לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-07-2008, 13:24
  ינון כהן ינון כהן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.06
הודעות: 53
חווית הקנייה השלילית שלי מ"נועה מחשבים"

רכשתי זיכרון בחנות הוירטואלית "נועה מחשבים". לאחר כמה ימים התקשרו אליי בכדי לומר שהמוצר לא זמיןב מלאי והציעו לי זיכרון אחר, לא הכרתי את החברה שהציעו לי ולכן ביקשתי לבטל, הנציג התחייב שהזיכרון תקין ומצויין בדיוק כמו ההזמנה המקורית שלי והסכמתי.
הזיכרון הגיע, הזמנתי טכנאי בכדי להתקין את הזיכרון, ולאחר התקנת הזיכרון המחשב לא פעל. הטכנאי טען שהזיכרון פגום ולכן המחשב לא פועל.

התקשרתי לשירות הלקוחות של האתר ואמרו לי לשלוח את הזיכרון וישלחו לי אחד חדש.
כעבור שבועיים משליחת הזיכרון, התקשר אליי נציג האתר שטען שהזיכרון פגום (באשמתנו כביכול) ושהוא מבקש ממני לשלם 17 ש"ח כדי שיוכלו לשלוח אליי אותו חזרה כאשר הוא פגום, מכיוון שאין להם מה לעשות איתו.
דיברתי עם מנהל האתר והסברתי לו שטכנאי התקין את הזיכרון אז אין שום סיכוי שהוא הרס את הזיכרון, ולכן הם מחויבים להחליף לנו אותו. כמו כן הזכרתי לו שהאחריות על המוצר היא לשנה ולכן מחובתם לתקן אותו, הוא טען שפגמים לא כלולים באחריות (אז מה כן) וניתק עליי את השיחה.

אני שקול להעביר את הנושא לתביעות קטנות. למרות הסכום הנמוך, רק בשביל שיפסיקו לנצל את הלקוחות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 15-07-2008, 10:28
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי ינון כהן שמתחילה ב "[QUOTE=Kill-Machine]סביר..."

ניתוק טלפונים הוא דבר ידוע ב"נעה מחשבים".

מצד שני, הם מתקפלים מהר מאוד, ראה כאן:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...389#post2730389
אותו מקרה מתואר גם פה:
http://www.pocketpcfreak.com/cgi-bi...um=12053 53247

עבדך הנאמן הציע לפותח ההודעות את ההצעה הבאה:
"הנה ארבע מילים בשבילך: בית משפט לתביעות קטנות."

תגובתו (לאחר זמן מה):
"טוב אז ככה - כנראה שמכתב מעו"ד זה מה שגרם להם לממש את האחריות שלי, 5 ימים לאחר שנשלח המכתב הגיע אלי סט חדש של זכרונות,
הם כמובן לא ענו ודיברו איתי על המכתב כלל, רק התקשרו להגיד שפתאום חזר הזכרון מחו"ל והחליפו לי אותו.
בכל מקרה כאן אני מפסיק את המהלך נגדם, רצוני היה רק לקבל את המגיע לי.
כמובן הם היו קטנוניים והתעקשו שאני אשלם משלוח אחרי כל העוול שהם גרמו לי אבל זהו זה, עם החנות הזאת סיימתי לתמיד!
לפני שאתם ממהרים לקנות שם מציע לכם לקרוא את האשכול... "
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 14-07-2008, 22:07
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
נזק פיזי לכרטיס הזכרון מסיר את האחריות,
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ינון כהן שמתחילה ב "חווית הקנייה השלילית שלי מ"נועה מחשבים""

שינוי מתח העבודה מסיר את האחריות, ארוע חריג חשמלי (מכת ברק) מסיר את האחריות.
התקנה על ידי "טכנאי" או על ידי מישהו אחר איננה ערובה לשום דבר.

המותגים הגדולים בשוק הזכרון עדיפים על הקטנים ורצוי לקנות רכיב שמגיע מיבואן רציני
שמסוגל להחליף כרטיסים תקולים, חנויות שמבצעות בעצמן יבוא בדרך כלל מקשות על
החלפת חלקים פגומים.

לכן, לקנות כרטיסי זכרון של corsair, ocz או kingston מחנויות/יבואנים רציניים או ישירות
מיבואן crucial בארץ
http://www.orderingmemory.com/selec...=CRGELECTRONICS

בזכרון, הגודל (של היצרן) בדרך כלל כן קובע.

נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 14-07-2008 בשעה 22:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 15-07-2008, 21:44
  ינון כהן ינון כהן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.06
הודעות: 53
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "נזק פיזי לכרטיס הזכרון מסיר את האחריות,"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי תפוחים
שינוי מתח העבודה מסיר את האחריות, ארוע חריג חשמלי (מכת ברק) מסיר את האחריות.
התקנה על ידי "טכנאי" או על ידי מישהו אחר איננה ערובה לשום דבר.

המותגים הגדולים בשוק הזכרון עדיפים על הקטנים ורצוי לקנות רכיב שמגיע מיבואן רציני
שמסוגל להחליף כרטיסים תקולים, חנויות שמבצעות בעצמן יבוא בדרך כלל מקשות על
החלפת חלקים פגומים.

לכן, לקנות כרטיסי זכרון של corsair, ocz או kingston מחנויות/יבואנים רציניים או ישירות
מיבואן crucial בארץ
http://www.orderingmemory.com/selec...=CRGELECTRONICS

בזכרון, הגודל (של היצרן) בדרך כלל כן קובע.

תודה רבה.
אני חושב שאני ישלח מכתב מטעמי וא זה לא יפעל אני ישלח מכתב מעורך דין.
אני יעדכן אתכם בהמשך.

תודה רבה על העזרה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 17-07-2008, 15:13
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "זה לא. כשאני מקבל מכתבים כאלה..."

אגב, לפני שכל מני "מומחים" עם שם של פרי יקפצו ויטעו את כל העולם על הגיגים כאלה ואחרים, הנה דעתה של לשכה ישראלית קטנה:
http://www.israelbar.org.il/newspap...&fatherId=54594

הכותרת "אתיקה מקצועית - דברים ומסמכים שהוחלפו במהלך משא ומתן לפשרה".

בגדול, עורך דין השולח לעמיתו למקצוע מכתב, יכול לציין "מבלי לפגוע בזכויות - לצורך משא ומתן בלבד", ואז הנוהג הוא (לא חוק) שלא יגיש עמיתו את ההצעה (לא הסכם בשלב זה. רק הצעה) לבית-המשפט, ויאמר "הנה הוא מודה שכך וכך". הרעיון: לעודד פשרות.

בסה"כ מדובר באי-קבילות של מסמך (למשל), והפסיקה מתייחסת לתוכן ולא לכותרת. אם התוכן הוא באמת במגמת פשרה, בית-המשפט יכול להתעלם מהמסמך (גם אם אין כותרת טפשית שכזו).

סופו של דבר - עורך דין השולח לעמיתו מסמך עם הכותרת הנ"ל, ועמיתו מגיש את המסמך לבית-המשפט, רשאי להגיש קובלנה ללשכה. מדובר בעבירה אתית. אדם פרטי לא יכול לעבור אותה ממילא, ואם הוא כותב את הכותרת, הרי שבכלל הוא מתכוון להגיע לפשרה.

אין היגיון במכתב שהכותרת הנ"ל מופיעה בו, לצד "התראה בפני פניה לבית המשפט". זה דבר והיפוכו, ורק במדינה שלנו אנשים כותבים את זה ומרגישים עורכי דין לרגע.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:34

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר