06-11-2004, 15:42
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.10.04
הודעות: 66
|
|
תראה יש בגלגלים עקרון
שנקרא -1 +1, משמע: בטווח החוקי, אם תרצה לשנות את גודל הג'אנט, אם הוא 15 אינצ' והצמיג הוא 75 מ"מ, אתה יכול להעלות את קוטר הג'אנק ל16 ולהוריד את עומק החתך ל50 או לחלופין לשים ג'אנט 17 ולהוריד את עומק החתך של הצמיג ל 25 (יש כזה בכלל???), לא משנה הבנת את הרעיון, אבל בעקרון לא אמורה להיות בעיה אם שינוי קוטר ועומק חתך, הבעיה היא כאשר את מגדיל מעבר למסגרת ה"טבעית" של הגלגל מהמפעל, אז כבר צריך לשנות את הכוונון של הספידומטר מכיוון שגלגל שעובר את הסטנדרט, מסתובב בסיבובים גדולים יותר, ואז זה משנה את את הקריאה של הספידומטר
יש כאן כמה לינקים לאתר אם תוכנות שיעזרו לך בנושא.
http://www.max-tuning.com/tools/index.aspשתי התוכנות הראשונות מיועדות לך
_____________________________________
Your signature did not follow Fresh's signatures policy, therefore it was automatically erased. Please see the E-Mail which has been sent to you, to learn how to fix this.
|