22-12-2008, 08:44
|
|
|
|
חבר מתאריך: 27.01.02
הודעות: 11,262
|
|
מי שמדבר על סילופים...
א. חברון אינה "שטח ערבי מוצהר" (אגב, אם כך, האם יש לנו קניין באום אל פאחם, בסכנין, בנצרת, בכפר קאסם, בנגב...?), ואם אין לנו "קניין" עליה, הרי אין לנו שום זכות להחזיק את תל אביב וחיפה ואשדוד...
"שטח ערבי מוצהר" - מי הצהיר עליו ככזה?
ב. האם החלטה מדינית יכולה לסתור חוק יסוד? האם החלטה מדינית יכולה לסתור זכויות אדם בסיסיות? כשמדובר ביהודים, התשובה היא תמיד כן - לנו, בעיניכם, יש פחות זכויות (אם בכלל...).
ג.
ציטוט:
"אין ספק בדבר לגיטימיות ההתנגדות המזוינת בשטחים עצמם. אילו היתה בפלשתינאים מעט תבונה, הם מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות...כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצדו המערבי של הקו הירוק..." ( "הארץ" 2001 )
|
- מה לא ברור? כדאי שתחזור לכיתה ב', ותלמד קצת הבנת הנקרא... אבל בדבר אחד אתה צודק - שטרנהל לא קרא לפוצץ אוטובוסים. הוא לא מדקדק בפרטים הקטנים - מצידו, "התנגדות מזויינת" יכולה בהחלט להיות ירי ממארב, צליפה, דקירה בסכין, התקפת רימונים, כיד הדמיון הטובה על חבריו המחבלים.
ד. כן, נכון, "שלום עכשיו" זה בכלל המרכז, העבודה היא ימין, קדימה היא ימין קיצוני והליכוד... טוב, נו...
מי שמדבר על סילוף המציאות....
ה. האינתיפדה של 1987 גוועה אחרי מלחמת המפרץ, כשהפלסטינים איבדו את תמיכת העולם הערבי עקב תמיכתם בסדאם. אש"פ היה מת-מהלך, ועראפת היה מתפגר בתהום הנשייה בטוניס אילולא פושעי אוסלו הביאו אותו כמנצח, בראש צבא מחבלים, לארץ.
ו. ומיד לאחר יציאת צה"ל מהערים, החלו פיגועי התופת הגדולים. הפלסטינים הפסיקו להימלט מאימת חיילי צה"ל, ויכלו להתרכז בתכנון פיגועים גדולים ומתוחכמים יותר, ובהוצאתם לפועל. ועל כל פיגוע הם קיבלו עוד ועוד ויתורים, שהביאו עוד ועוד פיגועים, שהביאו עוד ועוד וויתורים, וחוזר חלילה... טרור המתאבדים הוא תוצאה ישירה של הסכמי ה"שלום" ושל יציאת צה"ל מערי יש"ע.
ז. ומי שהמשיך בתהליך ה"שלום" והתעלם מהפיגועים, אשם בהם לא פחות מהמחבלים שהתפוצצו בתל אביב ובעפולה ובחדרה ובבית ליד. מי שחיי יהודים היו בעיניו לא יותר מאשר "קורבנות השלום", אשם במותם לא פחות מראשי המחבלים, ששילחו את הרוצחים. ובוודאי, מי שהביא את המחבלים לארץ, למרות "הפחדות" הימין (שהתגשמו, אגב, אחת לאחת), אשם בכל אחד ואחד ממקרי הרצח והטבח שאירעו עקב הפשע שלו.
_____________________________________
"אין טעם שהכבשים יקבלו החלטה בזכות הצמחונות, כל עוד הזאבים אינם שותפים להשקפה זו."
ויליאם ראלף אינג'
|