17-05-2008, 00:22
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
1. הסבה לגז ניתם לעשות כמעט לכל המכוניות.
2.ההסבה כוללת, בלון גז,ציונרות,מזרקים(קודחים בסעפת יניקה),מחשב ניהול של הגז, חיווט וכניראה עוד כמה דברים כמו שקע תדלוק חיצוני או אפשר פנימי ישר מהבלון גז.
3.כמעט ואין שינוי אבל יש ירידה קלה בביצועי הרכב.
4. עלות ההסבה משתנה בהתאם לסוג המערכת יש כמה סוגים שמעתי שההולנדית הכי טובה.
5. לא יודע כמה פול אבל זה בערך 3.5ש"ח ל"ליטר" אם משווים לבנזין.
עוד כמה מילים:
יש מכוניות שכתוצאה מההסבה השסטומים במנוע מתחילים להרעיש ולהשרף(עפ"י שמועות מאנשים שביצעו הסבה)
מחיר הגז כרגע זול מאוד והתחזית היא שהוא עלול לעלות בפתאומיות כתוצאה מההיענות של האנשים לעשות הסבה כזאת.
יש לדלק נוזלי עוד הרבה תפקידים חוץ מלהישרף, כמו לשמן את השסטומים, גז למשל הוא לא נוזלי והמנוע עובד "על יבש" לכן השסטומים לא יקבלו קירור ושימון עם גז.
אני לא ממליץ להתקין מערכת כזאת כי:
1. עלות המערכת יקרה, ובשביל לכסות את העלות צריך ליסוע המון ברכב כדי לקבל את "ההחזר" מהחיסכון.
2.אם יש תקלה לא כל מוסך יודע להתעסק עם זה ורוב המוסכים ידחו אותך ולא ירצו לטפל ברכב.
3.שמעתי שיש למערכת תקלות שכל שנה צריך ללכת למכון ולכוון אותה אחרת הביצועים ברכב ירדו.
4. אין בכל מקום תחנה לתדלוק.
5. כדי להתניע את המנוע תצטרך עם "דלק נוזלי" ואחר כך לעבור למצב "גז".
6. בלון הגז וכל המערכת מוסיפים משקל לרכב
7.ליסוע עם בלון גז לדעתי זה מסוכן מאוד, יש חניונים שאסור להיכנס עם מערכת כזאת.
יש עוד מלא אבל זה רק חלק.
תשקול שוב אם לעשות הסבה כזאת, כל מה שכתבתי זאת רק דעתי ואין לזה שום סמכות.
יקיר.
נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 17-05-2008 בשעה 00:28.
|