לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 30-12-2008, 15:03
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי g_adi9 שמתחילה ב "קנית DT 50cc או דומים לו"

אתה תמצא את ה50 סמק מהר מאוד, אני ממליץ לך ללכת על 125 דו שימושי, מהדגמים החדשים: XT125 ימאהה
XR125 הונדה, XRX125 יוסאנג------------ אומנם תצטרך להוסיף עוד כ5 אלף לתקציב, אבל כך בחשבון שתחזיר את הכסף כשתמכור את הכלי, כמובן אם תשמור עליו----- המלצה שלי זה XR125 של הונדה

יש גם כלים של 125 סמק בתקציב שלך כמו : זונגשיין 125----- אבל תתרחק מהם כמו מאש גם אם יציעו לך את הכלים האלו ב6000 ש"ח, מדובר בכלי סיני עם הרבה מאוד תלונות עקב בעיות מגוונות ביותר, כל כך הרבה תלונות שלפני כשנה התאספו משהו כמו 20 איש על מנת לתבוע יצוגית את החברה, לא יודע בדיוק מה נסגר בסוף, אבל הם אכלו אותה זה מה שבטוח, ושלא תטעה מדובר בכלים חדשים בארץ 08\07 וכו'

התחזוקה של הDT תעלה לך: כ3 אלף ביטוח חובה, דלק- אם אתה נוסע רק בעיר ובשטח פה ושם, אז העניין ממש לא משמעותי, אפשר להגיד שדלק זו צריכה להיות הדאגה האחרונה שלך, גג 150 ש"ח בחודש

ההבדל מהיחידים בין 50 סמק ל125 זה הביטוח - על 125 תשלם כ4 אלף חובה------ כל השאר פחות או יותר אותו הדבר , גם ב125 אתה לא צריך לדאוג מדלק- לדוגמא XR124 הונדה מספק כ-35 קילומטר על כל ליטר,

ההבדלים בין הנפחים לא משמעותיים מבחינה כלכלית, אבל מבחינת תענוג, הנאה וסיפוק יש הבדל עצום-- עם ה125 תוכל גם לצאת הרבה מעבר לעיר,( תצטרת רק לעשות עצירה כל 34 קילומטר למשך חצי שעה, ותשמור על האופנוע בובה)

טוב אני מתחיל להתעייף, המלצה שלי סופית בהחלט לך על XR125 של הונדה, לא תצטער, אם יש עוד שאלה, תשאל
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 31-12-2008, 00:10
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי g_adi9 שמתחילה ב "תראה אני חשבתי על זה הרבה..."

תראה, אם כבר החלטת על 50 סמ"ק
הרבה מבחר בנפח ובתקציב וסוגי אופנועים לא תמצא, לכן אני חושב שהDT באמת תתאים.
הDT כבר הוכיחו עצמם והם באמת אמינים וקשוחים, ימאהה בהחלט לקחו בחשבון, כשיצרו את האופנוע הזה, שהרוב המוחלט של הרוכבים שלו יהיו חברה צעירים בלי הרבה נסיון שזה הכלי הראשון שלהם, לכן גם יצרו אותו בהתאם תוך דגש על מכלולים איכותיים שעומדים בפני זעזועים ובלאי, אם כבר החלטת על האופנוע הזה, אז לך על זה, רק שים לב לקילומטרז( בעניין השנתון אני ממליץ מ2006 ומעלה, אופנוע חדש לא צפויי לעשות בעיות שנובאות מעיפות חומרים ב4 השנים הראשונות ליצורו) מומלץ עד 10,000 ק"מ, ועדיף שיהיה גם עד יד 2
אם תקח אופנוע בצמוד לתנאים האלו, רוב הסיכויים שלא יעשה לך בעיות.

קצת על תקציב: ממליץ בחווום לעשות לכלי בדיקה לפני קנייה במוסך( עלות 150-300 ש"ח, תברר יום לפני בדפי זהב, מוסכים שמבצעים את הבדיקה הזו באיזור הקנייה) תעלה ביחד עם הבעלים של האופנוע על האופנוע ותסעו ביחד למוסך, בדרך תראה גם איך הוא נוהג באופנוע.
תבקש גם קבלות או כל אישור אחר על טיפולי חובה לכלי, תבדוק שמן, לפעמים המצב החיצוני של האופנוע מצביע גם על איך שהבעלים התיחס עליו בכלל ואתה יכול להעריך את המצב של שאר המכלולים הפנימיים של האופנוע.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 31-12-2008, 15:07
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
צבאי
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי g_adi9 שמתחילה ב "עוד שאלה אחת קטנה.. ראיתי שיש..."

האופנוע בהחלט גיר ידני
עד כמה שידוע לי אם עושים רשיון של עד 50 סמ"ק אז כן עושים על טוסטוס אוטומט ואז גם אפשר לרכב על 50 סמ"ק הילוכים( טימטום גמור אם אתה שואל אותי) ככה שאין בעיה עם זה, קשה לי להאמין שהמערכת כזאת דפוקה אז עדיף תוודא עם איזה בית ספר לנהיגה.

DT50R -- הקיצור של R זה כביש באנגלית

הקיצור של SM זה סופר מוטו מאנגלית

השילוב של שתי הקיצורים, עד כמה שאני יודע פשוט אומרית שהאופנוע, יכול להתחרות במרוצים של GP וגם של סופר מוטו (מרוצים על אספלט, מרוצים ארוכים=GP מרוצים במסלול קצר עם הרבה פניות=SM=סופר מוטו)

בקיצור שניהם מתאפיינים בצמיגי כביש והם יראו ככה(אם אתה רוצה דו שימושי, אז העניין לא אקטואלי לגביך, למרות שאתה תמיד יכול להחליף את סוג הצמיגים באופנוע שלך: אל תהסס לשאול, אם צריך עוד משהו:


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

נערך לאחרונה ע"י BIG BOZ בתאריך 31-12-2008 בשעה 15:14.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 02-01-2009, 02:11
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי g_adi9 שמתחילה ב "תגיד גרסת הכביש של ה-DT יוצאת..."

גרסת הכביש יוצאת עם שינויים במכלולי הנעה, צמיגים, ועוד כמה שינויים שמקנים יתרון על האספלט,
או בקיצור: שני הגירסאות אלו אופנועים שונים ומיועדים למטרות שונות, וכמובן גרסת הכביש יוצאת עם צמיגי כביש גם.

ישנם בעלי DTדו שימושיים שמחליטים שהם רוצים להפוך את הכלי לכביש, ומתקינים צמיגי כביש, זה עוד בסדר ומקובל איכשהו, כי האופנוע ממילא דו שימושי, מנגד יכול בעלים של DT \R\ SM (גרסת כביש) להתקין באופנוע שלו צמיגי שטח ולנסוע בשטח--- זה כבר פסול, כי האופנוע יעודי לכביש, ויתקשה לספוג את הזעזועים והכוחות שיופעלו עליו בשטח, כמו קפיצות, מכות קידון וכו' (המתלים,ושאר הרכיבים פשוט לא תוכננו למטרה הזו,) אם כבר מישהו החליט שהוא רוצה להפוך את האופנוע לגרסת כביש הוא צריך להחליף עוד הרבה חלקים מלבד לצמיגים. מקווה שעניתי
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:17

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר