לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 04-11-2008, 10:52
  shay_bm shay_bm אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.04.05
הודעות: 199
אם אל הכבוד מנוע שמיצר ב-15000 ק"מ פיח שמחייב החלפה
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי MomenT שמתחילה ב "אתה טועה ומטעה."

אם כל הכבוד מנוע שמיצר ב-15000 ק"מ פיח או אוכל שמן ברמות שמצריכות החלפה או מילוי אז המנוע גמור ולא צריך לטפל בו צריך להחליף אותו.

15000 ק"מ זה המצאה של חברות הרכב על מנת לגנוב כסף מהלקוח.
במידה ותברר תגלה שהיום כשאתה מוציא רכב חדש מהחברה החברה מפסידה עליך כסף.
משמע אם לחברת מזדה עלה ליצר את הרכב 6000$ לצורך העיניין היא מוכרת אותו ליבואן ב-5000$ וסופגת הפסד של 1000$

מה שקורה החברה אומרת אני יפסיד עכשיו כדי להרוויח בעתיד.
איפה בדיוק הרווח אתה שואל את עמצך?
בחלקים ובכניסה למוסך מורשה:
במידה ויש לך מוסך מורשה ואתה רוצה להחזיק מחשב כדי שתוכל להתחבר למחשב של הרכב.
החברה אומרת אין בעיה אבל אני לא מוכרת לך אותו אתה תשלם לי עליו שכירות, ובנוסף אני יחייב אותך סכום כזה או אחר על כל רכב שתחבר למחשב.
כל חלק שהיא מיצרת לחלפים היא מקפיצה לו את המחיר לשמים כדי לכסות את ההפסד הראשוני.

וכמובן שיש להם עוד כמה וכמה דרכים להרוויח / לגנוב מהלקוח
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
e-mail: shay_bm0@walla.com icq:125273278

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 02-11-2008, 19:10
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי wallaemak שמתחילה ב "טיפול 15 אלף ראשון"

חובה לטפל במוסך מורשה בכל תקופת האחריות אחרת האחריות שלך תתבטל ותהיה בבעיות אחר כך.


העבודה והחלקים של המוסכים המורשים של מאזדה הם מוסכים טובים ורובם אמינים מאוד, תמיד אני ממליץ להיכנס למורשה(מורשה מטעם היבואן, מוסך מאזדה ופורד) הם עובדים לפי הוראות יצרן והחלקים מקוריים ואיכותיים.

בטיפול 15K אם איני טועה מחליפים שמן מנוע ומסנן שמן- חובה לעשות טיפולים ותמיד כדי להקדים קצת לא מומלץ לאחר בטיפול זה לא בריא למנוע ועלול להזיק.

הפלאגים במאזדה 3 מוחלפים כל 60K ק"מ אם איני טועה, והפלאגים קצת יקרים, אין צורך להחליף אותם בטיפול הקרוב אלא אם כן יש הוראה מפורשת בספר הרכב.
אם תחליף עכשיו את הפלאגים לא תרגיש שינוי כי הם נסעו רק 15K והם ממש חדשים.
צריך פלאגים מקוריים.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 17-11-2008, 19:33
  IntelligenceAgent IntelligenceAgent אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.12.04
הודעות: 298
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי wallaemak שמתחילה ב "טיפול 15 אלף ראשון"

אם אני לא טועה יצא חוק שמאפשר לטפל ברכבים טיפולים תקופתיים במוסך שאינו מורשה יבואן ללא ביטול האחריות. בכל מקרה, עדיף לך ללכת למורשה יבואן כי בלא מורשים יש חאפרים וקשה ליפול על אחד טוב (לא שהמורשי יבואן כולם בסדר, אבל כאן יש מנהלי עבודה והם לרוב יקחו אחריות על העבודה שלהם)
בקשר לטיפול אתה צריך להסתכל בספר רכב
בעיקרון זה שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אויר (אל תתקמצן! לפעמים יצרני הרכב לא מציינים את זה בספר רכב כדי ליצור אשליה שהרכב לא צריך טיפולים וכו' אבל זה 50 ש"ח שמשתלמים מאוד) , הבדיקות הרגילות וברקסים אם צריך.
נ.ב. אם אתה מניע את הרכב רבות במהלך היום\נוסע בעיקר בעיר\ נוסע נסיעות קצרות תכנס לטיפול פעם ב 10K (או שנה, המוקדם מבינהם) (זה רשום אפילו באותיות הקטנות בספר רכב), אחרת אתה נוסע עם שמן שרוף וזה מ*** את האמא של המנוע.
נ.ב. 2 תבדוק אם צריך להחליף פילטר מזגן (אם לא תחליף אפילו עוד 5 שנים זה לא יגרום נזק, אבל סתם תסע עם פילטר מזגן סתום ותחשוב שהמזגן לא טוב. עלות החלפה זניחה, כ 50 ש"ח תלוי ברכב)

נערך לאחרונה ע"י IntelligenceAgent בתאריך 17-11-2008 בשעה 19:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 19-11-2008, 00:07
  IntelligenceAgent IntelligenceAgent אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.12.04
הודעות: 298
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "טיפול כזה לא עולה 50ש"ח, אם..."

פילטר אויר (וגם פילטר מזגן) בכל חנות חלפים עולה 50 ש"ח
חנות חלפים יש בכל חור וההחלפה פשוטה ביותר (אותה רשמת קושי של לבדוק שמן\לבדוק אויר שכולם עושים פעם ב)
האטם זה כדי למנוע נזילות. חיוני כל טיפול
נ.ב.
טיפול כל 20,000 זה לנסיעות במצב אפטימלי (מנוע בטמפ' עבודה, נסיעות בינעירוניות, אויר נקי). בישראל לעשות טיפול כל 20,000 זה ביזיון.
ההחלטה שלך
ועוד עצה: הטיפול שערכת הוא ממש פשוט וקצר, אין שום מצב שבעולם שזה לקח שעה! עקצו אותך.

אני אגב, מחליף שמן מנוע, פילטר שמן ופילטר אויר כל 5,000 ק"מ. טיפולים רגילים כל 10,000. (שכמובן גם כוללים את השלישיה שהוחלפה ב 5,000)
המנוע אחרי 140,000 ועובד יותר טוב ממנועים הרבה יותר חדשים ממנו (!)

ומה הכוונה אין צורך להחליף פילטר מזגן ופילטר אויר ?
לא תחליף פילטר מזגן - לא יגרם נזק אך פתחי המזגן יהיו סתומים יחסית. חבל. (רק בקיץ האחרון נתקלתי אישית בשני חברים שהמזגן שלהם לא היה טוב. הם הלכו למזגניסט שלקח 200-250 על מילוי גז וזה לא עבד. אח"כ הם הלכו למוסך שב 90 ש"ח פתר להם את הבעיה ע"י החלפת הפילטר)
לא תחליף פילטר אויר - לרוב לא יגרם נזק (רק אחרי הרבה זמן, אני משער 50,000 ק"מ) אך תהיה ירידה חדה בביצועים

נערך לאחרונה ע"י IntelligenceAgent בתאריך 19-11-2008 בשעה 00:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:45

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר