לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 16-07-2008, 00:03
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי רמבו 6 שמתחילה ב "F-16 על גחון בנבטים"

ידיעה משונה.
אני מעריך שהניסוח ישתנה במהירות לכן אני מביא אותה כאן במלואה כפי שהיא כתובה כרגע:
פרסום ראשון: F-16 נפגע לאחר שקצין משך בידית לא נכונה
פורסם: 16.07.08, 00:38
מטוס F-16 של חיל האוויר ניזוק בזמן נחיתה, בעקבות טעות של קצין בכיר בבסיס נבטים. ל-ynet נודע כי תת-אלוף גיא צור משך בטעות על הידית הקשורה לכן הנסע, וכתוצאה מכך ירד המטוס על גחונו ונגרם לו נזק.

צור ומפקד הטייסת לא נפגעו באירוע. מפקד חיל האוויר, האלוף עידו נחושתן, מינה ועדת חקירה לבירור נסיבות המקרה החריג.


(חנן גרינברג)
נחמיה? פרטים?
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 16-07-2008, 00:27
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי רמבו 6 שמתחילה ב "F-16 על גחון בנבטים"

הסבר:
מה שקורה זה שלאחר בדיקה בקצה המסלול (הזדמנות אחרונה) אמורים לחמש את מושב המפלט. זאת הפעולה היחידה שמותר למי שאינו צ"א לבצע במטוס בזמן טיסה למעט משיכה בידית ההפלטה בזמן חירום - וגם אז הוא מפליט רק את עצמו..
למיטב זכרוני, הידית הזאת היא נמצאת בצד שמאל של המושב, בצמוד אליו. ממש קרוב אליה (קצת שמאל ומאחור) נמצאת ידית הורדת כני נסע. כדי לקפל את כני הנסע צריך לדחוף אותה למעלה, וכדי להוריד אותן (לפני נחיתה) צריך למשוך אותה.
הידית הנכונה צבועה בצהוב שחור, ידית כני הנסע היא שחורה ועם ראש בצורת צמיג..
בתמונה כאן מצד שמאל (יש ידית "עכביש" צהובה שמצביעה על שתי הידיות):
http://www.voodoo.cz/falcon/o/fullcpt.jpg

התמונה מתוך:
http://www.voodoo.cz/falcon/info.html

לגבי כני הנסע: הם מתקפלים פנימה (ממש פנימה) באמצעות מערכת פניאומטית.
מסתבר שהצורה שבה כן הנסע בנוי מאפשרת קיפול על הקרקע. האם יש לזה שימוש? מסופקני.

תגידו ביי ביי לטיסות צ'ופר בחיל האוויר. שיט. הירוקים האלה..

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 16-07-2008, 09:08
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "מ-YNET: "דובר צה"ל אישר את..."

יש כמה קצינים בכירים שאולי צריכים לעבור השתלמות דומה שתמחיש להם תחום אחר בלחימה: לבודד אותם, לתת להם פקודות סותורות שמתחלפות בכל כמה שעות, לא לספק להם אוכל ותחמושת ואז לפצוע אותם קשה ולהשאיר אותם לדמם בשטח.
נראה לי אחלה המחשה שאולי תשפר את הלוגיסטיקה במלחמה הבאה במהרה ימינו.
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 16-07-2008, 08:00
צלמית המשתמש של רגב06
  רגב06 רגב06 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,908
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי Tal53 שמתחילה ב "ולפני תקופתך הם היו עושים גם צמ"פ קצרצר"

פעם הסביר לי מישהו על הנושא הזה, הטענה היתה שיש מצב שנקרא WOW-
weight on wheels. ישנו חיישן שמגביל מערכות מסוימות כאשר יש משקל על הגלגלים. נדמה לי שהוסבר לי שזה משפיע על השלכת חימוש, שידור מכ"ם, קיפול גלגלים ועוד משהו.
הנה משהו על גלגלים, נחיתה ומתג WOW:
http://findarticles.com/p/articles/...17/ai_109289820

בחצי חיוך- מביש שקצין שריון המתואר כותיק ומנוסה מתבלבל ככה. אפילו אחי הקטן אחרי שעות במשחק סימולטור F16 כבר יודע מה זה מה...

עכשיו תחשבו, כמה עולה לתקן F16 שקיבל "דפיקה בשאסי" לעומת תיקון M16 שנכנס למסלול צידוד... ?
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 16-07-2008, 07:48
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,242
Facebook profile
טייסי מסק"ר בטנקים
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי יוסיפון שמתחילה ב "טייס צמ"פ - זה דומה אך לא..."

זה דבר מובן, חשוב ונחוץ - הם חייבים להבין, לראות ולהרגיש את המטרות שלהם מהצד השני.
קצין יבשה במטוס קרב זה טיסת צ'ופר בלבד ואין לזה שום תכלית אחרת - הפקרות וחוצפה על חשבון משלם המיסים (אני מניח שגם הטייסים בעצמם לא אוהבים את טיסות הבייביסיטר האלה).
התשובה המזלזלת והעלובה של דו"צ מרתיחה אף יותר "להמחיש יכולות אוויריות...."
עם כל הזעם על הנזק למטוס אני מקווה שהנושא לא ידעך, שמבקר המדינה יתערב והתופעה הזו תופסק ומייד (לתשומת ליבם של אשכנזי/נחושתן).
רוצים לתת לו צ'ופר (יש בכלל על מה?) בסגנון הזה? שיקחו אותו לסופרלנד ויעלו אותו על ה SkyCoaster....

לגבי הסיבות הטכניות לכשל, מעניין כמה פעמים זה כבר קרה בעולם?

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 16-07-2008, 21:29
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי Hacham_Maimon שמתחילה ב "צה"ל הגדול והמפואר"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Hacham_Maimon
ואם מחברים את האירוע הזה לאירועי היום הקשה שעברנו מגיעים ללא ספק למסקנה המצערת שבין ישראל לערבים חלו חילופי תפקידים מצערים. אנחנו מקשקשים והם עושים.
תארו לעצמכם שהאירוע היה מסתיים במטוס מרוסק עם 2 הרוגים?

בוא לא נגזים....הארוע לא כזה חמור...הארוע לא היה בטיסה אלא לאחריה, לא היה כאן בשום שלב שום סכנה....בסך הכל אין סיבה להיות היסטריים.... ארוע מצוקמק שהוא לא תקדים..היו ארועים גרועים יותר בהרבה חילות אויר מהמתקדמים בעולם..ואני מדבר על השנים האחרונות ולא על היסטוריה רחוקה...
בפאניקה שאתה משדר יש יותר מסממני הזמן מאשרבתאונה הלא חמורה והלא מסוכנת הזאת...
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 16-07-2008, 22:23
  Hacham_Maimon Hacham_Maimon אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.06
הודעות: 845
שלום אמיל...
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=Hacham_Maimon]ואם..."

ציפיתי לראות תגובה שלך, כפי הנראה דסק התקשורת של ח"א קרא לך לדגל...
אותי לא מעניינות מדינות אחרות אלא המדינה שלי ואיכפת לי כאזרח ממה שקורה כאן.
"אסור להיכנס להיסטריה", נכון? אך זעיר פה תקלה וזעיר שם פאשלה וכאן אירוע חריג ושם תאונה והמשותף לכולם הוא רשלנות ו-"סמוך".
איך מצפים שצה"ל יספק את הסחורה הרצינית באמת ביום פקודה? כמה אפשר לסבן את העם בכל מיני ספינים של "אנחנו מוסריים" ו-"כוחנו במוסריותנו" ועוד בולשיט.
ברומא, מסתבר, צריך להיות רומאי, כמה שזה לא יהיה קשה.
כשבשנות ה- 70 (ואני עדיין לא סנילי למרות גילי) היו מתרסקים 20 מטוסים בשנה בתאונות זה לא היה משמח, אבל אז לפחות העזנו. היום כולם רוצים "לחזור הביתה בשלום" (ואם אפשר גם בלי ועדת חקירה).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 16-07-2008, 22:53
צלמית המשתמש של רגב06
  רגב06 רגב06 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,908
בתגובה להודעה מספר 43 שנכתבה על ידי Hacham_Maimon שמתחילה ב "שלום אמיל..."

לא קונה את ה"העזנו".
עד כמה שידיעתי המוגבלת מגיעה, למעט מבצע יהונתן, לא נעשו מעשים מקוריים ומבריקים על מנת לתת מענה שאיום ארגוני המחבלים.
אם תגיד מבצע ליטני, אענה לך כי יציאה למבצעים מוגבלים היא צורת תגובה שניתן לזהו ת את הדפוס המתגבר שלה עוד משנות החמישים.
אולי אפילו ניתן להצביע על כך שאפילו אירועים כמו מבצע "ענבי זעם" או "דין וחשבון" הם חזרה על רעיונות שנכשלו עוד משנות החמישים נגד ה"פדאיונים".
זה מאיר באור מעליב את יצרתיות ההנהגה הישראלית לאורך השנים ומידת החזון או המקוריות של מנהיגינו.

כל זאת בהמשך ישיר לעובדה שעד היום אנו מתנהלים לפי תפישה שגיבש דויד בן גוריון, אשר עם כל הכבוד לו, יש בהחלט מקום לעדכן את העקרונות שטבע לאור ההתפתחויות מאז נקבעו.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 16-07-2008, 23:00
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 43 שנכתבה על ידי Hacham_Maimon שמתחילה ב "שלום אמיל..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Hacham_Maimon
ציפיתי לראות תגובה שלך, כפי הנראה דסק התקשורת של ח"א קרא לך לדגל...
אותי לא מעניינות מדינות אחרות אלא המדינה שלי ואיכפת לי כאזרח ממה שקורה כאן.
"אסור להיכנס להיסטריה", נכון? אך זעיר פה תקלה וזעיר שם פאשלה וכאן אירוע חריג ושם תאונה והמשותף לכולם הוא רשלנות ו-"סמוך".
איך מצפים שצה"ל יספק את הסחורה הרצינית באמת ביום פקודה? כמה אפשר לסבן את העם בכל מיני ספינים של "אנחנו מוסריים" ו-"כוחנו במוסריותנו" ועוד בולשיט.
ברומא, מסתבר, צריך להיות רומאי, כמה שזה לא יהיה קשה.
כשבשנות ה- 70 (ואני עדיין לא סנילי למרות גילי) היו מתרסקים 20 מטוסים בשנה בתאונות זה לא היה משמח, אבל אז לפחות העזנו. היום כולם רוצים "לחזור הביתה בשלום" (ואם אפשר גם בלי ועדת חקירה).

ואם כבר יורדים נמוך..ציפיתי גם אני לראותך מגיב שוב בעוד תחום שאינך מבין בו דבר....
ללא משפטים גלובליים וללא "אם עוד תאונה ועוד פאשלה.." ו "אני כאזרח מודאג"..אתה כ"אזרח מודאג" לא יודע על מה הוא מדבר בתחום הנ"ל..... אם אתה רוצה לדבר על כמות תאונות אז קדימה, פתח דיון עניני ותראה מהר מאוד כמה חיל האויר שלנו טוב או לא ביחס לאחרים...אם אתה רוצה דיון בתחום המבצעי אז פתח דיון עניני, אדרבא ונעלה נקודות בעניין...אם אתה רוצה לזרוק לאויר משפטים גלובליים לא רלוונטים ודרך אגב לא קשורים אחד לשני אז אתה מוזמן להמשיך....
אזרח מודאג? ממה אתה מודאג? מכמות התאונות? יש הכי מעט אי פעם! אז אני מבין שאתה רוצה שצה"ל יהיה כמו פעם עם מלא תאונות אבל לפחות ש"נעז" כמו פעם...אז למה אתה משרשר בנושא תאונות, הרי בעצמך ציינת שאין קשר (או שבעצם יש..ושאתה רוצה הרבה תאונות ומעט "להעז"..אהה סליחה..הרבה "להעז" ומעט תאונות....) כשתחליט על מה בעצם השירשור שלך תודיע...אם זה על תאונות אז מצבנו הוא טוב מאי פעם(נכון לרגע זה טפו טפו) לידיעתך..אפילו שבעיתון הרציני שאתה קורא כתוב על איזה ארוע כזה או אחר, כן, באמת, העיתון לא יודע הכול, והוא לא ממש בקיא ו/ או רציני..
ואם בעצם רצית לדבר על זה שצה"ל הוא לא כמו פעם אז למה בדיוק אתה מתלונן על תאונה קטנה, הרי פעם היו הרבה יותר תאונות הרבה יותר חמורות... בקיצור, תתאפס על הדעות שלך, תכתוב ענינית ללא משפטים גלובליים ואולי נוכל לפתח דיון רציני...
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 17-07-2008, 19:45
  Hacham_Maimon Hacham_Maimon אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.06
הודעות: 845
נו טוף...
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=Hacham_Maimon]ציפיתי..."

נניח לשחצנות ולהתנשאות (טייס, נו...).
ובכל אופן ציטוט ממאמר של עמוס הראל בהארץ של היום (הסיפא של המאמר):
באמת שאין לי שום קשר עם העתונאי (לא חברי ולא טלפתי) ובכלל סליחה שפלבאי כמוני שלא מבין כלום בשום דבר מעז לקרוא בעתון לאנשים חושבים.

ואולי אקורד הסיום היה בכלל אחר: אותו דיווח, קומי כמעט, על התאונה המשונה שחולל שלשום תא"ל גיא צור (מפקדה הכושל של אוגדה 162 במלחמה וכיום מפקד בסיס צאלים). צור עשה טעות בטיסה במטוס אף-16, וריסק אותו בנחיתת גחון בעודו נוסע כ"טרמפיסט" במושב האחורי של תא הטייס. הנה עוד דימוי הולם בשרשרת העגומה, לא פחות מהמשקפת הסגורה או שני הארונות השחורים. אדם חסר ניסיון רלוונטי מושך בידית הלא נכונה וגורם קטסטרופה כשהוא משבית מכונה שהושקעו בה סכומי עתק. איכשהו, גם הסיפור הזה נשמע מוכר למדי.

המאמר המלא בלינק:

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1002980.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 17-07-2008, 20:30
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 46 שנכתבה על ידי Hacham_Maimon שמתחילה ב "נו טוף..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Hacham_Maimon
נניח לשחצנות ולהתנשאות (טייס, נו...).
ובכל אופן ציטוט ממאמר של עמוס הראל בהארץ של היום (הסיפא של המאמר):
באמת שאין לי שום קשר עם העתונאי (לא חברי ולא טלפתי) ובכלל סליחה שפלבאי כמוני שלא מבין כלום בשום דבר מעז לקרוא בעתון לאנשים חושבים.

ואולי אקורד הסיום היה בכלל אחר: אותו דיווח, קומי כמעט, על התאונה המשונה שחולל שלשום תא"ל גיא צור (מפקדה הכושל של אוגדה 162 במלחמה וכיום מפקד בסיס צאלים). צור עשה טעות בטיסה במטוס אף-16, וריסק אותו בנחיתת גחון בעודו נוסע כ"טרמפיסט" במושב האחורי של תא הטייס. הנה עוד דימוי הולם בשרשרת העגומה, לא פחות מהמשקפת הסגורה או שני הארונות השחורים. אדם חסר ניסיון רלוונטי מושך בידית הלא נכונה וגורם קטסטרופה כשהוא משבית מכונה שהושקעו בה סכומי עתק. איכשהו, גם הסיפור הזה נשמע מוכר למדי.

המאמר המלא בלינק:

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1002980.html

הערות על שחצנות ממי שבחר להכניס את התואר "החכם" בניק שלו...מממ זה מעניין, תיכף יגיע הנשיא קצב לדבר איתנו על הטרדות מיניות...(כן כן, אני יודע בדיוק מי זה החכם מימון, ועדיין, מענינת הבחירה של איש צנוע כמוך בניק שמתחיל ב"החכם"..) אבל, בוא נחזור לגופו של עניין:
הדוגמא שהבאת היא מעולה, והמאמר מדגיש בדיוק את מה שאני מדבר עליו, ההבדל שבין המציאות הרצינית לעיתונאי (ומגיב) מנותק וחובבני...
העתונאי הנ"ל מתלונן על ארוע גיא צור (ובצדק, גם שעון מקולקל מדייק פעמייים ביום)..אבל בעצמו לא מצליח לדייק במשפט אחד שהוא כותב, ובוודאי שלא בשורה התחתונה:
גיא צור לא עשה את הטעות בעת הטיסה (מילא), הוא לחלוטין לא ריסק את המטוס, הדבר כמובן לא היה נחיתת גחון (אלא קרה לאחר שהמטוס כבר עצר על הקרקע), ההגדרה קטסטרופה אינה קרובה למציאות (ואם תאונה קלה ללא נפגעים שתשבית מטוס לחודש היא קטסטרופה הרי שלא נותרו יותר מילים לתאר ארועים שבאמת קורה בהם משהו..)... הסיפור "המוכר מדי" הזה קורה בחיל אויר שכמות התאונות בו היא אפסית (טפו טפו)...כך שהכתב בעצם משקר..... מה אני אומר? הכתב חובבן, מגזימן ופופוליסט. את ההערות הרציניות על מלחמת לבנון אפשר להמשיך לכתוב ולתחקר, אני בעד (גם בתוך חיל האויר) אבל להיות חובבן עד כדי כך שאתה לא מצליח לכתוב שורה אחת בעיתון מבלי לטעות ולשקר לקוראים שלך, ואחר כך לצפות שהם יסכימו עם התובנות שלך...חחח אתה מצחיק אותי...קודם לומדים ללכת (זאת אומרת, לכתוב ולהבין לפחות את המינימום הנדרש בתחום שעליו אתה מגיב) ואחר כך לומדים לרוץ (מגיבים אחרי שמבדילים בין נחיתת גחון לבין טנק מג"ח..)....הכתב כאן, למרות רהיטותו לא מבין את ההבדל ולכן מסקנותיו (שאולי יכולות להיות נכונות אבל אין להן שום קשר לארוע שאותו הוא סיקר בצורה שקרית..) הינן לא רלוונטיות לכתבה הנ"ל, בדיוק כמו שתגובתך הראשונית לא היתה רלוונטית למצבו של צה"ל.
בבדיקה מקצועית, כמות התאונות בחיל האויר היא נמוכה ביותר בכל סטנדרט, ולכן אין כאן קשר ליכולתו של צה"ל או אי יכולתו, אלא אם אתה טוען שהרבה תאונות הן הוכחה ליכולת גבוהה ולשם אנו צריכים לשאוף, ואז אני פשוט מציע שתפתח שרשור (שיכול להיות מעניין אגב, אני לא צוחק..) שכותרתו " כמות התאונות הנמוכה בחיל האויר (טפו טפו) וכיצד זה קשור לרמתו הנמוכה של צה"ל כולו במלחמת לבנון".
שתבין את המצב, גם אם יתנגשו מחר 2 מטוסי f-15 ויתרסקו (חס וחלילה) חיל האויר עדיין יהיה הרבה מתחת לגרף התאונות הצפוי בעולם ביחס לשעות טיסה (וזה יכול בהחלט לקרות לצערי, כי עדיין, אולי תופתע, ממשיכים להתאמן לקראת תרחישים לא ידועים ומסוכנים..)...זה המצב...את שאר ההערות החובבניות של הכתב שלך אתה יכול להמשיך לשרשר ולישון בשקט עם העיתון "לכתבים עצלנים" שאותו אתה קורא...
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 17-07-2008, 21:02
  Hacham_Maimon Hacham_Maimon אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.06
הודעות: 845
קובעי המדיניות לא קוראים "24 דקות" או "ישראלי"
בתגובה להודעה מספר 48 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=Hacham_Maimon]נניח..."

אלא את ה"עיתון לכתבים עצלניים".
כיוון שמיצינו את הנושא ואיני רוצה לגלוש לא לפוליטיקה ולא לפסים אישיים רק אציין שכשמישהו בוחר ניק אז מותר קצת חוש הומור (לפי דבריך מבין שאתה מכיר את הדמות הגששית. היתה גם דמות אמיתית כזאת בת"א הקטנה שכנראה המערכון מבוסס עליה). אם הייתי רוצה "להשתחצן" כבר הייתי בוחר "דקארט", "איינשטיין", "לייבניץ" ועוד היד נטויה (אני מהמר שהניקים האלו כבר תפוסים...).
אתה מוזמן לעיין בכל ההודעות שלי בפורום זה ובפורומים אחרים ולענ"ד השתדלתי תמיד לשמור על טון ענייני.
ונעצור כאן, כי בסוף המנהלים כנראה יחסמו את שנינו.
כל טוב ובהצלחה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 17-07-2008, 21:11
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 49 שנכתבה על ידי Hacham_Maimon שמתחילה ב "קובעי המדיניות לא קוראים "24 דקות" או "ישראלי""

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Hacham_Maimon
אלא את ה"עיתון לכתבים עצלניים".
כיוון שמיצינו את הנושא ואיני רוצה לגלוש לא לפוליטיקה ולא לפסים אישיים רק אציין שכשמישהו בוחר ניק אז מותר קצת חוש הומור (לפי דבריך מבין שאתה מכיר את הדמות הגששית. היתה גם דמות אמיתית כזאת בת"א הקטנה שכנראה המערכון מבוסס עליה). אם הייתי רוצה "להשתחצן" כבר הייתי בוחר "דקארט", "איינשטיין", "לייבניץ" ועוד היד נטויה (אני מהמר שהניקים האלו כבר תפוסים...).
אתה מוזמן לעיין בכל ההודעות שלי בפורום זה ובפורומים אחרים ולענ"ד השתדלתי תמיד לשמור על טון ענייני.
ונעצור כאן, כי בסוף המנהלים כנראה יחסמו את שנינו.
כל טוב ובהצלחה.

מסכים איתך דרך אגב שזה העיתון הכי רציני יחסית, אבל זה רק יחסית, והעיתונאי שכתב את המאמר צריך להיות נבוך מהרמה, אין כאן טעות ברמה הסופר פדנטית שלעיתים נטפלים אליה בפורומים מקצועיים כמו שלנו ("הכתב הטיפש כינה את טיל aim 120 מדגם AB/L בשם aim 120 AB...הרי ברור מהאנטנה המניאטורית בזנב שמדובר בדגם AB...") זו לא הכוונה, מדובר פשוט בעצלנות וחובבנות לשמה....לא בטיסה, לא נחיתת גחון, לא קטסטרופה...לא קרוב למציאות....זו הרמה של העיתונאי ומעידה על הרמה של העיתון...ועדיין, זה אכן העיתון הסביר ביותר...
בהצלחה גם לך..
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #58  
ישן 17-07-2008, 20:30
צלמית המשתמש של רגב06
  רגב06 רגב06 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,908
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "לא נכון....ואין לי כוונה..."

הבאתי בהודעה שלי למעלה קישור בו מדובר על תאונה שהתפתחה בגאלפסטרים כתוצאה מהתעסקות עם מתג WOW במהלך תחזוקה ושכחה של הצוות.

אני מאמין שגם כאן, אם העסק היה עובד באופן תקין לא צריכה להיות להפעלת הידית תוצאה של קיפול גלגלים.

נדמה לי שבשורה התחתונה, הקצין הירוק חסר המזל נפל לבור שמישהו אחר כרה.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #63  
ישן 21-07-2008, 18:33
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
WoW
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי רמבו 6 שמתחילה ב "F-16 על גחון בנבטים"

חיישני הכובד ניתנים ל-override.
מתבצעים שידורי מכ"ם על הקרקע (כחלק מבדיקות אוויוניקה - טכנאים כמובן).
ניתן לשחרר פריטים על הקרקע בעזרת הפאניק, מסתבר (יש כמה בידונים בחה"א שניזוקו ככה, יש גם כמה טכנאים שהיו קרובים מאוד לבי"ח עקב כך.. ).
ו...על ידית כן הנסע, או לידה (?), יש כפתור שמאפשר קיפול גלגלים באוויר גם אם חיישני הכובד מטעים את המחשב (ממה שהסביר לי מדריך דרג א' F-16 - הכפתור מעביר את הידית ממצב חשמלי למצב מכאני)... וניתן ללחוץ עליו בטעות.

יש שתי אפשרוית:
1. כשל טכני.
2. מיסטר צור לחץ על הכפתור תוך כדי העלאת הידית.

אגב, לזכותו יאמר שהטיסה לא השאירה אותו במצב מי יודע מה..
לסא"ל שלום, נחמד כתמיד..

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #64  
ישן 21-07-2008, 18:53
  m_daniel m_daniel אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.01.06
הודעות: 65
שלח הודעה דרך ICQ אל m_daniel
OVERIDE
בתגובה להודעה מספר 63 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "WoW"

אין שידורים על הקרקע כמעט בלי יוצא מן הכלל , ואז צריך להביא פתק מגולדה !
ניתן לדמות למכ"מ תנאי טיסה על ידי הכנסת FLAG למחשב המכ"מ ואז יש גם להכניס (ע"י מחשב חיצוני) FLAGS לכיבוי XONEL_ON ו XONEL_OFF למניעת שידור במשדר המכ"מ
כפתור השלכה בחרום לא עובד כלל על הקרקע וגם באוויר עם כני נסע פתוחים , לא עובד ! לפחות לחלק מהתחנות.

לדעתי כאן היה כשל טכני\.מכאני בנוסף , ללא קשר לדרגה והיסטוריה אישית
אדם ש"משחק" בידיות וכפתורים , בכל תא , בכל מטוס , ללא ידע (ויותר חמור - עם הידע) הוא מזלזל בכל חוק וכללי הזהירות האלמנטריים , ואני ראיתי טילים יוצאים ובידונים נופלים ויש סיפור יפה על נשר ש"הפיל" באוזר - ונישרף איתו לשלולית אלומיניום מותך , וזה עם אנשים שיודעים מה עושה כל כפתור
רק הלחיצה לא באה בזמן הנכון.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #65  
ישן 21-07-2008, 19:36
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 64 שנכתבה על ידי m_daniel שמתחילה ב "OVERIDE"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי m_daniel
אין שידורים על הקרקע כמעט בלי יוצא מן הכלל , ואז צריך להביא פתק מגולדה !
ניתן לדמות למכ"מ תנאי טיסה על ידי הכנסת FLAG למחשב המכ"מ ואז יש גם להכניס (ע"י מחשב חיצוני) FLAGS לכיבוי XONEL_ON ו XONEL_OFF למניעת שידור במשדר המכ"מ
כפתור השלכה בחרום לא עובד כלל על הקרקע וגם באוויר עם כני נסע פתוחים , לא עובד ! לפחות לחלק מהתחנות.

לדעתי כאן היה כשל טכני\.מכאני בנוסף , ללא קשר לדרגה והיסטוריה אישית
אדם ש"משחק" בידיות וכפתורים , בכל תא , בכל מטוס , ללא ידע (ויותר חמור - עם הידע) הוא מזלזל בכל חוק וכללי הזהירות האלמנטריים , ואני ראיתי טילים יוצאים ובידונים נופלים ויש סיפור יפה על נשר ש"הפיל" באוזר - ונישרף איתו לשלולית אלומיניום מותך , וזה עם אנשים שיודעים מה עושה כל כפתור
רק הלחיצה לא באה בזמן הנכון.

הרבה מאוד טעויות בתגובה אחת...
כפתור השלכה בחירום בF-16 (המכונה פאניק) עובד על הקרקע ועובד עם כני הנסע הפתוחים באוויר.
האדם הנ"ל נדרש לפני הטיסה ולאחריה "לשחק" עם כפתורים מסוימים שקשורים לבטיחות טיסה, לדוגמה- אבטחת כסא המפלט, לכן עצם הנגיעה בכפתורים היא לא בעיה משמעתית כפי שאתה מתאר אותה כלל וכלל, הבעיה היתה כנראה נגיעה בכפתורים הלא נכונים- גם כן בעיה אכן, אבל ממש לא כפי שאתה תיארת...
אמיל.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:46

הדף נוצר ב 0.19 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר