לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 07-12-2008, 15:53
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
נעה מחשבים וחלקים משופצרים. שווה קריאה.

אחרי שנשארתי עם ערוץ sata בודד יום שישי ולא נשארה כבר ברירה או לתקן זאת או לקנות חדש. ניסיתי קודם לראות מה הבעיה יסודית אז פרקתי את המחשב הפעם לגמרי כולל הוצאת לוח-האם מהמארז עצמו ואחרי בדיקה גליתי משהו מעניין, הלוח החדש החלופי שקיבלתי מנעה מחשבים בזמנו היה לוח "משופצר". למי שלא יודע מה זה משופצר, זה מושג צבאי לחלק שעבר תיקון ידני.
מסתבר שנעה מחשבים והספק שלהם מחלקים חלקים משופצרים אחרי תקלות. בלוח שאני קיבלתי כבר היו בעיות עם ה sata. ערוץ 0 היה פגום וגרם לקצר עקב הלחמה לקויה ועשה בעיות לכל השאר. למזלי יש לי אבא שיכול לעשות עבודה הלחמה טובה אז הוא הסיר את ההלחמה שלהם ועשה זאת שוב הפעם טוב, הפתעה פתאום זה עובד. כל הערוצי sata עובדים.
הלוח הקודם שהלך שקיבלתי מנעה היה חסרה לו חסרה שן זהב בתא שהמעבד נכנס בו.
הטכנאים שלהם כנראה ראו את שני השיפצרים הללו ועדיין אישרו זאת כ"לוח תקין". אם ראיתי זאת בלי זכוכית מגדלת אז גם הם יכלו לראות ועל כל זה הטכנאים שלהם ניסו להפיל זאת עלי שחסרה שן וסיפרו סיפור שיש עוד כמה בעיות בתא הזה בגללי. בקיצור שקרים בלי סוף.

אחרי זה רציתי לבדוק איזה עוד חלקים כאלה קיבלתי מהם אז התחלתי לבדוק כל מה שלא עבד מההתחלה מעת קנית המחשב או הלך עם הזמן וכך הגעתי לבקרה הקידמית של המארז בה אף פעם האוזניות לא עבדו לי מאז קנית המחשב.למרות שהמחשב היה אצלם במעבדה פעמיים. הטכנאים של נעה עשו עבודה שוב על הפנים ולא עלו על זה למרות שבטופס הופיע שיש עם זה בעיה.
היום המחשב כבר בלי אחריות ולמרות שזה לא עבד אף פעם מהיום שקיבלתי את המחשב בדקתי למה. פרקתי את החלק הקידמי של המארז ואז את את החלק עם הבקרה לגמרי ומה מצאתי? הלחמה לא טובה שוב, נתתי לאבא שלי לתקן את ההלחמה הפעם כאן ומה אתם יודעים עובד בובה. כנראה היבואן סגר את המארז מחדש אחרי התיקון הכושל של השבב של הבקרה ושלח אותו, הטכנאים של נעה שוב לא מצאו זאת פעמיים.

לפחות למדתי מזה כמה דברים:
א, נעה מחשבים מרמים אנשים יחדיו עם היבואן שלהם. קיבלתי מהם 3 חלקים משופצרים אז זה כבר לא מקרה בודד. קניתם מהם תחפשו חלקים כאלה אצלכם.
ב, הטכנאים שלהם או שלא מקצועיים או שעושים את עצמם חובבנים.
ג, פעם הבאה שאני מקבל חלק חלק אפילו או חדש חלופי מכל חנות כל שהיא, אני אבדוק אותו שעה בחנות אישית כל הלחמה וחיבור! נמאס לי מהחנויות כגגון נעה מחשבים ו k.s.p ועוד כמה כאלה שאין צורך לדבר עליהן כבר או אסור.
ד, אם הלוח היה עדיין באחריות, לפני התיקון הייתי מצלם זאת בריזולוציה גבוה ומגיש נגד נעה תביעה על רמאות ממושכת ועוגמת נפש.

עכשיו הכל עובד נשאר עם הלוח הזה בינתיים, אם יקרה לא משהו אחר ננסה לתקן לא יצליח נקנה לוח חדש. בכל מקרה ברגע שאינטל יוצאו פרוייקט חדש מחיפה של מעבד אקבל שוב מעבד חינם ואז אקנה מחשב חדש וזהו ולא מנעה זה בטוח...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 07-12-2008 בשעה 15:57.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 08-12-2008, 15:19
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי hensh999 שמתחילה ב "לגבי זיגזאג 2000: הם אכן..."

אם זה נכון מה שאתה אומר אז מה רע בזה? אתה רוצה בדיקות כמו שיש בנעה,ksp,מרדנית פנדה והחנות שאסור לדבר עליה? מה עדיף? אם זה נכון אז כל הכבוד לזיגזאג 2000 על זה.
לא קניתי שם, אך נשמע כמו שירות ברמה שצריך להיות.
אני עכשיו קונה ומקבל שירות בפירבל מחשבים עכשיו, עושים את העבודה שלהם נאמנה.
הייתה לי בעיה בשני מחשבים, הבאתי אותם לפריבל, לא לקח ממני שקל על הבדיקה של שניהם ואחד מהם כן היה צריך טיפול מעבר לכלים ולחלקי חילוף שיש לי בבית. עשה את זה בחינם ושלח אותי הביתה עם שניהם עובדים אחרי חצי שעה... זה נקרא שירות טוב לא?

מעניין למה אין עיתון ארצי שעושה בדיקות שירות לחנויות מחשבים, זה היה שורף את כל הרמאים הפירסום הרע. חבל שידיעות ומעריב לא עושים זאת יש להם את הכוח לשנות את פני הדברים עם הכוח שלהם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 08-12-2008 בשעה 15:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 09-12-2008, 11:23
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי זיו שמתחילה ב ""לוח חלופי" לא חייב להיות..."

אז בוא נשאל אותך שאלה זיו היקר נגיד אתה רוכש אוטו חדש למשל פגו עם אחריות לארבע שנים. אחרי כמה חודשיים או כל עוד באוטו באחריות הולך לך המחשב של הגיר או המנוע תסכים לקבל מחשב משומש פגום? כי זה מה שנעה מחשבים עושים.
האם אדוני היקר יודע מה מוסך עושה כאשר הולך לך חלק והאוטו עדיין באחריות או לא באחריות? אם יש לו במלאי הוא מחליף לך, אם לא מה עושים? הולכים לרכב שעבר תאונה וירד מהכביש, אך עבר תאונה במקום אחר למשל בחלק האחורי של האוטו ומפרקים ממנו את שאר החלקים התקינים בלבד! ומעבירים אותם למכוניות אחרות או שמזמינים מחו"ל, אבל לא תקבל חלק פגום שעבר תיקון כמו נעה מחשבים.

אחרת אם קורה משהו לאוטו יש אחריות של מוסך לזמן מסויים אפילו אם החלק חלופי. ראש מנוע למשל כמה חודשיים. מבין את הנקודה עכשיו?

הלך לאבא שלי פעם לוח לפני כמה שנים עם מחשב אחר, הוא נקנה במרדנית (עוד בזמן שהם היו אמינים, היום גם הם לא אמינים כבר...) לקחו את הלוח הישן ונתנו לו אותו לוח חדש סגור וחתום עם כל מה שמגיע עם לוח חדש. אותו לוח חדש ולא תקול חלופי עדיין עובד עד היום 6-7 שנים. הלוח לא היה צריך שום תיקון אף פעם ולמה? הוא היה חדש כאשר אבא שלי קיבל אותו למרות שזה היה לוח חלופי!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 09-12-2008, 11:39
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אז בוא נשאל אותך שאלה זיו..."

נעה (כמו הרבה חנויות אחרות) פועלים על פי הגדרות היבואן/מפיץ/יצרן של החומרה אותה הם קונים.
נעה מחשבים מייבא מחו"ל וקונה גם בארץ והוא תמיד כפוף לתנאי האחריות אותם הוא מגלגל הלאה.
יש חברות שמשלמות יותר, יש סעיף כזה, על מנת שההחלפות שלהן יהיו חדשות ולא מתוקנות.
זה כמובן מייקר את המוצר מלכתחילה, אבל משפר את השירות.

אין שום דבר לא חוקי בעניין, זה קודם כל.
כמו שציינו מעליי, אם לא צוין שההחלפה בחדש, אז ההחלפה במחודש/מתוקן היא לגיטימית.

המקרה שמתואר פה הוא מקרה של חוסר מזל יחד עם שירות לקוחות גרוע.
אפשר לדעת לצאת ממצבים מביכים מול לקוח, ואפשר לדעת לסבך את הענינים יותר.
יש מקרים רבים בהם מוצרים תקולים חוזרים מתוקנים מהמעבדה וכולם מרוצים.

גם לגבי תחום הרכב אני חולק על דעתך.
אני מכיר אישית מקרה של רכב חדש שהגיע עם פגם מהיצרן, והמוסך של היבואן תיקן את החלק כמה וכמה פעמים, ואפילו לא החליף לחדש/מתוקן/משופץ וכו'.
תוך כדי התדיינות עם עורכי דין בנידון, הוברר שבחוזה קניית הרכב, היבואן דאג להסדיר מראש את כל הפינות האלה, ואיננו מחויב לתת אחד על אחד בכל מבצ וזכותו לתקן לנצח כמעט.

בקיצור, השירות בארץ גרוע זה ידוע.
זה נובע מהחינוך הבסיסי של העובדים וצורת ההתנהגות הכולתת הנוראית בין אדם לחברו בישראל.
זו הסיבה שהרבה מאד לקוחות יוצאים מתוסכלים, זה בעיקר בגלל יחס לא נכון, מאחר ותקלות קורות ויקרו.
להפוך חברה מכובדת לחברה של רמאים בהינף יד ומקלדת זו לא חכמה.
מה שמצחיק זה שעקומת הלמידה של כותבי הפורום לא רק שלא עולה, אלא אפילו נראית שלילית.
כותבים ותיקים בפורום הזה, נכויים כל פעם מחדש במקום ללמוד.
כאשר קונים מוצר, אפשר לדרוש לקבל מראש את תנאי האחריות עד לסיום השלוש השנים.
כך ביום הקנייה ניתן לדעת מה יהיה לאורך כל ימי האחריות.

כמו שציין מישהו, כמעט כולם קונים מאותם יבואנים. לכל מוצר יש בדר"כ 1-2 מפיצים רשמיים ואולי עוד 1-2 מפיצים לא רשמיים ועוד אפשרות לקנות ישירות ממפיץ גדול מחול כמו שרבים עושים מדי פעם. כולם כולל כולם כפופים לאותה אחריות יצרן, רק יש מפיצים בדרך שמוכנים לספוג החלפות או לייקר את המוצר ולשפר את האחריות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 09-12-2008, 15:36
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "בתחום הרכב, אני סבור שאתה..."

אין סתירה בין הדברים שלנו.
אני לא מכיר את החוקים בעולם הרכב, ואני לא יודע האם יש חובה כזו, אבל אקבל את המילה שלך.
הדוגמה שאני הבאתי היא חמורה יותר.
רכב חדש שנקנה ישירות מהיבואן (מאחד המוסכים/מוכרים שלו) עם אפס קילומטר.
רכב מסחרי שאמור לעבוד כל הזמן וגם בעומס.
היתה תקלה מכנית במנוע.
דרשנו להחליף את הרכב כולו, והמוסך התעקש לתקן את החלק פעם אחר פעם, החליף אותו לחלק אחר (כנראה חדש) והתקלה חזרה על עצמה כל הזמן וככה לאורך הרבה זמן.
הרכב לא הוחלף, היה סבל נוראי, אבל מבדיקה מול עורך דין, לא ניתן היה לעשות דבר.
הכל היה חוקי מצד היבואן/יצרן ולא היתה חובה שלו להחליף את הרכב למשל, וזכותו לתקן את שתצא לנו הנשמה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 09-12-2008, 19:16
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "הרי זה היה ברור שזה יגיע לשם...."

ילדון, כבר לפני עשר שנים הפסקתי לקנות מנוכלים. אני קונה מהרשת, ועד עכשיו יש לי 100% שביעות רצון. לרוב אני מקבל את המוצרים מהר יותר מזמן האספקה הממוצע בארץ, אני משלם כמחצית מהעלות בארץ, אני לא נתקל ברמאים ובגנבים השכיחים בארץ ואני יכול לבחור משפע של מוצרים חדשים ומקוריים.

אני מאמין שמי שקורא את השרשור יראה את מה שאני ראיתי. טענת טענה מגוחכת ושקרית. קבעת שאין חוק מסוים בעולם כולו, למרות שלא מזמן אושר תיקון לחוק זה בארץ. אני חושב שאפילו אנלפביתים כמוך יכלו לראות ולשמוע על כך בחדשות. בקיצור, המשך למכור מיליארדים של מוצרים (וזה רק בארץ!) למי שאתה רוצה - את העובדות לא תוכל לשנות. אתה טועה, מטעה, וקצת ליצן.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 09-12-2008, 19:39
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "אתה מוזמן לדבר עם מי שאתה..."

יאללה, שעה קלה על כלכלה, וזו תהיה התגובה האחרונה שלי אלייך.

כתבת "אני רק במקרה מכרתי בחיים שלי בערך שני מיליון דיסקים קשיחים" (וזה רק בארץ!!).

ויקיפדיה טוענת (http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B...%A9%D7%99%D7%97) כי " החל ממחציתשנות ה-90 של המאה העשרים, אפשר היה כבר לרכוש כוננים קשיחים בחנויות קמעוניות, ישירות על ידי הצרכן.".

בוא נאמר שהתחלת כבר אז למכור, ושמאז ועד היום אתה מוכר בדיוק באותו הקצב. ב-15 (ואני נדיב) השנים האחרונות מכרת 2,000,000 דיסקים קשיחים (בערך). זה אומר 133,333 דיסקים קשיחים בשנה, 11,111 דיסקים קשיחים בחודש, וכ- 360 דיסקים קשיחים ביום.

כל יום. שבתות, חגים, מועדים, יום כיפור, מלחמת המפרץ, מה שתרצה. מבלי להכניס שום מוצר אחר לחישוב, מכרת 15 דיסקים קשיחים בשעה, 24 שעות ביממה, מאז 1994.

דיסק קשיח כל 4 דקות! אתה עושה את זה כבר 15 שנה. אתה כריש על בינלאומי (וזה רק בארץ!!!), שמוכר דיסק קשיח כל 4 דקות. מאז פתיחת השרשור מכרת כבר 55 דיסקים קשיחים, בממוצע.

מספיק שהיית לוקח דולר על כל דיסק קשיח שאתה מוכר (ובנאדם קליבר בסדר גודל שלך בוודאי יכול לעשות זאת) - היו לך 2,000,000 דולר אמריקני ירקרק. תחשוב מה היית יכול לעשות עם הכסף...

רעיון אחד שלי - להעלם מפה, ולהפסיק לשקר שחור על גבי לבן ולחשוב שכולם מטומטמים ויאמינו לשטויות שאתה כותב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 09-12-2008, 15:13
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי זיו שמתחילה ב ""לוח חלופי" לא חייב להיות..."

רגע של עברית - חלופה (בלעז אלטרנטיבה) היא ברירה, תחליף, אפשרות אחרת, שינוי, חליפין, "במקום" (ע"פ בבילון).

כלומר, מדובר בלוח שבא במקום הלוח שהתקלקל. אין שום הסבר לעובדה שיש מי שמספק לוח שאיננו זהה לזה שנקנה במקור (חדש), בטח שלא בשפה העברית. מדובר בקומבינה מכוערת (ולא בהכרח חוקית).

בוא נלך עם השיטה עד הסוף. אחריות לכל החיים, אחד תמורת אחד - אצלי בעסק זה אומר לכל חיי הפרפר שעף לו במשרד, והאחד שמקבלים תמורת האחד שנותנים הוא בכלל אחד שלא קשור לעסק.

אי-אפשר להצדיק את זה. חלק מהמחיר שאנו משלמים כולל אחריות, שירות ועוד. מי שרוצה לתת זבל'ה בתמורה צריך להבין שככה הם נראים (ע"ע "נעה מחשבים").
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 09-12-2008, 15:32
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "רגע של עברית - חלופה (בלעז..."

רגע של עברית מול רגע של חוקים בינלואמיים
אין שום חוק בעולם שמחייב יצרן (בא נתרכז בתחום החומרה) להחליף רק בחדש אלא אם צוין הדבר.
מקובל לגמרי בעולם כולו להחליף מעבדים, דיסקים, לוחות, כרטיסים - ברכיבים מתוקנים שיצאו עם חותמת אישור של היצרן (לרב המתקנים הן מעבדות או מפעלים לא בהכרח של היצרן אלא בחסותו).

כל שוק הריפרביש הוא למעשה שוק המתוקנים.
חלק מהסוחרים הרמאים בעולם מוכרים ריפרביש בתור חדש
אבל יש המון סוחרי ריפרביש שמוכרים למדינות עולם III או לחברות שמחפשות בזול או חברות שמחפשות דגמים ישנים וכו'.

אדגיש ואומר - שום דבר לא חוקי מתנהל פה, לא בישראל ולא בעולם

נערך לאחרונה ע"י מצפון בתאריך 09-12-2008 בשעה 15:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 09-12-2008, 15:46
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "רגע של עברית מול רגע של חוקים..."

מתחיל להימאס עליי, כל העסק הזה של החובבנות וה"נדמה לי, אני מאמין בזה, אני לא בטוח, אבל זה לא מפריע לי לקבוע נחרצות כי מה אכפת לי".

"אין שום חוק בעולם שמחייב יצרן (בא נתרכז בתחום החומרה) להחליף רק בחדש אלא אם צוין הדבר.".

אם נתעלם לרגע מהשלילה הכפולה, הנה לך תשובה - תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה): ...על פי התקנות, בתקופת האחריות חייבים היצרנים והיבואנים לתקן כל ליקוי או פגם שהתגלה במוצר בתקופה זו, למעט נזק מכוון שגרם הצרכן. כמו כן, אם נדרשה החלפה של חלק במוצר, חייב היצרן להחליפו בחלק חדש ומקורי, ללא תמורה.
...אם אין אפשרות לתקן את המוצר, חייב היצרן לספק לצרכן מוצר חדש או להשיב לו את הסכום ששילם בעדו.

בקיצור, אתה צריך גם עורך דין חדש וגם ללמוד שלא מדברים כשלא יודעים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 09-12-2008, 16:15
  IpDo IpDo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.08.07
הודעות: 1,849
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "מתחיל להימאס עליי, כל העסק..."

אני חייב לציין מראש שאני בור בכל נושא החוקים, אבל קראתי את החוק כפי שהבאת אותו.
לפי מה שאני הבנתי, מקרה כזה הוא תקין:
התפוצץ רכיב מסויים בלוח אם, נניח שקבל (Capacitor).
המעבדה/יבואן החליט לשים במקום הקבל הישן אחד חדש.
ז"א להחליף/לתקן את החלק התקול במוצר בחלק חדש.
נצא מנקודת הנחה שעשו עבודה טובה ולוח אם עובד כראוי.

האם מקרה כזה הוא לא בהתאם לחוק?
בכוונה נתתי את המקרה הזה מאחר ואני תיקנתי בלוח אם ישן שלי דבר כזה (סוקט K7 אם זה מענין מישהו) והנחתי שאם הלוח היה עדיין באחריות אז זה מה שהיו עושים מבחינת אחריות.


ד"א
אני חייב לציין שגם אני לא מתעסק כבר שנים עם נועה.
פעם הם היו מוצלחים והשירות היה טוב עד לפני כמה שנים שהתחיל להשנות כל העסק.
הם גרמו לי כאב ראש רציני עקב משלוח מוצר לא נכון מצידם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 09-12-2008, 17:37
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "המקרה שתיארת חוקי. עם זאת,..."

זה לא רק זה Rationalist
ציטוט:
עם זאת, אני מרשה לעצמי להניח שב"נעה מחשבים" לא ממש יושבים עם מלחם וקבל בחדר אחורי. הם שולחים את המוצר התקול לחברה ובמקומו נותנים מוצר תקול של מישהו אחר, שחזר מתיקון כזה או אחר. זה לא עולה בקנה אחד עם לשון החוק.


אכן אתה צודק יש להם חברה בתל אביב שעושה זאת בשבילם.

יש לי מארז titan מנעה, מבחוץ לא תראה שהוא עבר שיפצור לכן לא גיליתי זאת עד שבוע שעבר. לעומת זאת אם תפתח חצי מארז ותגיע לציפ שדרכו מחברים אוזניות,מיקרופון שני usb ועוד שני יציאות ללוח-אם מקדימה, תוכל לראות על הציפ הזה שיפצור והוא אפילו לא עבד אף פעם כאשר היה אצלי.היום זה עובד, אבא שלי תיקן את ההלחמה ביום שישי. זה מארז שקניתי מנעה ש"אמור" להיות יד ראשונה שלי, בפועל המארז עבר אצל משהו אחר לפניי.
ככה שקיבלתי מהם גם מוצר "חדש" משופצר חוץ משני הלוחות-אם האלה,אין לי מושג כיצד הם סגרו את הקרטון חזרה בצורה מושלמת כזאת, אבל אחלה קומבינה זה יאמר לזכותם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 09-12-2008 בשעה 17:46.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 09-12-2008, 18:04
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי זיו שמתחילה ב "לא יודע למה, אבל [QUOTE] "אני..."

זיו צר לי להגיד לך, אבל Rationalist צודק.
אתה יודע אילו עוד חברות שעושות דברים ככגון שיפצורים? קח למשל את hot, המודם שלך עשה בעיות והוחלף? לאיפה אתה חושב המודם התקול מגיע? לפח? אז תחשוב שוב... לחברה בקריות שמתקנת להם את המודמים... בזק עושה זאת כנראה כמו הוט. עליהם עוד לא עשיתי תחקיר, אבל לכל חברה יש שלדים בארון.
ההבדל בין הכבלים לנעה, זה הכסף! לנעה או כל חנות מחשבים אחרת אתה משלם על הסחורה פיזית נכון? לכבלים אינך משלם על המודם ואתה תקבל מהם אחר,אם ישנה בעיה עם המודם שיש לך. לא שזה הופך את המעשה של הכבלים לתקין חוקית או לצרכן הבא שיקבל את המודם הנ"ל ובסופו של דבר יסבול מאותה בעיה בהמשך...
בנעה או חנות מחשבים אחרות האחריות לא נמשכת לנצח, כנראה שכחת זאת לא? לכן החוק מגיע כאן להגן על הצרכן מחנויות ככגון נעה ו ksp , לפחות על הדף.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 09-12-2008 בשעה 18:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 09-12-2008, 18:21
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 43 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "זיו צר לי להגיד לך, אבל..."

רק שאמרת בעצמך - אתה לא משלם להם על המודם, אתה לא קונה אותו, ולכן אין לך גם אחריות עליו. הם מתחייבים לתת לך שירות, ולהחזיר אותך לשירות במקרה של תקלה. איך הם עושים את זה - עניין שלהם.

אותי יותר מציק עניין של SLA על שירותי בזק/הוט. כלומר, גם זמן הגעה קבוע בחוק של טכנאי (שאין דבר כזה, למיטב ידיעתי), שעל כל איחור יפוצה הלקוח בכסף חזרה (לא רק שזה לא קורה היום אלא להפך - אם היה מושבת לך משהו במשך כמה ימים - אתה משלם עליו בתשלום החודשי באופן רגיל לחלוטין, כאילו השתמשת בשירות והכל היה טוב ויפה...), וגם עניין שיטפל בציוד תקול שמוחלף בציוד תקול. צריך להיות משהו בחוק שמאפשר ללקוח להפר את ההתחייבות שלו מול החברה ללא שום קנס בהנחה וכמות התקלות שהלקוח סובל אינה סבירה (נניח יותר מ 3 בתקופה של חצי שנה)...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 09-12-2008, 19:32
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי ilane שמתחילה ב "..."

הכוונה שלי היא לקביעת טכנאי מחוץ ל SLA שיוגדר לפי החוק.

אני דווקא שמעתי על החוק של הטכנאי המאחר לזמן שנקבע - אבל זו דווקא בדרך כלל לא הבעייה שלי, אלא זמן קביעת הטכנאי מלכתחילה. לצורך העניין, התקלה היחידה שהייתה לי באינטרנט יצאה דווקא באיזור של חג. התקלה הייתה במוצ"ש. התקשרתי לפנות בוקר ביום ראשון ואמרתי שהכל מושבת - ואז נכנסתי ל"תור דחוף", כדבריהם של הוט. הגיע יום שני ואפילו עוד לא קבעו איתי. התקשרתי לצעוק שוב, ואז אמרו לי שהם כבר לא יכולים לקבוע ליום שלישי (שהיה ערב חג), כי הטכנאים עובדים פחות זמן - אמרתי להם שיופי, זה לא מעניין אותי, התקלה דווחה בראשון לפנות בוקר! אחרי שהתקשרתי לשירות לקוחות (לא תמיכה) והתעניינתי בהליכי הניתוק מהם, נקבע לי טכנאי לרביעי בבוקר (לפני כן לא היו מוכנים לדבר על שום דבר לפני יום חמישי...). לדבר כזה אני מתכוון.

אני לא מבין מדוע כשאני קונה שרת של HP ויש לי תקלה בו (דבר נדיר לכשלעצמו...), HP מתייצבים אצלי תוך שעתיים/שלוש ותוך לא יותר משעה מתקנים את התקלה, אפילו אם זה דורש החלפה של כל המכונה, מדוע, אינני יכול לצפות, לשירות דומה, מספק תשתית...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 09-12-2008, 18:57
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "רק שאמרת בעצמך - אתה לא משלם..."

שימי, אתה וזיו חיים עדיין ב-2005. כדאי לפעמים להתעדכן.

לא פעם ולא פעמיים אני מתלונן על כך שגורמים לא-מוסמכים בפורומים כותבים מהרהורי-ליבם, ומטעים. התופעה חמורה שבעתיים כאשר מנהלים ומומחים טוענים (גם אם תחת הסייג "למיטב ידיעתי") שטויות.

מספיק לקרוא גלובס ודהמרקר פעם בשבוע, בכדי לדעת שחצי מהשרשור הנוכחי תלוש מהמציאות. אם אתה קורא קצת פסיקות משפטיות, למשל, אתה יכול לדעת שמה שכתבת לגבי ההפרה של החוזה מיושם מזמן בישראל.

אגב, מי אמר שלא קונים מודם מבזק, הוט וכו'? משנת 1998 אני לא מחכיר/שוכר מוצרים, אלא קונה אותם ומקפיד לקבל שירות אחריות, תיקונים ותחזוקה. אני רוצה לראות את הטכנאי של HOT שלא יגיע לתקן לי את המודם תוך 24 שעות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 09-12-2008, 19:47
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 50 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "הוט לא משכירים את המודם, אלא..."

אף אחד לא עושה משהו בחינם. יש חוק כלכלי שמסביר זאת.

אולי אני משלם פחות על החבילה החודשית (כתבתי אולי, אבל אני באמת משלם פחות)?
אולי אתה מעדיף שלא לקרוא את האותיות הקטנות, וחושב ש-39/49/59 ש"ח זה נטו על הצריכה/השירות/השימוש, ואין שם 19 ש"ח על המודם שמשאילים לך (ועוד לוקחים פיקדון שאתה שוכח לבקש בחזרה, ואז תובעים אותך שלוש שנים אחרי שזרקת את המוצר הישן)?

אולי ואולי. כל השרשור הזה טפשי, אבל דבר אחד כדאי לך להבין (תרומתי הצנועה) - מי שקושר שירות ומוצר, נדפק. מי שקונה מכשיר ברזל מספק סלולארי, ומחבר אליו חבילה - משלם יותר (ואת זה אמר שר התקשורת). אתה מחכיר/משאיל בחינם, אבל בזק רושמת הכנסות מההחכרה/ההשאלה הזו. לך נוח לחשוב שזה לא ככה, ולהם נוח לרשום הכנסות יפות ונאות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #52  
ישן 09-12-2008, 20:29
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 51 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אף אחד לא עושה משהו בחינם. יש..."

אולי עובדים עלי. אבל כששאלתי מה המחיר עם החכרת המודם ובלי ההחכרה, והוא היה אותו מחיר בדיוק, אז... מה הברירות שיש לי?

כן, אני יכול לשלם אותו מחיר, לא לקבל מודם, ולקנות אחד בעוד כסף, עם אחריות רק לשנה. ואני יכול לשלם אותו מחיר, לקבל מודם, ובאחריות כל זמן שאני מחובר. האחרון נשמע לי עדיף.

לגבי הסלולרים, אתה בהחלט צודק. אבל יש הבדל גדול בין סלולר לבזק/הוט. ההבדל הוא שבישראל יש 3 רשתות GSM שהסלולרי שלך יכול לעבוד איתן. לעומת זאת, מודם ADSL פועל רק בבזק, ומודם כבלים פועל רק בהוט, כך ש...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #55  
ישן 09-12-2008, 19:38
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 49 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "שימי, אתה וזיו חיים עדיין..."

א, למה לקנות מהם מודם? למה לך? אתה מקבל מהם חינם אפילו אם משופצר...

ב, בוא נראה אותך מזמין טכנאי מהכבלים או מבזק. לי למשל הלך מודם אחרי שלוש שנים,הוט משכו אותי יומיים בטיעון הבא: "הקו שלך יהיה במעקב ואם יש בעיה שוב צלצל ונקדים לך."
בסדר חיכיתי 24 ננתי להם אופציה לתת את השירות וכמובן שהחיבור נפל שוב ושוב בזמן המעקב. המעקב התחיל אחר הצהרים עד ליום אחריו.
בערב יום אחרי שוב דיברתי עם הכבלים והם אמרו לי: "תומך בכיר עוד לא בדק את הלוג."
אמרתי להם שהבעיה חזרה על עצמה x פעמיים באותו זמן ומתי אפילו אמרתי להם. מה הם אמרו? "נכניס אותו למעקב שוב 24 שעות ואם יש בעיה נזמין לך טכנאי בעוד שבועיים."
(אני לא לקוח רגיל, אני יכול להיכנס ללוג של הראוטר והמודם. למה רשמתי זאת תבין בהמשך.)
ננתי להם עוד צאנס 24 שעות זמן לבדוק את הקו ושוב ניתוקים ועוד ניתוקים. בבוקר לפני סיום המעקב השני, דיברתי איתם שוב. הם כמובן ניסו להגיד שתומך בכיר צריך להביט בלוג של החיבור ולי כבר נמאס מזה אז חזרתי על התקלות ומתי הן היו.
פתאום התומך של הכבלים הלא בכיר... כן ידע לקרוא את הלוג בקיצור משכו זמן ולא יותר מזה. הם ידעו על הבעיה עוד בפעם הראשונה הכבלים ובזק אוהבים למשוך זמן פשוט. יום אחרי זה הגיע אליי טכנאי ישר ולא בעוד שבועיים... כאשר הם הבינו שהם נפלו על משהו שמסוגל לקרוא את הנתונים של המודם והחיבור ושלא ותרן, הם נתנו שירות טוב רק אז!

אגב אם שידרגת קו אצל הכבלים/בזק ואצל ספקית האינטרנט שלך או אחרת תבדוק, שבאמת קיבלת אותו. אני מכיר משהי שעבדה בהוט והייתה מקבלת כסף פרמיות על כל מי שהיה משדרג קו למהיר יותר אצלה, אך בפועל נשאר על הקו שלו היותר איטי. הוט מעודדת זאת עם פרמיות. הם יודעים שבסופו של דבר יבינו זאת ויגידו להם שיש בעיה עם המהירות ואז הם יגידו: "כן, אדוני אתה צודק הבעיה אצלנו לא שידרגו לך את המהירות אצלינו.".
אותו דבר ראיתי אצל נט ויזאן ואינטרנט smile גם הן עושות זאת ושאר הספקיות אינטרנט בנוסף סבירות גבוה מאוד.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 09-12-2008, 19:44
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 55 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "א, למה לקנות מהם מודם? למה..."

24 שעות, חביבי. זה פשוט מאוד (אני לרוב מתחיל בבקשת הפנייה המקורית ישירות ללשכת המנכ"ל).

התקינו לי yes בבית, כולל ממיר MAX וארבע נקודות חמות, שלוש שעות לאחר שבת-הזוג הקודמת שלי אמרה לי "מאמי, אולי נתקין yes". בחיי.

אגב, אין מתנות בחינם בארץ. אתה חושב שאתה לא משלם, אבל אתה משלם (אפילו ב-HOT וב-yes כתוב בחשבונית "זיכוי על ממיר ראשון במסגרת המבצע". זה אומר שעל השני ומעלה אתם משלם, ושגם על הראשון אתה משלם, אבל מגלמים את זה בעלות החודשית).

כמו שאת הסלולארי שלי אני קונה (ולא מאורנג'), ואז לא משלם אגורה חודשית על כל מיני התחזוקות ושטויות, כך אני מקפיד לקנות כל דבר שאני צורך דרכו (זה בסוף זול יותר). יש לי פה ממיר ונתב בני ארבע שנים, והם ימשיכו לעבוד.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #57  
ישן 09-12-2008, 19:53
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "24 שעות, חביבי. זה פשוט מאוד..."

אז יש לי חידוש בשבילך, תבדוק בחשבונית אורנ'ג/סלקום,פלאפון. אני מניח שזה קו דור שני ישן,קו פטור מדמי אחזקה ושירות.
אתה צריך לראות, אם אתה נכנס לחבילה כל שהיא, אתה כן משלם לחברה הסלוארית והקו כבר לא חינם.
לכן אני מחזיק שני קווים (אחד לא עולה שקל אז למה לא? ) אחד דור שלוש עם תשלום חודשי וחבילה בסיסית ועוד קו דור שתיים בלי חבילה ובלי כלום, אין עליו תשלומים קבועים, אך ורק אם הקו מחייג אני משלם רק על השיחות.

בנוגע להוט ובזק, יום אחד זה רק אם אתה חוצפן ועומד על שלך,אחרת תחכה גם שבוע פלוס ממוצע.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #59  
ישן 09-12-2008, 19:03
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "מתחיל להימאס עליי, כל העסק..."

הבנתי, אתה יודע עברית ויודע למעשה הכל.
אני רק במקרה מכרתי בחיים שלי בערך שני מיליון דיסקים קשיחים, איזה חצי מליון לוחות, שני מיליון כרטיסי מסך, קצת מארזים, וכמה אלפי דיסקים ריפרביש. וזה רק בארץ.
אני מכיר את היצרנים, מכיר את החוקים, עבדתי המון בתחום ה RMA (אם אתה מכיר מה זה אזכה אותך בשלוש נקודות) ונלחמתי המון מול יצרנים ומול לקוחות.
מכיר את כל השטיקים והרמאיות.
מכיר את החוקים.
מכיר את עורכי הדין שמנסים לבזבז את זמנו של בית המשפט בתביעות עקרות.
מכיר את כל בעלי החנויות שאתם פה מדברים עליהם.
מקרים כאלה קורים לכל עסק (גם לאלה שכולם אוהבים) כמעט פעם ביום.
יש נותני שירות גרועים ויש לקוחות גרועים.
יפה לראות שאף לקוח (כמעט) לא יודה לעולם על כך שהגזים בדרישות. תמיד הצד השני אשם.
ישראל זה מקום רע לעשות בו עסקים. זו עובדה עולמית, לא המצאה או דיעה או הגיג שלי.
אבל כאן, במקום לשאול את דעתו של מי שמכיר אישית את התחום ואת הנפשות הפועלות, פשוט משחקים במי יודע עברית, מצטטים חוקים ובועטים בדיעה שלו.

חבל, לא מפתיע, ומן הסתם יגרום עוד ועוד מפחי נפש כמו זה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #72  
ישן 09-12-2008, 19:07
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 71 שנכתבה על ידי זיו שמתחילה ב "בוודאי שיש. הנה לדוגמא..."

לא עולה, אבל לא באמת משנה. לא ניתן לתבוע אחריות על מחשב (מכונה). ניתן לתבוע אחריות על פריטי חומרה (אלא אם כן בעולם הדמיוני שלך אני יכול לקבל מחשב חדש אם כונן הדיסקטים שלי התקלקל).

אפשר לדבר על מערכת, אבל גם היא מורכבת מפריטים ניתנים לזיהוי (אפשר לייחד אותם מבחינת מכס, אריזה, משלוח, מחיר וכו'). גם אחריות על רכב איננה אחריות על "רכב", אלא על מגוון מסויים של חלקים וחלפים, וגם לא כולם (נסה לתבוע בשל בלאי צמיגים וכד').

הנקודה ברורה. אם אתה רוצה להגן על נוכלים, זכותך. זכור רק שבשל אנשים כמוך, שמעוותים את החוק כך שיתאים לתפיסות הפרימיטיביות שלהם, הציבור נפגע. במקום לתבוע אחריות הקורא הסביר מסביר לעצמו שאין לו "קייס", וחבל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:41

הדף נוצר ב 0.15 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר