11-07-2008, 22:36
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי jadakiss שמתחילה ב "האם מוסכי יונדאי מסתירים מלקוחותיהם מידע לגבי תקלות ידועות ברכב? [כותרת נערכה]"
בכל רכב מסוג שהוא לעולם המוסכים המורשים לא יגידו לך "אל תיקנה זה לא רכב מוצלח" או משהו כזה אסור להם, אלה מוסכי היבואן ואם יעשו דבר כזה הם פועלים נגד המכירות של היבואן.
למשל במאזדה 3 זה לא בעיה, זה היה ממש קישקוש קטן, וזה ניקרה RECAL התיקון הזה הוא על חשבון היבואן/יצרן כך שהלקוח לא משלם כלום.
וסתם לידע כללי למי שלא יודע, ה"בעיה" היא רק במנועי 1.6 פשוט שמו צינור בידוד לחוטי חשמל, והבידוד הזה לא כ"כ עמיד בחיכוך והוא עלול להיקרע, החוטים יחשפו ויגעו בגוף המנוע וכתוצאה מכך המחשב ניהול ישרף, היה רק חשש לכך, לכן קראו ללקוחות למוסכים כדי להוסיף חתיכת צינור בידוד עמיד לחוטים.
והכותרת שלך ממש לא עומדת בכללים והיא תערך.
יקיר.
|