לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-11-2008, 20:54
צלמית המשתמש של shai.shai
  shai.shai shai.shai אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.06
הודעות: 32,030
חוצפה של חברת סלולרי

מתמיד, אני צרכנית נאמנה של רשת סלולרי מסויימת.

התוכנית בה אני משתמשת היא תוכנית של X דקות שיחה -X הודעות טקסט בחודש, בתשלום קבוע (גם אם לא ניצלתי את כולן), ותשלום נוסף על כל דקה נוספת.

לפני שבועיים קיבלתי הודעת SMS שמגיע לי שבוע של שליחת הודעות בחינם. ישר התקשרתי למוקד להתעניין בפרטי ההטבה (אכן ההטבה באמת כוללת את כל הרשתות ומספר הההודעות אינו מוגבל. כמה כיף לי!)
אני, כמו צרכנית ישראלית נאמנה- ניצלתי את ההטבה ושלחתי כ-100 הודעות בשבוע הזה.
היום, כשהתקשרתי לברר במענה הקולי את מצב החבילה שלי, גיליתי ש100 ההודעות ששלחתי בשבוע של ההטבה ירדו לי מהדקות הכלולות בתוכנית!

ישר התקשרתי למוקד, והוסבר לי שבהטבה כזאת לוקחים קודם מהחבילה, ורק אח"כ מההטבה. יש לציין שאת ההטבה קיבלתי יומיים אחרי תריך תחילת החשבונית- מה שאומר שרק אם הייתי מבזבזת X הודעות ביומיים, הייתי מרוויחה משהו מההטבה.

הבהרתי להם יפה מאוד, שאם זה ככה- אז זה לא חינם. זה לגמרי על חשבוני-
מה שהציעו לי זה זיכוי של 20 SMS לחודש הזה (מיותר לציין שלא הסכמתי).

מה אני אמורה לעשות? האם הפאשלה באמת שלי או שמגיע לי זיכוי על סך ההודעות ששלחתי באותו שבוע?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 07-11-2008, 12:22
  overclock overclock אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
יש בעיה בכל החברות הללו(סלולאר,אינטרנט, טלפון...) שכדי לקבל שירות צריך לדרוש אותו
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shai.shai שמתחילה ב "חוצפה של חברת סלולרי"

מה שקורה זה שברגע שאתה מדבר עם הנציג הרגיל- שום דבר לא ניתן לעשות...

ברגע שאתה מבקש מנהל(יכול לקחת יומיים עד שיחזור אליך), פתאום הכל הגיוני ויש תודעת שירות ומה שבאמת מגיע לך- אתה תקבל...

לדוגמה- בהוט, היו לי ארבעה תקלות עוקבות באותו הממיר בשלושה שבועות. התקשרתי לנציג ודרשתי שאחרי שירות כזה (בנוסף, פעם אחת טכנאי הבריז...) אני לא מעוניין לשלם על השירות של החודש הנ"ל (כ-250 ש"ח כי כולל גם אינרטנט).
הנציג צחק לי בפנים, לדעתו זה לא נשמע הגיוני שאני לא אשלם על אינטרנט ועל טלויזיה לשאר ארבעת הממירים שברשותי בגלל זה... אבל המנהל שחזר אלי אחרי כיום/יומיים הבין שדרישתי מאוד הגיונית (ממש אפשר לדבר איתם ולשפוך הכל! חסך לי את הפגישה עם הפסיכולוג שלי באותו שבוע!) ואולי מבחינתו זה די מציאה ופשוט זיכה אותי על חודש שלם...

חבל שרק 5 נותני שירות מכל המאות שיש בכל חברה יודעים לתת שירות. יותר חבל שצריך בד"כ לחכות כדי לדבר איתם...

טיפ נוסף, מידי פעם, כאשר אתה בהתחייבות, אתה לא יכול לנופף ב-"אני רוצה להתנתק". אבל המשפט של "לכל שבת יש מוצאי שבת" עובד!*

* רק על אנשים הגיוניים, לא על נציגי השירות הפשוטים שלא יודעים לתת שירות או להשתמש בראש שלהם תמורת 19 ש"ח לשעה.

בהצלחה!

נשמח אם תעדכני איך הלך.

אהה, ותשובה פשוטה לשאלתך - את צודקת - שבוע חינם זה שבוע חינם - כל עוד לא ציינו אחרת את לא אמורה להיות מדיום ולדעת.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 07-11-2008, 21:53
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shai.shai שמתחילה ב "חוצפה של חברת סלולרי"

מסכים עם אוברקלוק.
לא שאני כל כך בעד לצעוק על נציגי שירות... הם בתאכלס האנשים הכי מסכנים בארץ, אבל הם הטעו אותך עם הפרסום שלהם.
גם אם את לא צודקת בכך שהיית צריכה להתקשר ולברר בדיוק איך החיוב מתבצע - הם הטעו אותך בפרסום ולכן מגיע לך מה שהבנת מהפרסום.
תצעקי על המנהל הכי בכיר שתוכלי לקבל בשירות הלקוחות וקרוב לוודאי שהם יוותרו לך.

אני אגלך סוד פנימי קטן... חברות מעדיפות לשמר לקוחות מלגייס לקוחות חדשים.
זאת אומרת שהם ישקיעו בך יותר מאמצים מאשר כל חברה אחרת תשקיע מאמצים בלהעביר אותך אליהם.
דרשי לדבר עם מנהל עד אשר יוחזר לך כל מה שנלקח בדיעבד.
אם זה לא ילך, אפשר לאיים בלעבור לחברה מתחרה, אבל לא להשתמש בנשק הזה אלא אם באמת נגמרו האופציות האחרות...
במקביל, אפשר לבדוק בחברות המתחרות מה התעריפים עבור יוצאי חברת X... לפעמים הם נותנים הטבות כדי לעודד לעבור צד. בלי קשר שווה לבדוק (אגב, את יכולה לשמור על המספר שלך כך שממש לא בעיה בשבילך לעבור חברה... את לא צריכה לעדכן אף אחד במספר חדש).
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 10-11-2008, 19:10
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי overclock שמתחילה ב "הסיבה שזה לא נכון היא שצעקות נועדו כדי להעביר רגש, ובמצב זה אכזבה..."

לא תמיד.
לצערי יש מקרים בהם נותן השירות בכוונה מנסה לגרום ללקוח להסכים לתעריפים יקרים, ולהתנער מאחריות בפרסום מטעה.
הוא ינסה להסביר לך בנועם שאתה לא יכול לקבל מה שאתה רוצה, תוך תקווה שאתה אדם רפה שמקבל כל מה שאומרים לו, ולכן תסיים את השיחה ב"תודה" ותנתק. הוא ירוויח אותך כלקוח בתעריף יקר והכל סבבה.
ברגע שאנשים צועקים בטלפון, אי אפשר להתעלם מהם. הם לא מעוניינים להגיד לך "תודה" ולנתק, הם עומדים על שלהם ודורשים לקבל את ההנחות שמגיעות להם והם יצעקו שהפרסום מטעה וכי מגיע להם מה שהם הבינו.

אתה כנותן שירות יכול לבחור בין 2 דרכים עיקריות:
א. לצעוק בחזרה ולריב איתו עד שהמשמרת שלך נגמרת, ואז להעביר לנותן שירות אחר (תוך שמנהל העבודה שלך מאוד לא מרוצה מאופן תפקודך, ותוך שאתה חוסם קו שירות לקוחות ושורף אותו הרבה זמן על לקוח בודד [ובכך מוריד את רמת השירות הכוללת שניתנה בזמן נתון בחברה]).
ב. להבין שפה אתה מסתבך עם מישהו שיעשה לך מיגרנה גם אחרי המקלחת בבית, ואתה רוצה להפטר ממנו.
כדי להפטר מלקוח כזה, הכי פשוט והכי מהר זה לתת לו מה שהוא רוצה (במסגרת מה שמקובל בחברה או מה שהחברה יכולה 'לספוג').
לכן, קורה שצעקות, בפועל, משיגות הרבה יותר דברים. מנהל המשמרת רוצה פרצופים מחייכים כשמנתקים הלקוחות את השיחה עם החברה. אם לקוח מגיע מאוד מעוצבן, ולתת לו את הסוכריה שלו זה מה שירגיע אותו, ברוב המקרים זה שווה לך.
עצוב - אבל ככה זה עובד.
לו חברות הסלולר / אינטרנט / טלפון / אחר / היו דואגות למחירים הוגנים ולפרסום הוגן, הם לא היו צריכים לקבל שיחות עצבניות מלקוחות עצבניים. יש מי שמתעצבן כשעובדים עליו - ויש מי שמקבל את זה בהכנעה.
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:29

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר