לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 05-11-2004, 12:02
  club-man club-man אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.10.04
הודעות: 41
שלח הודעה דרך ICQ אל club-man
עזרה שאלות בנושא שיפורים קוסמטיים לרכב

שכנעתי את אבא שלי לשפר את האוטו, אבל יש שתי בעיות , אחת קטנה ואחת גדולה. הראשונה היא שאמרו לאבא שלי במוסך של umi שאם שמים ג'אנטים גדולים ממה שבא מהמפעל זה עלול להשפיע על המנוע ולגרום לרטט או משהו כזה. הכיוון שלי הוא ג'אנטים 19" -המאליבו זה אוטו יחסית גדול. הבעייה המרכזית היא שאבא שלי לא סומך על המוסכים בארץ שהם מוכשרים דיו לעשות שינויים ברכב- הכוונה היא שיהיה צרך בכיוון מחדש של המתלים וכו'.

זאת המטרה-

http://hotrod.com/featuredvehicles/...image_large.jpg

הג'אנטים יובאו מחו"ל, ועוד צריך לבחור בודי קיט -אבל הכל תלוי אם זה חוקי וזה לא יפריע לבטיחות של הרכב. אבל זה הכיוון....אהבתם? עכשיו תנסו לעזור- עד כמה ישפיע הג'אנט על הנסיעה? האם זה חוקי? והאם יש מוסכים מקצועיים בארץ שמתעסקים בזה?

מצ"ב קישור לכתבה המלאה וכל השינויים שנעשו ברכב שבתמונה-
http://www.hotrod.com/featuredvehicles/47348/
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 05-11-2004, 12:47
צלמית המשתמש של Discover
  Discover Discover אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.11.01
הודעות: 6,813
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי club-man שמתחילה ב "שאלות בנושא שיפורים קוסמטיים לרכב"

בשביל לשנות את הג'נט אתה צריך לקבל אישור מהחלקה הטכנית של UMI, להחליף את הג'נט ואז ללכת למשרד הרישוי שיעדכנו את זה ברשיון הרכב.
(בלי אישור של UMI או פרוטקציות במשרד הרישוי אתה יכול לשכוח משינוי בצורה חוקית)

בקשר לבודי-קיט, יש הרבה מגבלות בארץ על דברים כאלה..
הייתי מציע לך ללכת למישהו שמבין בנושא מעבודה ביום-יום, ולא להסתמך על שמועות.
יש סדנא שקוראים לה "שוקי דרים קארס" הבןאדם מבין בנושא ויודע מה מותר ומה אסור, ודואג לסדר את זה ברשיון רכב.

אני לא יודע מה הג'נט המקורי של הרכב שלכם, אבל אני מניח שהוא באיזור ה15-16 אינץ.
קפיצה כזו מ15-16 ל19 היא קפיצה מטורפת, מוגזמת ותפגע בביצועים וביציבות של הרכב.
ממש לא מומלץ לעשות דבר כזה לבד - אלה בהתייעצות עם בןאדם שמבין בנושא.
_____________________________________
2007 Porsche 911 Carrera 4S Coupe (White)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 06-11-2004, 15:42
צלמית המשתמש של lowrider
  lowrider lowrider אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.10.04
הודעות: 66
תראה יש בגלגלים עקרון
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי club-man שמתחילה ב "תודה-"

שנקרא -1 +1, משמע: בטווח החוקי, אם תרצה לשנות את גודל הג'אנט, אם הוא 15 אינצ' והצמיג הוא 75 מ"מ, אתה יכול להעלות את קוטר הג'אנק ל16 ולהוריד את עומק החתך ל50 או לחלופין לשים ג'אנט 17 ולהוריד את עומק החתך של הצמיג ל 25 (יש כזה בכלל???), לא משנה הבנת את הרעיון, אבל בעקרון לא אמורה להיות בעיה אם שינוי קוטר ועומק חתך, הבעיה היא כאשר את מגדיל מעבר למסגרת ה"טבעית" של הגלגל מהמפעל, אז כבר צריך לשנות את הכוונון של הספידומטר מכיוון שגלגל שעובר את הסטנדרט, מסתובב בסיבובים גדולים יותר, ואז זה משנה את את הקריאה של הספידומטר

יש כאן כמה לינקים לאתר אם תוכנות שיעזרו לך בנושא.
http://www.max-tuning.com/tools/index.aspשתי התוכנות הראשונות מיועדות לך
_____________________________________
Your signature did not follow Fresh's signatures policy, therefore it was automatically erased. Please see the E-Mail which has been sent to you, to learn how to fix this.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 07-11-2004, 06:09
  GibsonLP GibsonLP אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.03.03
הודעות: 97
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי lowrider שמתחילה ב "תראה יש בגלגלים עקרון"

בעיקרון על כל אינטש שמוסיפים לקוטר הגאנט מורידים 10מ"מ מגובה הצמיג.
אם יש לך צמיג 205/55R16 ואתה רוצה להגדיל את קוטר הג'אנט ל17", תצטרך להחליף את הצמיג ל 205/45R17.
אם תרצה 19" אז תצטרך 205/25R19.

וכו'.


בעיקרון - הקוטר הסופי של הגלגל כן משתנה אבל בצורה יחסית זניחה.
לגבי החוקיות - זה לא מדוייק: רק מידה שמאושרת ע"י היבואן נחשבת לחוקית. גם אם אתה שומר על הקוטר של הגלגל ע"י הורדת גובה הצמיג - עדיין יהיו לך בעיות אם העניין לא מאושר ע"י היבואן.

לגבי ההשפעה - מבחינת ניהוג - צמיג בעל חתך נמוך טוב יותר בפניות. אבל יש גם חסרונות - הצמיג רגיש יותר ועלול לקבל תקר במקום שצמיג עם חתך גדול יותר יעבור בלי בעיה.(במיוחד אם חסר אוויר! בצמיגים בעלי חתך נמוך חובה לבדוק אוויר לעיתים תכופות יותר).

לגבי מה שהמוסכניק אמר: ממש בולשיט.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:15

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר