."

כן.

ז"א המשאבה יושבת על בלוק המנוע והצינור רדיאטור התחתון מחובר ישירות למשאבה.

תמונה של משאבת מים (מגוגל), החלק הקדמי בתמונה זהו החלק שיוצר את הסירקולצייה, והחלק האחורי שלא כ"כ ניאה בתמונה זהו הפולי(גלגלת) שמתחבר לרצועה שמסובבת את המשאבה

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.turnermotorsport.com/image/engine/engine_m50_h20pump_lg.jpg]



זאת משאבת מים שצינור הרדיאטור מתחבר אליה:

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://images.gmhightechperformance.com/tech/0611_ghtp_41_z+ls1_engine_build+water_pump.jpg]

החלק השחור בתמונה זה הפולי(בעברית גלגלת) שעל הפולי מתחברת רצועה שמסובבת את המשאבת מים

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 29-04-2008 בשעה 20:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 08-07-2008, 18:13
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי H.S שמתחילה ב "הבנתי .. יקיר ? .. התרמוסטט..."

תלוי במנוע, יש מנועים שהטרמוסטט מונע את היציאה מהבלוק, ויש מנועים שהטרמוסטט מונע את הכניסה לבלוק.

בכל מיקרה תמיד הרדיאטור ומעברי המנוע יהיו מלאים בנוזל קירור ללא קשר לטרמוסטט.

אתן לך הסבר טוב יותר לאופן פעולת הטרמוסטט:
הטרמוסטט הוא חלק מתכתי שסותם את מעבר הסירקולציה של נוזל הקירור בין המנוע לרדיאטור, כאשר המנוע קר.
שהמנוע מתחיל להתחמם הנוזל קירור גם מתחמם, בתוך הטרמוסטט יש שעווה מיוחדת שנמסה בטמפ' מסויימת (תלוי איזה איזה מנוע לכל מנוע מותאם טרמוסטט), כאשר נוזל הקירור מגיע ל85-80מעלות(בדרך כלל), הטרמוסטט מתחמם והשעווה נמסה בתוך הטרמוסטט, עם החום השעווה מתרחבת ופותחת את הטרמוסטט שלמעשה הוא שסטום שניפתח בחום, שהטרמוסטט ניפתח נוצרת סירקולציה מלאה בכל מעברי המים במנוע לבין הרדיאטור, כאשר נוזל הקירור מתקרר השעווה בטרמוסטט מתכווצת חזרה ומתקשה ושוב הטרמוסטט ניסגר.

למשל בנסיעה מהירה כ80 קמ"ש המנוע מתקרר ולכן הטרמוסטט ניסגר כדי שהמנוע לא יתקרר יותר מידי.

חשוב לשמור על חום מנוע תקין (ברוב המנועים 90מעלות) מנוע שעובד על קר צורך הרבה יותר דלק,המנוע לא סוחב טוב, בנוסף נוצר בלאי מוגבר.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:26

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר