לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 10-12-2008, 06:41
צלמית המשתמש של האזרח
  משתמש זכר האזרח האזרח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.05
הודעות: 12,641
E-8C' עם מנוע חדש וביצועיים משופרים.

לפי הבטחה של היצרנים, הוא הולך להחליף את הדור הקום של שליטה ומודיעין באויר. לא מבין מה זה שייך לכך שיהי שקט יותר. בגבהים שהוא יטוס בכל מקרה על הקרקע לא שומעים מטוסים אחרים.


E-8C's New Engine Program Takes Off

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.spacewar.com/images/e-8c-joint-stars-bg.jpg]

The E-8C Joint STARS.
by Monica Morales
66th Air Base Wing Public Affairs
Hanscom AFB MA (AFNS) Dec 10, 2008
America's eye in the sky, the E-8C Joint Surveillance Target Attack Radar System, or Joint STARS, will soon be faster, quieter, more efficient and more operationally effective with a major engine upgrade effort now under way here. Getting new engines on E-8C test aircraft is a major milestone for the Air Force, said Col. Jim Lovell, the 751st Electronic Systems Group commander.

"The reliability and fuel efficiency of these new engines will yield huge benefits to the warfighter - it's all about improving operational capability," the colonel said.

The E-8C is an airborne battle management, command and control, intelligence, surveillance and reconnaissance platform. Its primary mission is to provide theater ground and air commanders with ground surveillance to support attack operations and targeting that contributes to the delay, disruption and destruction of enemy forces.

"We are in the final stages of installing the entire propulsion pod system - Pratt and Whitney JT8D engines, Seven-Q-Seven pylons, instrumentation, and thrust reversers - on the Air Force government-owned test aircraft at the prime contractor facility in Melbourne, Fla.," said Maj. Ryan Knapp, the re-engining program manager in the 633rd Electronic Systems Squadron. "We are on track for our upcoming first flight with the T-3 (test aircraft)."

For that to happen, the propulsion pod system had to be removed from the commercially owned 707 aircraft previously used to complete the supplemental test certification program in Mojave, Calif., earlier this year. The commercial aircraft was flown to Florida, where prime contractor Northrop Grumman is removing the pod system from the Boeing jet and putting it on the T-3.

While the re-engining of the E-8C has been years in the making, accomplishing this upgrade will yield immediate and significant benefits to the warfighter.

Among them is the flexibility for the aircraft to depart from runways of shorter length. Equipped with its current engines, E-8C takeoffs are currently limited by runway length, fuel load and environmental conditions. This limitation usually results in an increased need for tanker aircraft support.

The new engines also increase fuel efficiency by 17 percent, yielding savings in fuel and - by extension - time that's critical in collecting data. When the aircraft needs to refuel, it breaks its time "on station," meaning that it has to leave to get gas and then work sometimes hours to re-establish situational awareness and communications.

"Every time that happens, the bad guys can potentially be moving around on the ground without someone watching them, and then the Joint STARS has to come back and lock on," said Rainy McIntosh, also of the 633 ELSS. "Those types of breaks in situational awareness are not going to happen."

Additionally, the new engines will eliminate engine overheating currently experienced by the operator - another limitation, especially during summer months when temperatures can reach well above 100 degrees. With the current engines in place, the aircraft could be limited to nighttime operations during those months.

The new engine will allow for 24-hour-a-day and seven-day-a-week operations, regardless of high temperatures, Major Knapp said.

The first flight of a JSTARS equipped with the new engines is scheduled for Dec. 17. Contract actions will be negotiated in early 2009, with a contract award on the horizon a few months later. This will eventually help solidify the management portion of the program office.

After the E-8C's first flight with the new engines, the T-3 test aircraft will undergo an E-8C specific air worthiness certification test program scheduled to start in early 2009 and last through the middle of that year.

_____________________________________
"בניתי לי בית ונטעתי לי גן במקום זה שביקש האויב לגרשנו ממנו בניתי את ביתי, כנגד מקום המקדש בניתיו. כדי להעלות על ליבי תמיד את בית מחמדנו החרב...."
(ש"י עגנון - חתן פרס נובל)

אשרי אדם שיכול לתת מבלי לזכור זאת כל הזמן, ולקבל מבלי לשכוח אף פעם

לסלוח לרוצחים - זה תפקידו של האלוהים.
תפקידנו - זה לארגן להם פגישה


אנו לא בוכים, דואגים שאמהות שלהם יבכו

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 10-12-2008, 07:02
  אודי עציון אודי עציון אינו מחובר  
כתב הרכב של ידיעות אחרונות. עיתונאי ועורך ותיק את שירותו הצבאי עשה ככתב בביטאון חיל האוויר
 
חבר מתאריך: 31.10.07
הודעות: 81
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "E-8C' עם מנוע חדש וביצועיים משופרים."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי האזרח
לפי הבטחה של היצרנים, הוא הולך להחליף את הדור הקום של שליטה ומודיעין באויר. לא מבין מה זה שייך לכך שיהי שקט יותר. בגבהים שהוא יטוס בכל מקרה על הקרקע לא שומעים מטוסים אחרים.

מדובר סך הכל על החלפת מנועים, לא על דור חדש של ג'יי-סטארס. עניין ההשקטה חשוב, המטוס הזה צריך להמריא מאיפשהו. תשאל כל מי שגר באיזור נתב"ג, את הבואינגים של חיל האוויר היו שומעים היטב, אלה היו המטוסים הכי רועשים בשדה. העברתם לנבטים היא כנראה שלב ראשון בתוכנית סודית לגירוש הבדואים מאיזור באר-שבע ערד .

מדובר פה על חיסכון של 17% בצריכת הדלק לפי המאמר. לא מבין למה חיל-האוויר שלנו לא טורח להחליף את מנועי הראמים, נראה שהחיסכון בדלק יממן את ההחלפה לטווח ארוך, יעניק שהות ארוכה יותר באוויר, ויקטין כאמור את מטרדי הרעש שיוצרים המטוסים האלה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 10-12-2008, 09:01
  אודי עציון אודי עציון אינו מחובר  
כתב הרכב של ידיעות אחרונות. עיתונאי ועורך ותיק את שירותו הצבאי עשה ככתב בביטאון חיל האוויר
 
חבר מתאריך: 31.10.07
הודעות: 81
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב "למה אתה חושב שהחיסכון בדלק יממן את ההחלפה?"

חיל-האוויר האמריקאי החליף ל-KC135 שלו, המקבילים לראמי התדלוק שלנו, את המנועים לחדשים ומודרניים (בג'י סטארס מדובר על התקנת מנועים פחות מתקדמים), במסגרת הכנתם לשירות עד 2040. יכול להיות שיש מי שמפנטז על מתדלקים חדשים יותר כאן, אבל לאור המצב הקשה היותר במערכים אחרים (הקרנפים העתיקים, למשל), כנראה שזה מה יש ועם זה ננצח.

בהחלפת המנועים יש יתרונות כלכליים, לוגיסטיים ומבצעיים רבים. אני זוכר שקראתי שמדובר בהחזרת ההשקעה בתוך 8-14 שנה, תלוי במתארי ההפעלה, אבל לא הצלחתי למצוא לזה גיבוי כעת. מה שכן מצאתי זה את הקטע הבא, מתוך אתר חיל-האוויר האמריקאי:



Of the original KC-135A's, more than 415 have been modified with new CFM-56 engines produced by CFM-International. The re-engined tanker, designated either the KC-135R or KC-135T, can offload 50 percent more fuel, is 25 percent more fuel efficient, costs 25 percent less to operate and is 96 percent quieter than the KC-135A.


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 10-12-2008, 13:19
  אודי עציון אודי עציון אינו מחובר  
כתב הרכב של ידיעות אחרונות. עיתונאי ועורך ותיק את שירותו הצבאי עשה ככתב בביטאון חיל האוויר
 
חבר מתאריך: 31.10.07
הודעות: 81
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב "האם אתה יודע כמה מטוסי תדלוק"

תגיד לו שבכל מקרה לא שווה לצבוע אסקורט, גם ככה האוטו שווה גרושים

ולענתיקות האחרות שהן נושא השרשור: המתדלקים של חיל-האוויר צעירים יותר מבחינת גיל ממקביליהם האמריקאים. ייצור ה-KC135 הסתיים ב-1965, רוב הראמים המשרתים כיום ילידי שנות ה-70, מה שמאזן במקצת את שעות הטיסה הרבות יותר שהיו להם כאשר שימשו עדיין כמטוסי נוסעים אזרחיים - אלה טסים יותר שעות מבואינגים צבאיים (אלה של חא"א עושים 400 שעות בשנה בממוצע לפי גלובל סקיוריטי, מטוס אזרחי עושה אלפי שעות בשנה).

כך שלא רק שהסלט של חיל-האוויר שלנו טרי יותר, אלא שבניגוד לחא"א הוא לא צריך להשקיע בפיתוח ההסבה - מדובר בקיטים קיימים, והכל ניתן לרכישה - ולביצוע - במט"ח סיוע.

עוד לגבי עלויות מגלובל סקיוריטי:


By the year 2000 engines for 139 E-models require $59M/year for maintenance, while engines for 408 R-models only require $4M/year. Converting to reliable R-models will reduce engine maintenance costs by 95%, increase fuel capacity by 7%, reduce fuel consumption by 15% and will provide significant Life Cycle Cost (LCC) savings which are estimated to be $3 to $7 billion dollars over the expected lifetime of the KC-135.



המטוסים האלה עוד יטוסו כאן הרבה שנים, אם נרצה ואם לא נרצה. הדלק לא נהיה זול יותר, והמנועים שלהם לא נהיים צעירים. כל מה שצריך זה קצת חשיבה לטווח הארוך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 10-12-2008, 14:08
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
ומה שאתה אומר
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי אודי עציון שמתחילה ב "תגיד לו שבכל מקרה לא שווה..."

ששם במפקדת חיל האוויר ובטייסת הבינלאומית יושבים אנשים שלא עושים חשיבה לטווח ארוך, לא יודעים לתמחר מודיפיקציות במטוסים,לא מכירים את הצרכים המבצעיים, לא מכירים את תוכניות הפעולה ולא יודעים מה מצב המטוסים לאשורו?

לגבי ה"קיטים קיימים" זה לא מדויק. יש הרבה השקעה בהתאמות וזה לא כדאי מבחינת מנועים למספר קטן של מטוסים ששיפור זה יאריך את השרות בעוד שנים בודדות כאשר רוצים שינוי לעוד הרבה שנים. אז נראה לי שחושבים על מטוס אחר. אבל איני יודע מה נטפלת למנוע. יש אנשים שמשקללים מחיר של חיסכון בדלק מול עלוות שינוי ויש להם מידע יותר מדויק. בודאי ממני. איני יודע לגביך.

נערך לאחרונה ע"י YHS בתאריך 10-12-2008 בשעה 14:14.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 10-12-2008, 14:38
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
מזכיר לי קטע
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי YGH שמתחילה ב "אני לא מכיר את הנושא הספציפי הזה,"

מ"המרד על הקיין", למי שקרא......
אבל אתה צודק. השאלה היתה במידה רבה רטורית, מאחר ואני יודע, וגם נכתב לא פעם בפרסומים שחיל האוויר מודע לכך שהמטוסים מזדקנים ויש צורך בתחליף. אז נראה לי שאם יודעים זאת שם בקומה הגבוהה גם בודקים אופציות שונות, ואני אומר זאת מניסיוני - לא יושב אדם ואומר: "אופס, המטוסים מתפרקים, טוב, נחזור לנושא בעוד שנתיים".

דרך אגב, זה מתקשר לאשכול האחר, על קידום כאלה שאינם צוות אוויר. בדיוק בשל נושאים כאלה יש אנשי צוות אוויר במערכת שלכאורה היתה יכולה להסתפק באנשי מקצוע פרופר. איש צוות אוויר שהוא גם כלכלן ידע לשקלל טוב יותר משמעויות מבצעיות ותפעוליות מול אלטרנטיבות שונות. אבל זו היתה רק קריאת ביניים.

נערך לאחרונה ע"י YHS בתאריך 10-12-2008 בשעה 14:47.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 10-12-2008, 17:47
צלמית המשתמש של ISHPUZ
  ISHPUZ ISHPUZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.04.05
הודעות: 5,100
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "תוכל לכתוב מה היתה הסיבה לסירוב."

מתוך מאמר ב"הארץ" (ההדגשות שלי), כמובן שמדובר בידיעה עיתונאית ולא תגובה אמריקאית רשמית:
ציטוט:
U.S. won't sell refueling jets to Israel, fearing strike on Iran
By Haaretz Staff and Channel 10

It emerged on Wednesday that the United States has refused to sell Jerusalem new refueling planes, fearing such a transaction could be interpreted as support for an Israeli attack on Iran.

Haaretz reported last week that the U.S. had rejected a request for military equipment that would improve Israel's ability to attack Iran's nuclear facilities. Jerusalem denied that report.


But new information released Wednesday revealed that the nature of the equipment refused would strengthen the Israel Air Force in one of its weakest areas. The IAF has in its possession only seven refueling planes, many of which are more than 40 years old. Israel had requested new Boeing 767 planes, necessary for refueling during long-distance operations.

The Americans rejected the request roughly three weeks ago during a visit to Washington by Defense Minister Ehud Barak.

The refusal stems from the fear Israel plans to deliver a blow to Iran's nuclear program before the end of the Bush Administration. Contrary to Iran's claims that the program is for peaceful purposes, much of the West suspects Tehran is attempting to develop nuclear weapons.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 10-12-2008, 18:35
צלמית המשתמש של האזרח
  משתמש זכר האזרח האזרח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.05
הודעות: 12,641
את זה ראיתי, חשבתי שאולי קיימת סיבה אחרת.
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי ISHPUZ שמתחילה ב "מתוך..."

יכול להיות שמטוס תידלוק נחשב לנשק איסטרטגי ולכן הידיד מוושינגטון לא רוצה להראות לעולם שהוא מספק אותו. השאלה היא באם ארה"ב סיפקה מטוסים כאלה לאחרים? מצד שני לפי הפרסומים קיימים לישראל יש מטוסים בעלי טווח רחוק, אז מי צריך מיכליות מעופפות?
_____________________________________
"בניתי לי בית ונטעתי לי גן במקום זה שביקש האויב לגרשנו ממנו בניתי את ביתי, כנגד מקום המקדש בניתיו. כדי להעלות על ליבי תמיד את בית מחמדנו החרב...."
(ש"י עגנון - חתן פרס נובל)

אשרי אדם שיכול לתת מבלי לזכור זאת כל הזמן, ולקבל מבלי לשכוח אף פעם

לסלוח לרוצחים - זה תפקידו של האלוהים.
תפקידנו - זה לארגן להם פגישה


אנו לא בוכים, דואגים שאמהות שלהם יבכו

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 31-12-2012, 14:57
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
משלשה יוצא אחד
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "E-8C' עם מנוע חדש וביצועיים משופרים."

מחקר מעניין וחדש (אוקטובר 2012) של מכון לקסינגטון (מכון מחקר עצמאי בן 15 שנה העוסק בין היתר בנושאי צו"ב) על האפשרות להחליף את שלשת פלטפורמות הביון העיקריות והעתיקות של חהא"א (ה E-3, ה-8 וה RC-135) בפלטפורמה חדשה מבוססת נגזרות 737 ועל הדרך לחסוך כ 100 מיליארד דולר בדרך של עלויות שימוש מופחתות (תחזוקה, דלק, זמינות, צוות קטן יותר) לאורך חיי המטוסים.

האמריקנים תכננו כבר לפני עשור להחליף את שלשת הפלטפורמות במטוס חדש, ה E-10 Multi-Sensor Command and Control Aircraft מבוסס ה 767-400 פרויקט חלומות משותף של בואינג, נורתרופ גרומן ורייתאון. אך הפנטגון נשאב אל תוך המלחמות באפגניסטן ובעירק, התוכנית התבדרה, צומצמה ולבסוף בוטלה סופית לפני כ 5 שנים.

אנקדוטות עיקריות:
1. גילם הממוצע של 31 מטוסי ה AWACS הוא כ 35 שנים, האחרון נרכש לפני כ 20 שנים.
2. גילם הממוצע של 17 מטוסי ה RJ הוא כ 49 שנים
3. גילם הממוצע של 16 מטוסי ה JSTARS הוא כ 45 שנים (כזכור בניגוד לשתי המשפחות האחרות, מדובר במטוסים שנרכשו בשוק האזרחי)
4. שלשת הציים הללו "מתזזים" ברחבי הגלובוס בפריסות, כוננויות ותרגילים אינספור וכל אחד מהם צובר כ 10K שעות טיסה בשנה - ממוצע של 320 שעות למטוסי ה AWACS וכפול מכך לאחרים.
5. תחזוקת הצי המשולש יקרה מאד, הם סובלים מבעיות מבנה וזמינותם נמוכה
6. החלפת המטוסים המיושנים בעלי ה 4 מנויים במטוסים דו מנועיים מודרניים וחסכוניים יכולה לחסוך לחהא"א סכומי עתק לאורך 50 השנים הבאות ואף לשפר את זמינות המשאבים הללו.
7. בנוסף ל 1-3 מפעיל חהא"א 10 מטוסים נוספים דוגמת ה COBRA BALL, CONSTANT PHOENIX שאינם מיועדים להחלפה בשלב זה מאחר ושעות הטיסה שלהם נמוכות בהרבה.

שימו לב למשפטי מחץ
The easily deployed E-3 is a key reason why no U.S. soldier has been killed by hostile aircraft since the Korean War, and no U.S. pilot has been downed by hostile aircraft since the Vietnam War.

שימו לב לדילמה הנצחית בין שדרוג גרוטאות להסתפקות בקיים וקניית חדש

For instance, funding has been set aside to begin putting more fuel-efficient engines on the 16 JSTARS radar planes that track moving ground targets, but Air Force planners are reluctant to commit the money because of the decrepit state of the fleet; even if the engines are installed, there are so many other problems with the used 707s comprising the E-8 force that keeping them airworthy looks like a very expensive proposition. The service has declined to install radar upgrades that would allow JSTARS to more precisely track cruise missiles for the same reason, even though a billion dollars was spent developing the necessary hardware and software

Early retirement of maintenance-intensive Cold War planes would free up money to purchase replacements fast, and the lower operating costs of those replacements would keep costs within projected budgets for the reconnaissance fleet.

מדוע דווקא לבחור דווקא ב 737 הארוך כפלטפורמה ISRית? כי:
1. ה 737 (האזרחי והצבאי) הוא סיפור הצלחה בינלאומי (10000 הוזמנו, 6000 נמסרו) ונהנה מתשתיות תמיכה ושירות בכל רחבי העולם
2. כי חלק מסוים מההשקעה הנדרשת בפיתוח ומבצוע המטוס כפלטפורמת ISR צבאית כבר נעשה הן במסגרת פרויקט ה C-40 על בסיס דגם ה-700 והן במסגרת פרויקט ה P-8A של הצי על בסיס דגם ה 800EX ארוך הטווח.
3. ה 737 אמין וחסכוני בהרבה מהמטוסים הנוכחיים, וזאת מבלי פגיעה משמעותית ביכולות המבצעיות. לכן גם ידרש צי קטן יותר של מטוסים כדי לבצע את אותן המשימות באותה רמה זמינות - 60 במקום 70.
4. המטוס יוכל בעתיד להחליף גם את עשרת המטוסים הנוספים

נערך לאחרונה ע"י strong1 בתאריך 31-12-2012 בשעה 15:00.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:56

הדף נוצר ב 0.23 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר