לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #17  
ישן 13-08-2008, 15:48
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "כמה ברגים יש על מכסה השסטומים..."

2 דקות עבודה זה בציניות
לנתק חוטי הצתה זה בדיוק שניה,לפרק את הברגים של המכסה זה עוד 2 דקות (אני עושה את זה עם פטיש אוויר)
לנקות את מסלול הישיבה של האטם זה עוד 2 דקות
מריחת RTV לאורך כל המסלול ישיבה זה עוד חצי דקה
הנחת האטם סגירת הברגים

סה"כ 5 דקות 10 דקות גג

ושלא תבין לא נכון שאני עושה עבודה יותר קריטית(שיפוץ ראש מנוע,שיפוץ מנוע וכו')
אני מאוד מקפיד,על ניקיון כמו שצריך,ושוב פעם לחזור על הניקיון ולהניח כמו שצריך
ולהבריג את הברגים במומנט המתאים,ושכולם יהיו באותו רמת הברגה,לפי הוראות היצרן כמובן

אבל זה סה"כ מכסה שסתומים,אין יותר מידי מה להנדס

במקרה של מנוע,ראש מנוע,וכו',
אני אומר אם כבר פתחת, אל תתעצל שיקח עוד 10 דקות עוד רבע שעה,אבל תן עבודה מכל הלב,שיהיה מושקע וטוב
אבל עוד פעם זה מכסה שסתומים אין הרבה מה להשקיע

יום טוב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 13-08-2008, 16:23
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי naor_saada שמתחילה ב "2 דקות עבודה זה בציניות לנתק..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי naor_saada
2 דקות עבודה זה בציניות
לנתק חוטי הצתה זה בדיוק שניה,לפרק את הברגים של המכסה זה עוד 2 דקות (אני עושה את זה עם פטיש אוויר) - החאפרים הכי אידיוטים לא משתמשים בפטיש אוויר על ברגים כאלו עדינים, אפילו לא בפתיחה. ואם היית מצבע כך על רכבי הייתי דואג שאף אחד לא יתקרב אליך.
לנקות את מסלול הישיבה של האטם זה עוד 2 דקות
מריחת RTV לאורך כל המסלול ישיבה זה עוד חצי דקה אם זה אטם מגומי לא מורחים לכל האורך.
הנחת האטם סגירת הברגים

סה"כ 5 דקות 10 דקות גג

ושלא תבין לא נכון שאני עושה עבודה יותר קריטית(שיפוץ ראש מנוע,שיפוץ מנוע וכו') - גם עם פטיש אוויר?
אני מאוד מקפיד,על ניקיון כמו שצריך,ושוב פעם לחזור על הניקיון(זה עוד 2דקות) ולהניח כמו שצריך
ולהבריג את הברגים במומנט המתאים,ושכולם יהיו באותו רמת הברגה,לפי הוראות היצרן כמובן - כך בדיוק מקצוענים עושים.

אבל זה סה"כ מכסה שסתומים,אין יותר מידי מה להנדס - צודק.
במקרה של מנוע,ראש מנוע,וכו',
אני אומר אם כבר פתחת, אל תתעצל שיקח עוד 10 דקות עוד רבע שעה,אבל תן עבודה מכל הלב,שיהיה מושקע וטוב
אבל עוד פעם זה מכסה שסתומים אין הרבה מה להשקיע יש מה להשקיע, אם תזלזל אחרי ההתנעה מיד תיראה את התוצאות(שוב הזעה, ואפילו נזילה)

יום טוב


תשובות באדום וכחול.

שלא תבין לא נכון, אני אוהב את העבודות המקצועיות ביותר, כל זילזול קטן בעבודה הכי פשוטה מורידה מהרמה של העבודה.

ככל שתשקיע ותקפיד יותר, אפילו על הדברים הכי קטנים, ככה בסוף תקבל תוצאה מושלמת.

אטם מכסה שסטומים כמעט כל אחד יכול להחליף.

ברכבי כל תיקון במנוע או בכלל, מתבצע אך ורק לפי הוראות יצרן(ספרות טכנית.)


פטיש אוויר על ברגים והברגה כ"כ עדינה, זהו מעשה טיפשי ההברגה עלולה בקלות להיטחן.

דאג לעבוד עם כלים מתאימים בלבד, במיקרה הזה מדובר ממכסה שסטומים לא חייב ידית מומנט אפשר להשתמש בידית T, וחס וחלילה שלא להשתמש בראצ'ט.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 13-08-2008, 22:29
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "[QUOTE=naor_saada]2 דקות..."

ברור שבסגירה של הברגים אני סוגר עם מפתח T,מפני שאתה סוגר בורג ברזל על הברזת פלסטיק,
ובוא אני אגיד לך עוד משהו,גם שאתה סוגר אתה צריך מאוד מאוד להזהר,בתחילת דרכי במכונאות(למרות שאני בגדר חובבן,יש לי את כל הכלים,ואני עושה טיפולים ותיקונים למשפחה ולחברים אצלי בבית)הייתי טוחן המון הברגות של פלסטיק,
וכדי לחלץ אותם צריך לשבור את אותו מכלול פלסטיק מסביב לחור הבורג,מאוד מבאס

לגבי פתיחת הברגים אני לא רואה שום בעיה,אני השקעתי המון כסף בכלים כי אני מאוד אוהב את התחום
יש לי כלים מאוד איכותיים,אני לא יודע מה לגבי אחרים,אבל אצלי בפטיש אוויר יש מס' עוצמות סיבוב
אתה שם אותו על העוצמה החלשה ביותר או על אחת לפני הסוף והבורג יוצא ללא שום שבר או טחינה של ההברזה

לגבי האטם אתה צודק שבמקרה שהוא גומי צריך למרוח רק בדפנות
אבל בינינו אתה נשמע אחד שבעניינים,היום רוב האטמים הם מספר שכבות אלומיניום,אז מכוחו של הרגל גם שיש אטם גומי מורחים לכל אורך מסלול הישיבה
זה בטוח לא מזיק,אלא רק מוסיף,

לגבי סגירת ברגי המנוע,ראש מנוע,קראנק וכאלו
לדוגמה הרכב האחרון שהתעסקתי לו במנוע עם עוד חבר היה מיצובישי לאנסר הדגם הישן
מה שעשינו זה פשוט חיכנו לבוקר(עובדים בערב),התקשרנו לסוכנות מציבושי ושאלנו מה מידת הסגירה של ברגי הקראנק ברכב הנ"ל
קיבלנו תשובה ובדיוק לפי הספר סגרנו לו את הברגים(הוחלפו לו מיסבי קראנק)

תשמע אני מסתכל על זה בצורה כזו,התחלת לעשות עבודה,אל תתעצל,כי אם תתעצל העבודה לא תהיה טובה
בעוד זמן לא רב הבעיה תחזור ותצטרך שוב לעשות את העבודה,לא עדיף פעם אחת אבל טובה?
זה גם משאיר רושם טוב לאנשים

לפי דעתי יש לי עוד המון מה ללמוד,הייתי שמח לשתף אותך ושתשתף אותי גם,
סה"כ אני לא מומחה גדול...

בברכת ערב טוב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:41

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר