לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 12-05-2008, 05:13
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי g3n3tic.eye שמתחילה ב "האינטרנ מתנתק כ-ל ה-ז-מ-ן !!"

מודם USB זה בדרך כלל זבל

בהנחה שהמודם הוא בהשאלה מבזק, תוכל פשוט לדרוש שיחליפו לך אותו למודם רשת בגלל כל הבעיות (בטלפון 1-800-340-340). אם משום מה החוצפנים חושבים על לנסות להגיד לך "לא", או לנסות לחייב אותך להתחבר אליהם לתקופה מסויימת, תזכיר בבקשה לנציג היקר בצד השני של הקו, שבחברה המתחרה, הוט, מקבלים בברירת מחדל מודם רשת, ואתה מתכוון שבעייתך תיפתר כך או כך; בהנחה והם ע-ד-י-י-ן מסרבים, תבקש לקבל הליך ניתוק מלא (למי להודיע, כמה זמן מראש צריך להודיע, לאיפה צריך להחזיר את הציוד, וכו') כי אתה רוצה לעבור להוט... זה כבר יעשה את העבודה. אם איכשהוא זה בכל זאת לא עשה את העבודה, אולי כדאי שבאמת תעבור להוט...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:57

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר