21-09-2008, 00:29
|
|
|
חבר מתאריך: 13.10.04
הודעות: 150
|
|
היחס של המפקדים במקצועות יהיה יותר טוב, לא כמו באימון מתקדם, שם תהיה ירידת נהלים והיחס יהיה הרבה יותר טוב אבל עדיין יותר טוב, תכין שקלים למכונות, מהתקופה הזאת אתה תצטרך להתחיל לקנות למפקדים שלך פחיות קולה (וכמובן בשיחות צוות צריך ממתקים... אז גם את זה אתם מביאים..). רוב הסיכויים שיפסיקו לשפוך אותכם, עוד ישפכו אותכם פה ושם אבל הרבה פחות ורק על דברים רציניים..
בקיצור יהיה יחס טיפה יותר טוב, אבל הצחוקים מתחילים באימון מתקדם (וכמובן במבצעית, שם זה עולם אחר, רק כשתגיע למבצעית אל תהיה בשוק אם איזה פתאום אתה רואה קצינים משתוללים יחד עם החפשים בערב פלוגה..) אבל היחס יותר טוב, התנאים כמובן יותר טובים כי אין שטח... הפסקת צהריים של שעה וכו'...
אין הרבה מה לפרט על המקצועות, אין משהו שעדיף על האחרים ואתה צריך לחשוב לבד מה אתה הכי תהנה, בשביל להיות טען טוב צריך הרבה רבאק טוב, אם לא תעיף את הפגז מהר לקנה התותחן שלך לא יצליח לירות מספיק פגזים בעמדת אש וחבל, בשביל להיות תותחן צריך באמת להתרכז לשים על מדויק לירות וכמה שיותר מהר לשים על שוב, כי הטען שלך כבר הכניס פגז לקנה ומחכים שתירה עוד פגז אחרת מה שווה כל הרבאק של הטען? ואם אתה לא פוגע, בכלל מה שווה הרבאק שלו?? הנהג, למרות שהוא פחות או יותר לא מחובר לשאר הצוות כי הוא יושב לו בתובה בנפרד, יש לו עקרונית פחות אינטרקציה עם שאר הצוות, אבל גם הוא אם הוא לא עוצר כמו שצריך (במיוחד במרכבה 2) התותח קופץ והתותחן לא יכול לשים על מה שיגזול שניות יקרות ביותר בעמדה) חוץ מזה שאם לא תשבור ג'עג'ועים כמו שצריך באמת שחבל על הצוות שלך (אתה לא ממש תרגיש אם נכנסת לג'עג'וע שאתה הרגשת, אז כדי שתעצור ותבדוק אם כולם מאחוריך חיים...) בכל מקרה לנהוג על המפלצת ברזל הזאת זה באמת אחד הדברים... זה פשוט מטורף, וכמובן לנהג יש את הצ'ופר הכי גדול, התא נהג הוא המקום הכי טוב לישון בו בטנק, בשבוע מלחמה כשהתותחן שלך לא ישן כל הלילה כי אף אחד לא באמת יכול לישון כמו שצריך בשינה קרבית בתא תותחן, וגם הטען והמפקד יצאו עקומים ותפוסים, רק אתה לא תבין מה כל כך רע.. אחלה מקום לישון בו..וכמובן הדבר הכי טוב, שבוע תרגולות שיהיה לך באימון מתקדם? תתכונן לחפשנות של החיים, ברוב התרגולות מה שאתה צריך לעשות זה לעצור את הטנק לדומם ולחכות שהטען (ולפעמים התותחן) יעשה את העבודה...
אני כמו שאולי הבנת נהג, באמת שאני שמח שאני נהג, אבל רוב האנשים שמחים בסופו של דבר במקצוע שלהם...
נ.ב. לגבי הצוותים לא יודע מה המ.פ שלכם קבע אבל אצלנו רוב הצוותים נשארו אותו הדבר חוץ מבודדים שעברו למחלקות או לצוותים אחרים כדי להשלים צוות, וכמובן אנשים שעברו להיות בצוות ממ או סמח..
|