לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום לימודים. אנו מאחלים לכל הגולשים שנת לימודים מוצלחת חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > לימודים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 23-08-2008, 15:17
צלמית המשתמש של Tallyco
  משתמשת נקבה Tallyco Tallyco אינו מחובר  

חבר מתאריך: 12.05.06
הודעות: 13,563
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי N1cK שמתחילה ב "[עזרה] קטע שרשמתי באנגלית ? אשמח לביקורת :"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי N1cK
First of all I feel my parents treat me as a little child and not responsible, and it's not like I expect them to treat me as a grown up at 16 years of age. My parents are setting me limits that hurt me and bother me at my everyday life and I see it only as them trying to control my life. For example, if I want to work in order to earn some money, they will require me to work only 1 day a week and of course not to work until late at night and to get home early. When I am in my room they complain that I am in a mood and that I don’t talk to them at all, even If I just want to be alone for a while. I love my parents very much, but I think they limits me too much and don’t trust me enough. what can I do to make them treat me as a grown up?

I am sure you will have the answers and best tips for me. I would like a quick answer, thank you

Yours

Martin.

אם יש טעויות בבקשה תתקנו לי תודה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מיכל - 20.1.13

מאיה - 9.11.14
נטע - 2.4.20

נערך לאחרונה ע"י Tallyco בתאריך 23-08-2008 בשעה 15:21.
חזרה לפורום
ישן 23-08-2008, 22:20
צלמית המשתמש של Jony-G
  Jony-G Jony-G אינו מחובר  

חבר מתאריך: 04.11.04
הודעות: 1,484
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Tallyco שמתחילה ב "[QUOTE=N1cK][font="]First..."

בנוסף לתיקונים שלך הייתי משנה (ברשותך..? ) עוד כמה דברים קטנים רק לשם הייפוי:

First of all I feel my parents treat me as a little irresposible child, and it's not like I expect them to treat me as a grown up at 16 years of age. My parents are setting me limits that hurt me and bother me at my everyday life and I see it only as them trying to control my life. For example, if I want to work in order to earn some money, they will require me to work only 1 day a week and of course not to work until late at night and to get home early (so i'll be home early). When I am in my room they complain that I am in a mood and that I don’t talk to them at all, even If I just want to be alone for a while. I love my parents very much, but I think they limits me too much and don’t trust me enough. what can I do to make them treat me as a grown up?

I am sure you will have the answers and the best tips for me (Please advise). I would like to have a quick answer if you may, thank you

Yours

Martin.

בסוגריים בסגול זה מה שאני הייתי כותב כאלטרנטיבה לאותו משפט או חלק ממנו.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:33

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר