לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 20-05-2008, 17:43
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,199
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי DangBang שמתחילה ב "[עבודת מחקר] השפעותיו של המטוס על הכלכלה"

שאלה טובה.
ראשית- באיזו רמה- תיכונית? אקדמית?
וושנית- באיזה תחום: בישראל? בעולם? מבחינת סחר? מבחינת עלות? מבחינת הכנסה ממכירה?

אני חושב שבמובן הרחב ביותר, מטוס הקרב תרם להתאגדות בגושים מדיניים ומסחריים.

- מטוס הקרב תופס מקום מרכזי בלחימה; לדעתי, מאז מלחמת העולם השניה בכל מלחמה "סדירה" ניצח הצד בעל העליונות האווירית.
- מטוסי קרב ומערכות נ"מ הן המערכות המורכבות ביותר בשדה הקרב והן היקרות ביותר לפיתוח ולרכש (פרט למערכות גרעיניות וימיות- תחומים בהם ממילא רק למדינות ספורות יש שאיפות); כיום רק מדינות ספורות מייצרות מטוסי קרב ומערכות נ"מ מתקדמות- וממילא יתר המדינות מוצאות את עצמן תלויות בהן, ומצורפות לגוש המדיני והמסחרי שלהן.

דוגמא טריויאלית היא ישראל, שמייצרת טנק מערכה מעולה אך התקשתה לייצר גם מטוס קרב מתקדם- ולכן (בין היתר) היא תלויה בארה"ב.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:07

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר