לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 21-08-2008, 19:15
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי noam111 שמתחילה ב "האם יגרם נזק מלחיצה על הגז והברקס בו זמנית ברכב אוטומט? [כותרת נערכה]"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי noam111
אם נגיד אני לוחץ על הבלמים עד הסוף ואז אז על הגז עד הסוף ברכב אוטומט הנעה אחורית זה הורס את הבלמים? אם כן האם זה הורס אותם בצורה קשה?
הבלמים זה יהיה הנזק הקטן ביותר שיגרם.
הנזק הרציני יהיה בגיר ובממיר מומנט (קלאץ של הגיר האוטומט).

עוד שאלה.. אם אני על ניוטרל ומעלה את הסלד ובערך 4 אלף ואז מעביר לדרייב זה הורס משהו?
העלאת הסל"ד והעברה להילוך D גורמת לנזק כבד לגיר, אחרי כמה פעמים בודדים כאלו תפרד מהגיר לשלום.
ולפני שהגיר ישבוק חיים הרבה חלקים אחרים ינזקו, כמו תושבות מנוע, ציריות ועוד (בשני המקרים יגרם נזק לגיר ועוד הרבה חלקים).



דבר ראשון, קרא את כללי הפרום, הכותרת שלך ממש לא היתה במקום ולכן נערכה.



הפורום הזה אינו מדריך לפורעי כביש, אז אל תגיע לשאלה "איך מפרפרים באוטומט".


יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 21-08-2008, 20:29
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי pinielbaz שמתחילה ב "אתה רוצה להגיד לי שהכנסת הילוך בסל"ד גבוה דופקת את הגיר והציריות?"

מה אתה אומר...

אתה בעצם מנסה להגיד לי שגיר ידני וגיר אוטומט בנוי מאותם החלקים ופועלים בדיוק אותו הדבר?!

גיר אוטומט פועל לגמרי שונה, אין קלאץ כמו בגיר ידני

הגיר האוטומט יתן מכה חזקה כמו שזורקים קלאץ, ובמכה הזו שתורגש הרבה חלקים יספגו אותה בעיקר חלקים בתוך הגיר, שבגיר אוטומט יש הרבה חלקים חשמליים וכל מיני שסטומי לחץ, וחלקים הידראוליים.

בקיצור גיר אוטומט אינו מיועד למשחקים כמו לפרפר וכד'.

במיוחד שלא להעביר את הידית לדרייב כאשר הסל"ד גבוה מ1300סל"ד שזה בכלל לא בריא.

ככל שהסל"ד יהיה גבוה יותר ותעביר את הידית לD כך גם הבלאי והנזק יגיעו יותר מהר.

וכן, גם בידני הציריות מקבלות זעזוע חזק, ואני לא מדבר על לעלות את הסל"ד ולשחרר קלאץ בהדרגה.
אני מתכוון לזה שאם תעלה את הסל"ד ותזרוק קלאץ(מכה אחת תשחרר) אז יהיה בלאי מואץ לציריות,לגיר, לקלאץ ועוד.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 21-08-2008 בשעה 20:33.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 21-08-2008, 21:46
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "בגיר אוטומט אם תעלה את הסל"ד..."

הרשו לי לשתף אתכם בסיפור שהיה לי,
יום אחד נסעתי על אחד מהבאגי שהיו...
היא הייתה מנוע וגיר אוטומט של סובארו DL עם מרכב חיפושית
והתלהבתי מהרעיון של להכניס לפרקינג לתת לה פול גז ולהקפיץ אותה לDRIVE
זה גורם לפירפור ממש עצבני...
אז עוד לא ידעתי מה זה מכונאות,לא ידעתי מה המשמעות,... רק ידעתי איך לחצוב את האדמה ולהעיף בוץ,מה שנקרא גיל הטיפש-עשרה
ביום השני לביצועים האלו הכבל שמעביר את ההילוכים (סובארו DL,גיר מיושן ואמין) נקרע,
הכנסתי אותה למוסך של דוד שלי והחלפנו אותו
לאחר מס' ימים שאני ממשיך עם הביצוע המטופש הזה,הגיר הפסיק להעביר,נשאר תקוע על פרקינג,תן פול גז הכלי לא זז
וזה היה גיר של סובארו שזה סוס עבודה,מיושן,ולא מסובך,לקח לו כמה ימים לההרס,ברכב מתקדם יותר אני לא נותן לו יותר מפעמיים שלוש גג כדי לדפוק את הגיר

עריכת ההנהלה, התוכן צונזר, הזהרתי שלא להסביר כיצד לפרפר, יש כאן בפורום הרבה נהגים חדשים שלא יהססו לבצע את הפעולות האלו, יגרמו נזק לרכב, ויעברו על החוק!.

לבחור עם הג'אסטי,כמו שאתה בטח יודע בגיר רגיל כדי להתחיל נסיעה בריאה אתה צריך לתפוס קלאץ' לשלב לראשון לתת מעט גז ואז להתחיל לשחרר קלאץ'
ככה זה מקובל וככה זה צריך להיות(במנועי בנזין),אין מצב שאתה דופק את הגיר ,כי זה התפקיד של הקלאץ',להפריד בין המנוע לגיר ..
במנוע דיזל,אתה רק משחרר קלאץ' והרכב מתחיל ליסוע לבד.. מהבחינה הזאת? אין על דיזל


וסתם ככה לא קשור אבל אולי זה יעניין מישהו,כל אלה שחושבים שהם שומכאר ועושים פתיחות,עדיף עם גיר רגיל ולא אוטומט,
כי באוטומט זה גורם לבלאי כבד יותר בבאקאקס ...
בגיר רגיל זה גם גורם אבל בגלל ההפרדות בין ההילוכים אז זה פחות הורס..

למרות שאני לא מעודד בכל נהיגה פרועה
טעות טיפשות ופיגור גם יחד.

ערב טוב

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 22-08-2008 בשעה 18:42.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:06

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר