לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 14-06-2008, 19:55
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "כדאי לגשת לטסט ככה עם האגזוז..."

גם אם הבוחן יעביר אותך מתחת לבור אתה תכשל בזיהום אוויר, כי בורח גזי פליטה וזה משבש את הקריאה של גזי הפליטה.

תתקן את זה.

פנה לאגזוזן ותתייעץ איתו, אתה יכול לתקן רק את החלק הרקוב, רק קח בחשבון שלא תוכל לדעת כמה זמן זה יחזיק , ואם זה יהיה לך שווה לתקן במידה ואחרי מן מה כל הדוד יתפרק.

חבל לחכות פעמים בתור, ולשלם שוב על בדיקה נוספת, תקן את כל מה שנמצא כלא תקין ועלול להכשיל אותך, שתהיה מוכן תיגש לטסט.

יש אנשים שמתקנים בצורה חאפרית רק כדי שיעברו טסט ולא חושבים קצת על ההשלכות.
למשל צמיגים, יש כאלה שמכשילים אותם בטסט על צמיגים, ואז הם קונים צמיג משומש שמרוח בשמן מנוע כדי שיראה חדש, אוקי זה יעבור טסט כי זה רק ניראה חדש, אבל מה עם הבטיחות?, שיום אחד הצמיג עלול להתפקע ולגרום לתאונה חמורה.

אגזוז חשוב לא פחות מצמיגים, אתה יודע שגזי הפליטה שנפלטים מאמצע האגזוז חודרים לתא הנוסעים? וזה מסוכן לנשימה ועלול ליגרום לשיתוק ואף מוות, לא מזמן קרה מיקרה בארץ, שגזי הפליטה חדרו לתא הנוסעים וזוג שהיו ברכב מתו במקום.

אני מדבר בכללי ולא ספציפי אליך, שלא להזניח דברים חשובים ברכב, טסט נועד לאתר ליקויים בטיחותיים וחשובים ברכב, וצריך להתייחס לזה כמשהו אישי ולא רק העיקר "יופי עברתי טסט".

יש לך חור באגזוז וגזי הפליטה כעט חודרים לתא הנוסעים, קח בחשבון שזה מאוד רעיל לנשימה, גם אם יעבירו אותך עם החור הזה טסט, אתה עלול לסבול מזה.

בהצלחה בטסט וקחו בחשבון את מה שרשמתי.

איזה רכב יש לך? כדי שאוכל להעריך את עלות החלפת הדוד/תיקון החלק הרקוב.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 14-06-2008 בשעה 20:05.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 16-06-2008, 02:13
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "[b][color=red]**אין צורך..."

אם יש לך חור במערכת הפליטה שום תוסף קסמים לא יעזור לך.

אחרי תיקון החור אתה יכול לירכוש תוסף גולד לייבל כדי לעבור בטסט.

אם הערכים גבוהים מידי ויש בעיה התוסף לא יעזור, תיכשל ותיצטרך לתקן את הגורם לזיהום האוויר במכון להזרקות/מוסך.

K44 נועד לנקות פיח, אני לא יודע כמה הוא אפקטיבי בשביל לעבור טסט, מרוקנים גולד לייבל לחצי טנק דלק כמו בהוראות, נוסעים עד שהמיכל יתרוקן(לא עד הסוף!) , מתדלקים ומגיעים לטסט אחרי נסיעה של לפחות 40ק"מ כדי שהמנוע יהיה בטמפ' עבודה וגם הממיר קטליטי.

תשתדל להשאיר את הרכב מונע בזמן שאתה ממתין לתורך בבדיקה, כדי שהמערכת פליטה תתחמם, שמערכת הפליטה חמה יש סיכוי טוב יותר לעבור, מערכת פליטה קרה(אני מדבר על הממיר קטליטי) שהוא קר הוא לא מתפקד כמו שצריך.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 17-06-2008, 00:50
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "ועוד משהו: לא אמרת לי כמה..."

נכון שחכתי, ממיר קטליתי זה כמו דוד אגזוז קטן המותקן מתחת לרכב על צנרת הפליטה(אגזוז) ותפקידו לסנן את הגזים הרעילים הניפלטים מהאגזוז.

זה למעשה דוד אגזוז קטן, ובתוכו כמו כוורת של דבורים, הגזים עוברים דרך הכוורת הזאת, רוב הגזים הרעילים ניספגים בכוורת, וזה מפחית את זיהום האוויר.

ממיר קטליתי מותקן ברכבים מוזרקים, חלה חובת ממיר בכל רכב מעל שנת 95 כולל 95.

בלי ממיר יהיה קשה ואף בלתי אפשרי לעבור טסט.

מחיר הדוד שאתה צריך כולל עבודה בסביבות ה600ש"ח, אפשר למצוא יותר זול.

אם יוצא עשן מהחור הזה באגזוז מן הסתם, אז לא תעבור טסט הבוחן יכשיל אותך.
אם אתה רוצה לחסוך, לך לאגזוזן תתקן את החלק הרקוב וזה יעבור טסט, תיקון יעלה בסביבות 250-300ש"ח תלוי מה עושים בתיקון.

לגבי הצירייה, מידי פעם בדוק שלא חסר שמן גיר כי אם יש נזילה מהצירייה אז מפלס שמן בגיר מתחיל לרדת.

לפני שאתה ניגש לטסט תנקה טוב את האיזור של הנזילה שיהיה נקי.
צריך להחליף מחזיר שמן של הציריה כדי שלא תהיה נזילה/הזעה.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 17-06-2008 בשעה 08:46.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 21-06-2008, 06:29
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "עוד משהו אחרון ואני לא אציק..."

למרות שהרכב אוטומט ניתן למשוך את ההילוך ע"י לחיצה חזקה על הגז והגיר לא יחליף הילוך ותשמעי את המנוע "צורח".
במקום לעשות זאת תוך כדי נסיעה תוכלי לעשות זאת בחנייה ללחוץ על הגז כאשר ידית ההילוכים על P, פשוט לתת כמה "מכות" גז חזקות, יש לעשות זאת רק כאשר המנוע בטמפ' עבודה!.

לא לעשות זאת כאשר המנוע קר!

מידי פעם זה טוב, על בסיס קבוע בכלל לא.

שאת משתמשת בתוסף תסעי רגיל, ואת יכולה(רצוי ולא חייב) בחנייה שתלחצי על הגז קצת חזק לזמן קצר, ללחוץ על הגז חזק למשל 2 שניות, להרפות ושוב ללחוץ 2 שניות ולהרפות, ככה כמה פעמים.

אני יסביר לך משהו שהוא לא קשור לתוסף בקשר למשיכת הילוך באוטומט.

נניח ואת בעליה קשה ואת מרגישה שהרכב לא סוחב- מה עושים?

לוחצים על הגז חזק במכה(לא עד הסוף) ותרגישי שהגיר מוריד הילוך והמנוע עובד בסל"ד גבוה, הרכב יסחוב הרבה יותר חזק ויאיץ מהר יותר, ושרוצים להעביר הילוך גבוה יותר (לחזור למצב רגיל) מרפים את הרגל מהגז.

אם את רוצה ללמוד לעשות זאת בקשי ממישהו שילמד אותך לעשות "קיק-דאון" כי קצת קשה לי להסביר דרך המסך של המחשב.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 23-06-2008, 13:14
צלמית המשתמש של ssehs
  ssehs ssehs אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.05.04
הודעות: 1,991
שלח הודעה דרך ICQ אל ssehs
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "חור באגזוז-להחליף את כל הדוד?"

אחרי הכל מקווה שיקיר עזר לך
אני למשל שמתי אגזוז חדש כולל דוד והכל להונדה שלי
בעלות של 577 שקל כולל עבודה (והכל מהניילונים)

עדיף לך להשקיע 500 שקל ולהיות רגועה כל התיקונים על דוד רקוב יהרסו
לא כדאי לתקן ובחודשים הקרובים שוב לשים 500 שקל על קניית אגזוז חדש..


ולגבי הזהות שלך אישה או גבר לא קשה לדעת אם קוראים נכון את השם משתמש..!
**צונזר*

עריכת ההנהלה: אם יש לך בעיה כלפי הניהול שלי תוכל לפנות למנהלים הראשיים של האתר.
לא שמתי לב שהיא בחורה, ציינתי זאת, התנצלתי ואני חושב שזה מספיק, לא צריך לעשות מזה עניין גדול.
יקיר.

אחרי הכל בהצלחה!
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.fresh.co.il/vBulletin/image.php?u=30777&dateline=1238685249]


נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 23-06-2008 בשעה 15:08.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 30-06-2008, 17:18
  משתמשת נקבה galitsaka@walla.com galitsaka@walla.com אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.06.08
הודעות: 52
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "אם יש בעיה תחזרי אליו כמו..."

בגלל שהוא הוריד לי במחיר אז זה בלי חשבונית בלי קבלה ובלי שום אסמכתא אחרת.
היום נכנסתי למוסך אחר בגלל נזילת שמן שיש לי וכשהרימו את האוטו על הליפט שמתי לב שהאגזוז לא חדש כולו רק חלק ממנו ואז התקשרתי לאגזוזן והוא אמר שהוא החליף רק את החלק האחורי והאמצעי ומה שנשאר הוא בסדר ולכן לא החליף אותו, אני הייתי בטוחה שהוא החליף את כל הדוד קומפלט.
יש לי עוד שאלה בנושא אחר: היום במוסך אמרו לי שהלך המחזיר שמן ולכן יש נזילה, הוא נתן לי הצעת מחיר של 580 שח כולל החלפת השמן וכולל עבודה ומע"מ. יש למישהו מושג כמה אמור לעלות מחזיר שמן כזה? בכל אופן אני לא מתכוונת לחזור אליו, כי הוא התעצבן שהלכתי. אני רוצה לבדוק בעוד מוסך, אז אני רוצה לקבל אינדיקציה לגבי המחירים פחות או יותר כדי שלא יעבדו עליי במוסך מחר.
תודה.
_____________________________________
גלית


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 30-06-2008, 18:15
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "בגלל שהוא הוריד לי במחיר אז..."

יש כמה מחזירי שמן במנוע.

אם זה מחזיר שמן בין הגיר למנוע יש צורך בפירוק הגיר והחלפת המחזיר, 580 ש"ח זה בלי כסף אם זה המחזיר בין הגיר למנוע.

שהחלפתי את המחזיר שמן ברכבי במוסך מורשה דרשו 1500ש"ח והיה צורך בפירוק הגיר.

האם ידוע לך איזה מחזיר שמן נוזל? אמרו לך?

כדאי לתקן את זה בהקדם כי המנוע מאבד שמן, ויום אחד השמן יתרוקן ומחוסר תשומת לב לזה המנוע ישבוק חיים.

דוד אגזוז זה רק חלק באגזוז ולא כל האגזוז.

בקרוב אני יעלה תמונה של דוד אגזוז כדי שתביני מה החליפו.
אם הצינורות של האגזוז במצב טוב אז לא מחליפים אותם, בכל מיקרה אם צריך להחליף אותם צריך לשלם עוד כסף כי זה חלק ניפרד.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 30-06-2008, 19:21
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "לא אמרו לי איזה מחזיר שמן זה,..."

הבנתי, אם זה מחזיר שמן של הצירייה אז המחיר הוא סביר, אפשר לקבל הנחה אם מבקשים יפה.

אם מחזיר שמן של אחת הציריות נוזל, זה אומר שגם השני בדרך(יש 2 ציריות) ויש להחליף את 2 המחזירי שמן של הציריות ביחד ולא רק אחד.

החלפת שמן מנוע+פילטר שמן(חובה להחליף את הפילטר) יעלה כ200-250 ש"ח בתנאי שישתמשו בשמן נורמלי ולא שמן מאיכות זבל, פילטר שמן רוצוי מאוד מקורי ולא חליפי.

לפני שתבצעי את ההחלפה בררי ואפילו בטלפון מאותו המוסך שהיית איזה מחזיר שמן נוזל, תחזרי עם תשובות לגבי המחזיר שמן ונוכל לייעץ לך טוב יותר לגבי המחיר.

ובררי איזה שמן מחליפים, שמן גיר או שמן מנוע.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 01-07-2008, 18:37
  משתמשת נקבה galitsaka@walla.com galitsaka@walla.com אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.06.08
הודעות: 52
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "הבנתי, אם זה מחזיר שמן של..."

הייתי היום במוסך אחר ואמרו לי שאני לא צריכה להחליף שום מחזיר שמן, יש נזילה קטנה מאוד ולא צריך להשקיע עכשיו, זה מה שאמרו וגם אמרו שביום של הטסט או יום קודם אני אבוא וישטפו לי את המנוע. החליפו לי שמן אחר (שמן גיר או שמן הגה אחד מהשניים, לא זוכרת) וגם פילטר אבל נראה לי שזה פילטר אויר לא שמן. אמרתי לו גם שיש לי רעש מהברקסים, אז הוא בדק והחליף לי ברקסים מקדימה. כל הסיפור הזה עלה לי 750 ש"ח, הוא המליץ לי להחליף גם פלגים בעלות 100 שח אז נראה לי שאני אחליף את זה ביום שאני אבוא לשטיפה של המנוע.
נהיה לי כבר כאב ראש מכל המוסכים האלה.
עוד שאלה: שאלתי במוסך איפה זה הקרבורטור אז אמרו לי שאין לי קרבורטור, זה הגיוני?
ועוד שאלה: כשפתחתי את המכסה מנוע היום לבדוק מים אז המיכל של המים היה מלא לגמרי עד הסוף ואני לא זוכרת שהוספתי מים לאחרונה, מה אפשר לעשות ואיך נוספו לי מים למיכל?
_____________________________________
גלית


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 01-07-2008, 20:16
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "הייתי היום במוסך אחר ואמרו לי..."

יש מנוע מוזרק ויש מנוע עם קרבורטור.

מנוע מוזרק זה ללא קרבורטור, יש מחשב ניהול מנוע ברכב שהוא מחליט כמה דלק להזריק למנוע.
מותקנים במנוע מזרקים חשמליים(אינג'קטורים) שמופעלים ע"י מחשב ניהול מנוע.
מכיוון שאתה בחורה אני ממעיט בהסבר מפורט ומסובך.

ברכבך קיים מיכל עיבוי, זה מיכל שקוף שבו ממלאים את המים(נוזל קירור), שהמנוע חם יש לחצים במערכת הקירור והלחץ עובר למיכל העיבוי, ז"א הנוזל קירור תופס יותר מקום שהוא חם ובמקום שיהיה לחץ חזק במערכת הקירור, אז חלק מנוזל הקירור עובר למיכל העיבוי(המיכל השקוף) , שהמנוע קר הלחץ יורד והנוזל קירור חוזר חזרה למנוע כי אין לחץ.
שהמנוע יתקרר תיראי את מפלס נוזל הקירור בדיוק כמו שראית בהתחלה(נמוך מהקיים).
גם פה הסברתי בדרך פשוטה וקלה כדי שתביני.

לסיכום בודקים נוזל קירור (מים) רק כאשר המנוע קר לחלוטין, רצוי בבוקר לפני ההתנעה.
גם שמן בודקים רק שהרכב לא נסע במשך הלילה ובבוקר בודקים.

לעולם אין לפתוח את פקק הרדיאטור כאשר מנוע חם!.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 02-07-2008, 00:25
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "גם כשחשבת שאני גבר, הבנתי את..."

נתחיל במפלס נוזל הקירור, שהמנוע יהיה קר בדקתי את כמות נוזל הקירור במיכל העיבוי אם חסר תוסיפי עד קו הF, שהמנוע חם אל תתייחסי לגובה נוזל הקירור במיכל העיבוי(חייב שיהיה תמיד נוזל קירור), כמובן שהמנוע חם במיכל עיבוי יראה שיש מעל קו הF וזה תקין ואין ממה להיבהל.

במיכל עיבוי תמיד צריך להיות נוזל קירור אבל בודקים רק שמנוע קר לחלוטין.
שהמנוע יהיה קר בדקי, אם חסר תוסיפי.


אני לא יודע אם המחיר יקר כי אני צריך לדעת בדיוק מה החלפו איזה שמן,איזה פילטר?
לכל פילטר, שמן או כל חלק אחר יש מחיר משלו לכן זה חשוב לדעת מה הוחלף.

החלפת פלאגים בעלות 100ש"ח זה בסדר גמור.

בדקי בחשבונית מה פירוט החלקים ומחיר העבודה.

שיטפת מנוע - ביפירוש לא! שטיפת מנוע אינה רצויה כלל, ועושים שטיפה רק אם ממש כל המנוע מוצף שמן ואין ברירה, וגם אז צריך לינקות במאמצעי זהירות, כמו לעטוף עם ניילון רכיבים חשמליים, לאחר השטיפה יש לידאוג שהפלאגים,חוטי ההצתה ומכסה המפלג ייבשים לחלוטין, אחרת המנוע עלול לא לעבוד כמו שצריך, ואפילו לא לעבוד ביכלל ואפשר להיתקע, לאחר שטיפת המנוע עלולים לצוץ כל מיני בעיות במערכת החשמל ובמנוע בכלל.

אם הנזילה היא בחלק התחתון של הרכב כמו מהצירייה או בין הגיר למנוע אפשר לבצע שטיפה חלקית רק של האיזור המלוכלך בזהירות.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 02-07-2008, 19:50
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "באמת בבוקר היה חסר מים..."

אם המים ניראים חומים זה מאוד חמור, והייתי מציע שתפני למוסך כדי להחליף נוזל קירור, מנוע שעובד עם מים מהברז נאכל מהר מחלודה ושאר משקעים.

אסור שיהיה נוזל קירור מעל קו הF! (שהמנוע חם זה בסדר)

כי שיהיה לחץ אז לא יהיה לנוזל קירור מקום במיכל עיבוי ומה שיקרה זה או שהמיכל עיבוי יתפוצץ או שהפקק יפתח והמים יגלשו.

האם את משתמשת בנוזל קירור יעודי (מים ירוקים) או מים מהברז?

אם את משתמשת במים מהברז זה ביכלל לא טוב וכדאי לפנות בהקדם למוסך לבצע החלפה אחרת יהיו סתימות והמנוע יתחמם,וחוץ מזה המנוע עלול להאכל וזה יעלה יקר לתקן..

האם המנוע מאבד מים ואת כל כמה ימים צריכה להוסיף?
אם כן אז יש לך נזילה או שהמנוע שורף את המים כי אטם ראש ניפרץ
האם המנוע מוציא עשן לבן?

עלות החלפת נוזל קירור כ100-200ש"ח תלוי איזה נוזל קירור..

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 03-07-2008, 00:38
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 38 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "מה זה קו ה-F ? אני ממלאת מים..."

F זה קיצור של המילה FULL באנגלית (פול).

צריך להיות על המיכל עיבוי 2 קווים קו MIN (מינימום) וקו עליון F (פול).

צריך שיהיה בין קו הMIN לקו F.

אסור שיהיה מתחת לMIN ומעל לF.

לא מים מזוקקים ולא מהמזגן, רק נוזל קירור יעודי, ואם המנוע חדש אז ביכלל חבל מאוד לא לשמור עליו..

צריך להוסיף נוזל קירור בדיוק כמו שיש לך עכשיו במנוע(אי אפשר לדעת איזה חברה שמו לך), לא מומלץ לערבב סוגים שונים של נוזל קירור.

אם יש לך במנוע נוזל קירור (נוזל בצבע ירוק או כחול או אדום) אז אפשר להוסיף מים מהברז(מותר להוסיף מים מהבר לנוזל הקירור הקיים) אם חסר.

אם יש במנוע מים רגילים (בצבע שקוף) זה לא בריא למנוע ואם את במצב כזה, פני למוסך להחלפת המים לנוזל קירור ייעודי.

ואם המים במנוע בצבע חום זה ממש התראה מידית להחליף את הנוזל קירור כי השתמשו במים.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 03-07-2008, 20:52
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי galitsaka@walla.com שמתחילה ב "אם אני אלך לאוטו דיפו לקנות..."

זה לא רק מה שיש במיכל צריך לחליף את כל מה שיש במנוע וזה כ6 ליטר (תיקני 2 מיכלים של 4ליטר וגם ישאר לך כדי להוסיף)

תיקני נוזל קירור איכותי ולא זבל ב20ש"ח.

נוזל קירור איכותי עולה 60ש"ח ל 4ליטר.

תיקני נוזל קירור של פרסטון באוטודיפו או חנויות חלפים (prestone) נוזל מוכן לשימוש מיכל בצבע צהוב.

או את יכולה לפנות למוסך והוא כבר יביא לך נוזל קירור משלו, רק בקשי משהו איכותי, ובקשי מיכל נוסף בשבילך כדי שכל פעם תוסיפי.

לגבי הברקסים, יכול להיות שיש משהו לא תקין וזה לא הברקסים, אלא משהו אחר וסתם החליפו ברקסים, חזרי למוסך בהקדם לזה שהחליף אותם, במידה והוא אומר שזה משהו אחר תדרשי את הכסף בחזרה!

האם החריקה חלשה יותר ממה שהיה לפני ההחלפה, או נישאר אותו הדבר?

כי שמחליפים ברקסים אז שהם חדשים הם חורקים ממש ממש חלש וזה עובר לאחר ק"מ ספורים.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:06

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר